Toevallig in Brussel (de kroeg, niet den stad)?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef bassieVL het volgende:
Gisteren ook aan de Palm gezeten en aan de LaChouffe.
Toevallig wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Toevallig in Brussel (de kroeg, niet den stad)?
Zou goed kunnen. Er waren wel veel mensen in de Bruxelles gisteravond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tres hip.
Dan heb je me wss gelollerspot
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er waren wel veel mensen in de Bruxelles gisteravond.
Is frats klein?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.
Ik stond trouwens met een kleine neger, mss dat je dan iets herkent![]()
Ik let niet zozeer op kerels als ik in de kroeg sta.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.
Ik stond trouwens met een kleine neger, mss dat je dan iets herkent![]()
Beetje schaamteloze reclame in het Breda-topique,quote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Voor JDude en veldmuis
hebben jullie vast iets leuks in huis.
Mijn gedichten komen altijd uit de gedichtengeneratorquote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Voor JDude en veldmuis
hebben jullie vast iets leuks in huis.
Nog geen idee, maar misschien Misstique,quote:Op zondag 16 november 2008 16:05 schreef Misstique het volgende:
Ah, ik zie dat er een waar dichter in Rossdale schuilt, dus ik kan rekenen op een paar van zijn inzendingen..
IK OOK!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Tammeh het volgende:
Mijn pannekoeken liggen in de gootsteen. Welke gek kan er nou geen PANNEKOEKEN bakken?!
Ik dus.Nu ga ik de frietpan maar aanzetten.
O mán, je wil niet weten hoe erg me dat frustreerde op dat moment. Ik had al weken zin in pannekoeken.quote:
Al die tijd moeten sparen voor een pak pannenkoekenmix, een halve liter melk en een ei?quote:Op zondag 16 november 2008 20:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
O mán, je wil niet weten hoe erg me dat frustreerde op dat moment. Ik had al weken zin in pannekoeken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |