SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:Je was eindelijk een keer nuchter genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
- NAC Breda -
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Je was eindelijk een keer nuchter genoeg?
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:* Feelsieteert !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Geweldigquote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef Dalamar het volgende:
M'n dochtertje is ook weer scherp en oplettend geweest...
Het is nu 11 maanden geleden dat de Sint in het land is geweest. Afgelopen vrijdag zitten we wat de zappen en we komen langs De Wereld Draait Door. Wie zit daar? Marc Marie Huijbregts (voor de niet-kenners, dat is de Sorry Piet in de Club van Sinterklaas).
M'n dochtertje: "dat is zwarte piet". Dan probeer je er wat omheen te lullen dat het misschien z'n broer is of iemand anders die er veel op lijkt en dat die persoon wel in Spanje woont en wel zwart is door de schoorsteen.
"Nee hoor, dat is schmink".
Dan ben je als vader compleet uitgeluld.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Niet als je ZZP-er/eigen baas bent en veel geld wil verdienen.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:34 schreef jpjedi het volgende:
lekkere werkgever... tot 12 uur per dag is in overleg met werknemer en boven 12 uur valt buiten werktijdenbesluit en mag alleen bij toestemming vooraf van overheid bij uitzondering.
nee he weer zo'n gevaar op de weg erbij.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef Stofje het volgende:
Zelfs m'n instructeur was oprecht blij, vertelde ie. Drama-gevalletje, voor mij persoonlijk een flink hogere drempel dan bijvoorbeeld m'n HBO-diploma
.
pas gepost maar er komen er binnenkort vast nog wel een paarquote:Op woensdag 5 november 2008 15:02 schreef Swiffer het volgende:
En het word alleen maar leuker volgens mij![]()
Heb je nog een foto update van mini-Asics? Of heb ik dat ergens gemist![]()
Waarde is slechts relatief Stofje .. Het gaat om het vertrouwen dat je kunt schaden, daar zou ik nog zenuwachtiger van worden (zo, ff moed ingesprokenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef Stofje het volgende:
Whehe. Ik lees nu ook het Marie-P geneuzel en snap er niks van. Ik post niet altijd in de Breda-topics, maar lees ze toch regelmatig. Ach, lesje internet: We lezen alles, maar we onthouden bar weinig. Wat in dit topic staat is leuk voor het moment, maar morgen ben ik het bij wijze van spreken alweer vergeten, hoe "schokkend" iets ook is. Maar goed, geen idee dus waar het over gaat.
M'n vader vond meteen dat ik m'n ouders zaterdag maar even naar Hilversum moet brengen in z'n vrij prijzige bolide. Idioot.
neej mag ik drie k'raaien??quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef JDude het volgende:
Over zoeen maand en nog wat dagen is de haven bevroren, ja of niet, maar er komt in ieder geval een ijsbaan!
Geen idee wat dat met korte rokjes trouwens te maken heeft, witte gij't?
IK BEN DE EERSTE DIE JE FELICITEERT !!!!!quote:
THANKS!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:17 schreef Asics het volgende:
[..]
IK BEN DE EERSTE DIE JE FELICITEERT !!!!!![]()
fifé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |