quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Hoe groot is de kans dat het mis gaat, of de kans op een controle, of of ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer sta ik bekend dat ik zo anti-vrouw ben?
@Tam, nog gefeli en veel plezier met je PolootjeJe weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Sinds de Breda-topic-reeks?quote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik bekend dat ik zo anti-vrouw ben?
quote:
Ja was het ook wel maar bij deze beurs was t zo freakin irritant, je werd echt vastgeklampt door mensen om een magazine van 6 euro aan te schaffen (Die we toch niet doorlezen) we moesten r onderhand van ons af meppenquote:Op maandag 10 november 2008 18:55 schreef Marie-P het volgende:
wij zijn vorig jaar naar de love and marriage beurs geweest(zijn we jullie nog gekomen swiff)
ik vond t geweldig, mijn wederhelft niet zo.
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel info hihii
Dat overkomt iedereen. Ook als je al jaren je rijbewijs hebt. Maar dan voel je je wel even niet al te vrolijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh viel stil voor het stoplicht.![]()
Ik ben ook ooit (in 1998 ofzo) eens een keer geweest, toen was dat gelukkig niet zo. Snappen bedrijven nou echt niet dat dat alleen maar averechts werkt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:52 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ja was het ook wel maar bij deze beurs was t zo freakin irritant, je werd echt vastgeklampt door mensen om een magazine van 6 euro aan te schaffen (Die we toch niet doorlezen) we moesten r onderhand van ons af meppenen 1 euro voor een vingerdopje proef champagne, etc etc.
Verder dus heel mooie modeshow, en wat ideetjes opgedaan qua bedankjes
Nee precies. Verder boeit het me weinig, al kan ik die bumperklevers op dat moment wel wat doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen. Ook als je al jaren je rijbewijs hebt. Maar dan voel je je wel even niet al te vrolijkDan lijkt het net of iedereen weet dat je pas net je rijbewijs hebt.
Het is cliché, maar wel de waarheid: pas als je je rijbewijs hebt kan je echt gaan leren autorijden. Ik herinner me ook nog wel de eerste keer dat ik in een andere auto ging rijden dan m'n lesauto. Dramatisch, gewoon de auto niet in een andere versnelling krijgen omdat het heel anders is. Nu is het verschil tussen een Mercedes C klasse en een Ford Fiësta wel erg groot, zeker in 1993.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nee precies. Verder boeit het me weinig, al kan ik die bumperklevers op dat moment wel wat doen.![]()
Overigens reed ik met m'n moeders auto, en die werkt net even anders dan die van mezelf en de lesauto's waarin ik gereden heb.
Ja, wtf was er aan de hand?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:35 schreef JDude het volgende:
Je had net op de singels moeten rijden, dan had je 'm rustig 10 keer af kunnen laten slaan zonder dat iemand het merkte.
Lees: heel de teringbende stond stil.
Ja, dat hebben ze wel vaker als ik jarig benquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ow, de belgen hadden een feestdag.
Ja precies, de lesauto en de auto van m'n moeder is dus ook echt een enorm verschil met de koppeling op laten komen enzo vanuit stilstand.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het is cliché, maar wel de waarheid: pas als je je rijbewijs hebt kan je echt gaan leren autorijden. Ik herinner me ook nog wel de eerste keer dat ik in een andere auto ging rijden dan m'n lesauto. Dramatisch, gewoon de auto niet in een andere versnelling krijgen omdat het heel anders is. Nu is het verschil tussen een Mercedes C klasse en een Ford Fiësta wel erg groot, zeker in 1993.
psvquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef psv-gomes het volgende:
hmm niet erg boeiend hier.... jammer
Het was nog half zes gewordenquote:
Nou zou ik hier een "dit topic is baas" o.i.d. kunnen posten, maar geen zin en te lui. Dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |