quote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef Marie-P het volgende:
ja ik ook hier,
kreeg een tip dat er aardig wat over mijn prive leven werd gepost op dit forum, helaas is het ook zo,
ben er niet blij mee. ook al weten andere mensen niet wie ik ben, breda is niet groot.....
dus tip aan de andere forummers, vraag eerst aan degene of het oke is dat je het weg mag zetten!!!
ben eigenlijk gewoon te pissed om te tikken,
nog een fijne dag allemaal
Blijf je ook buiten het topic, of valt jouw pracht ook niet te beschrijven?quote:
Danku, dankuquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Het zal wel, prachtige TT. Laten we het gezellig houden hm.
* Kuukske tekent presentielijstje af.quote:
Welkomquote:Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef Marie-P het volgende:
geen probleem hoa:
23 jaartjes oud (voel me nu een wijf van 80) interesses......muziek en auto's.......haagpoort is het wijkkie!!!
en de foto ging idd niet zo vlot gisteren hahahaha
t is Sint, Piet EN Amerigo *lol* Ik wil ookquote:
Ze is 4 (en een half).quote:
de een noemt het zeikstralen de ander noemt het voor zichzelf opkomen en mening geven, en ik ga geen discussie uit de weg.......quote:Op woensdag 5 november 2008 11:35 schreef BossFight het volgende:
Maar die nieuwe aanwinst loopt te zeikstralen dat haar prive leven op internet is gepleurd? In deze reeks of wat?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef Dalamar het volgende:
M'n dochtertje is ook weer scherp en oplettend geweest...
Het is nu 11 maanden geleden dat de Sint in het land is geweest. Afgelopen vrijdag zitten we wat de zappen en we komen langs De Wereld Draait Door. Wie zit daar? Marc Marie Huijbregts (voor de niet-kenners, dat is de Sorry Piet in de Club van Sinterklaas).
M'n dochtertje: "dat is zwarte piet". Dan probeer je er wat omheen te lullen dat het misschien z'n broer is of iemand anders die er veel op lijkt en dat die persoon wel in Spanje woont en wel zwart is door de schoorsteen.
"Nee hoor, dat is schmink".
Dan ben je als vader compleet uitgeluld.
Nou al vroeg er bij dan, pientere meid:) maar idd, dan sta je daar met je bek vol tanden..quote:
priceless!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef Dalamar het volgende:
M'n dochtertje is ook weer scherp en oplettend geweest...
Het is nu 11 maanden geleden dat de Sint in het land is geweest. Afgelopen vrijdag zitten we wat de zappen en we komen langs De Wereld Draait Door. Wie zit daar? Marc Marie Huijbregts (voor de niet-kenners, dat is de Sorry Piet in de Club van Sinterklaas).
M'n dochtertje: "dat is zwarte piet". Dan probeer je er wat omheen te lullen dat het misschien z'n broer is of iemand anders die er veel op lijkt en dat die persoon wel in Spanje woont en wel zwart is door de schoorsteen.
"Nee hoor, dat is schmink".
Dan ben je als vader compleet uitgeluld.
Zoals?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef Marie-P het volgende:
[..]
de een noemt het zeikstralen de ander noemt het voor zichzelf opkomen en mening geven, en ik ga geen discussie uit de weg.......
maar heb meerdere dingen gezien waarvan ik zeg WTF???!!
Ze onthoudt echt alles, echt onvoorstelbaar. Je staat er bijna niet bij stil dat ze zich zo vreselijk snel ontwikkelen als ze zo jong zijn. Echt leuk om te zienquote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef Marie-P het volgende:
en met kinderen..... ik ben pedagogisch medewerker, kinderen weten zoveel meer als dat wij denken!!
ze kunnen heel goed stemmen en gezichten onthouden....
nu heb je dat zelf ervaren...
Je gaat het allemaal nog wel meemakenquote:
Ah, kijk. Dat maakt een boel duidelijker.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef Marie-P het volgende:
wil jij wel weten he???
oa de crematie van mijn moeder
vaak wel,quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ze onthoudt echt alles, echt onvoorstelbaar. Je staat er bijna niet bij stil dat ze zich zo vreselijk snel ontwikkelen als ze zo jong zijn. Echt leuk om te zien
18,5 wekenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Je gaat het allemaal nog wel meemaken
Hoe oud is je zoontje nu?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:21 schreef Marie-P het volgende:
neej maar dat wil ik ook helemaal niet......
een van de redenen waarom ik een hekel aan msn heb gehad enz, je kan er de emotie achter niet waarnemen, die zin hierboven is sarcastisch bedoelt hoa.
hij kan me niet snel genoeg gaan, dudette.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Damn de dag gaat hárd vandaag. Dudes. Dudettes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |