Samenvatting: er is eigenlijk niks aan de hand en de users komen er samen ook wel uit.quote:Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Was de koek te groot... ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens.
Korte samenvatting.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef Dagonet het volgende:
Hai.
Ik was een tijdje afwezig/druk met andere zaken waardoor Paddy er alleen voor stond. Dat is niet aardig van mij geweest en ik zie dat het ook niet echt rustig verlopen hier.
Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Hypocriet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.
2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.
3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.
4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Er zijn nog wel meer dingen maar dit zijn de belangrijksten.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
Ik sluit me hierbij aan , volledig aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.
4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
Ik kan assisteren als Moderator als jullie weinig moderators hebben
ik wil graag Paddy helpen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
Moeten we inderdaad maar weer eens wat gaan beteugelen, mass-delete FTW!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
Mja, het grootste nadeel van die stompzinnige figuren is dat ze niet begrijpen dat ze niet gewenst zijn en als een klein jengelend kutkind dan weer opnieuw registreren, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. De enige optie zou zijn dat toetsenbord van hen overdwars anaal in te brengen en te zorgen dat ze eens gingen luisteren maar in Nederland is het nu eenmaal de gewoonte dat je geen gehoor geeft aan de wensen van anderen maar gewoon je eigen zin doordramt.quote:2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.
En wat doe jíj om die diversiteit wel aan te brengen?quote:3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.
Een ban is een optie, schoonvegen van topics heb je op de lange duur meer aan denk ik, als het geen zin heeft om je meuk te posten omdat het toch gewist wordt heb je daar meer last van dan wanneer je om de zoveel tijd een nieuw account aan moet maken.quote:4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Reki het volgende:
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
Doe maar nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
Bron?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
gs heet meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.![]()
gs. ik ken een beetje de mensen daar.quote:
Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.
Dat soort figuren maakt me af en toe zó moedeloos.
doe niet zo intens oud-links.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.
Je denkt toch niet dat je de wat serieuzere posters kan vast houden met de hart van Nederland berichtjes gelardeerd met de reguliere Moslimbashing?
Mee eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
Het lef dat jullie eens zouden moeten hebben, is om een duidelijk rechtse moderator aan te stellen hier. NWS is veel te lang geforceerd en zogenaamd politiek correct de linkse kant opgeduwd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
waar heb je het over? je bent te vaag. bedoel je jouw norm? of de norm van de pvda, die electoraal ineens besluit om toch maar de kutmarokkanen, kutmarokkanen te noemen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Grappig om te zien dat (bijna) iedereen een gemeenschappelijk forum/fora tot zijn eigen denkkader verheft van wat nu eigenlijk de norm is.
Wel nee.....heb je al gesolliciteerd ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Het lef dat jullie eens zouden moeten hebben, is om een duidelijk rechtse moderator aan te stellen hier. NWS is veel te lang geforceerd en zogenaamd politiek correct de linkse kant opgeduwd.
Die norm staat gewoon in de policy. Als je een "knetterhard nieuws forum" wil hebben dan ga je lekker naar GeenStijl of een ander blog waar je lekker kan raaskallen onder een bericht. Die optie heeft Fok! zelf ook. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Grappig om te zien dat (bijna) iedereen een gemeenschappelijk forum/fora tot zijn eigen denkkader verheft van wat nu eigenlijk de norm is.
lachen he, dat ik na 48 72 uur weer unbanned ben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Die norm staat gewoon in de policy. Als je een "knetterhard nieuws forum" wil hebben dan ga je lekker naar GeenStijl of een ander blog waar je lekker kan raaskallen onder een bericht. Die optie heeft Fok! zelf ook. Ik zie het probleem niet zo.
Welke norm? Je moet vooral doen wat je niet laten kunt (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Als een topic niet loopt dan zal dat wel een reden hebben, waarschijnlijk dat het geen hond interesseert.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
mooi!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Welke norm? Je moet vooral doen wat je niet laten kunt (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Als een topic niet loopt dan zal dat wel een reden hebben, waarschijnlijk dat het geen hond interesseert.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.![]()
zolang ben je nou ook weer niet weggeweest.
Uitstekend . Mensen die Telegraaf posts openen , krijgen direct een slotjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef PurnodePurno het volgende:
Meki mag van mij best moderator worden. Is toch lachen? Eens kijken hoe lang het duurt.
Dat moet je niet vantevoren zeggen joh. Nu kun je het wel vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Uitstekend . Mensen die Telegraaf posts openen , krijgen direct een slotje
Wat ben jij toch een domme lul Meki om je visionaire beleid nu al uit de doeken te doen. Je kan je gouden toekomst als Fok! moderator en FA nu wel vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan PM je toch even?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
Te laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:59 schreef Meki het volgende:
Dagonet , ik ga je PMen voor moderatorschap
Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.![]()
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
wat ben jij toch een ontzettende lolbroek. je hebt ongeveer net zoveel humor als een kankertumor. (dat rijmt)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Meki het volgende:
was een grapje over de Telegraaf posts
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.![]()
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
En dan dus ook het gedeelte van de berichten graagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..
nu ben je weer persoonlijk aan het zeiken. kijk eens naar jezelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Jij bent diegene met persoonlijke aanvallen, jou moeten ze aanpakken
Graag een reactie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat 1 van de mods of de FA ook nog even tijd kan vinden om op mijn reactie in te gaan. Vooral als duidelijk is dat gelly zelf doet waar hij anderen van beschuldigd. gelly is vooral goed in het proberen te ontregelen van topics die hem niet aanstaan en het aangeven van 'klonen' (zo noemt gelly graag users die een mening hebben die gelly niet aanstaat).
Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:02 schreef popolon het volgende:
Wat mij opvalt, al jaren als ik eerlijk moet zijn, is dat overduidelijke klonen van gebande users gewoon oogluikend worden toegestaan. Totdat ze weer de fout ingaan maar ok.
Waarom? Ongewenst is ongewenst, weg ermee.
Ik kan begrijppen dat er zijn die 't wel weer eens mogen proberen maar aan de andere kant, er zijn er bij die sneller klonen dan de medische wetenschap ooit zal kunnen.
Is veranderdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef freako het volgende:
Jörg Haider overleden door verkeersongeval
Jurg -> Jörg
Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toequote:Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.
Ach ja, spelfouten aanhalen vaak ook niet, maar je had gelijk. Ze kon beter haar topic in R&P zetten. Ook uitgelegd dat spam niet welkom was .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 dode & 3 gewonden bij steekpartij Anatole Franceplaats, Rotterdam.
Heeft geen f*ck te maken met het topic en is nog spam ook.
Bedankt voor je eerlijke antwoord, dat stel ik op prijs. Ik wens jou en jouw omgeving een prettig weekend toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef paddy het volgende:
Even over klonen. Je hebt overduidelijke klonen die toch geen kloon blijken te zijn via de kloonscan. Ook al hou ik het vol in de notes, de kloonscan ect wijst het dan niet uit. Dus is niets mee te beginnen, dan verschrikkelijk hard je best te doen om goede tegenargumenten te verzinnen.
Gaat de kloon etteren? Voor mij heel eenvoudig. Foetsie en nee, ga dan maar naar de klaagmuur i.pv feedback, want dan geef ik niet thuis.
En ja, ik weet dat er users zijn die kunnen bashen met een gouden randje, maar soms zijn de reacties gewoon niet modbaar. Tot nu ken ik maar één user die na een ban rustig afwacht tot hij weer mag posten.
[..]
Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toe
Ik kan daar niet veel aan doen, dan die reacties verwijderen.
Ik heb ook niet de illusie het jullie allemaal naar de zin te kunnen maken, dus doe mijn best En ja, ik zag Gelly en anderen in een virtuele nieuwsoorlog verwikkeld, dus heb ze even uit laten razen. Is weer over nu, hoop ik? Gaat niet weer gebeuren.
En de één gaat echt niet voor de ander hoor , al lijkt dat misschien zo, maar dat denkt de partij die de ander verdenkt soms ook. Het is meer afwegen van. De laatste dagen was het weer heftig, maar er is een hele tijd redelijke rust geweest.
Jullie beslissen op welk topic je reageert en welke zal zakken naar de vergetelheid. Trolt een topicstarter? In feedback melden (en dan niet graag om elk wissewasje of scheef oog naar een medeburger) We zullen dan gewoon bekijken of er een slot op komt, maar dan juist niet in dat topic reageren, want dan vind jij het topic gewoon eigenlijk toch de moeite waard om het omhoog te schoppen. Flames halen we toch weg, maar het topic is gekickt en blijft weer even staan.
Als het goed is, is sp3c en dagonet er verder vandaag. Ik ga vandaag genieten van mijn oergezellige, lieve omgeving en spagetti maken zoals het hoort
Ik wens jullie felle discussies te kunnen lezen, zonder elkaar een kopje kleiner te willen maken
Nee, laten staan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jörg Haider overleden door 'verkeersongeval' deel 2
Mogen de aanhalingstekens weg?
Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.quote:
Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.
Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.
Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.
Dan ga je zelf ook veel slotjes krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.
Ik wel. Dit is een Nieuws-forum en geen TRU of BNW. Er is geen flinter bewijs voor andere oorzaken dan een ongeluk en er is dus geen enkele reden een suggestieve topictitel te gebruiken. Wat er in het topic zelf gebeurt is een heel ander verhaal, dat is een uitvloeisel van de discussie. Maar jullie eigen FAQ zegt dat de TT de lading van het FEIT moet dekken en niet dat er maar op los gespeculeerd kan worden. Anders wil ik ook aanhalingstekens om het woord verkeersongeval in de TT over Hasselbach.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.
Ik vind de TT geen ramp dus
Precies.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.
Ik vind de TT geen ramp dus
Ik ben hier al eerder op in gegaan. De topictitel dekt de lading van het feit uitstekend, dat er aanhalingstekens door mij zijn gebruikt doet daar niets aan af. Het is maar net welke interpretatie je er aan wil geven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wel. Dit is een Nieuws-forum en geen TRU of BNW. Er is geen flinter bewijs voor andere oorzaken dan een ongeluk en er is dus geen enkele reden een suggestieve topictitel te gebruiken. Wat er in het topic zelf gebeurt is een heel ander verhaal, dat is een uitvloeisel van de discussie. Maar jullie eigen FAQ zegt dat de TT de lading van het FEIT moet dekken en niet dat er maar op los gespeculeerd kan worden. Anders wil ik ook aanhalingstekens om het woord verkeersongeval in de TT over Hasselbach.
Vertel eens, welke andere betekenis dan de suggestie dat het geen ongeval was kun je nog meer aan die aanhalingstekens geven ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik ben hier al eerder op in gegaan. De topictitel dekt de lading van het feit uitstekend, dat er aanhalingstekens door mij zijn gebruikt doet daar niets aan af. Het is maar net welke interpretatie je er aan wil geven.
Het is jou niet opgevallenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Vertel eens, welke andere betekenis dan de suggestie dat het geen ongeval was kun je nog meer aan die aanhalingstekens geven ?
Je mag best toegeven dat je fout zat, dit staat zo knullig.
De insteek van Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA is ook TRU-waardig, 100% zelfs, staat helaas ook gewoon in NWS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.
Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
Prima. Ik ga wel hogerop dan. Blijkbaar is er iemand nodig die wel een beslissing durft te nemen die strookt met de regels.quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De insteek van Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA is ook TRU-waardig, 100% zelfs, staat helaas ook gewoon in NWS.
Die is gisteren allang geschopt. Ik heb een IRL leven en zit niet 24/7 achter de laptop. Ja, soms schiet er nog wat doorheen. Deze reactie was trouwens overbodig, want je had op haar link kunnen klikken, dan had je kunnen zien dat hij allang weg was.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Prima. Ik ga wel hogerop dan. Blijkbaar is er iemand nodig die wel een beslissing durft te nemen die strookt met de regels.
Dank jequote:Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
@paddy. je doet het goed moppie.
ach. aan het eind van de rit zullen we allemaal broederlijk een arm om elkaar heenslaan en zeggen: "dat hebben we als miniscuul speldenprikje op de wereldkaart toch goed opgelost!".
hoe fel de on(e)liners of zogenaamde argumenten ook zijn.
Ik zal gaan kijken nuquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef gelly het volgende:
Kan de bezem hier even doorheen ?
Moslims in Londen doneren gratis voedsel aan daklozen.
Kijkt een Modje hier nog naar?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze Kredietcrisis voor dummies
en schopje krijgen naar Kredietcrisis 2008
Ja, jammer ...Ik vond de link die je gaf wel interessant, dus denk dat ik die link nog wel in NWS ga gebruikenquote:
Ah, het gaat niet zoals je wilt en dan moet het maar op slot?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Kan dit subforum niet gewoon in het archief ? Ik heb niet het idee dat het op deze manier nog goed gaat komen, alle goede intenties van een paar dagen geleden ten spijt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Kan dit subforum niet gewoon in het archief ? Ik heb niet het idee dat het op deze manier nog goed gaat komen, alle goede intenties van een paar dagen geleden ten spijt.
quote:
Niets van aantrekken Paddy, hij mag van de nachtzuster weer even tijdelijk posten uit zijn inrichting tot het weer te gortig wordt.quote:
Als het je hier niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven ipv constant verzuurd te lopen janken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Da's de typisch linkse gedachte van 'als ze het niet met me eens zijn moeten ze hun bek maar houden'quote:
Een merge was niet nodig. Eén gesloten. Dank voor het meldenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:58 schreef GewoneMan het volgende:
Acties op komst in onderwijs
Acties op komst in onderwijs
dubbel... merge?
misschien hoopt hij dat niet echt, maar wil je super duidelijk maken dat je niet alles moet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Meki het volgende:
Klopt, maar hij hoopt dat het opnieuw gebeurt. en plus daar gaat het hele topic niet over.
jij geeft de complete niet marokkaanse gemeenschap in nederland de schuld van alle problemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:19 schreef Meki het volgende:
Dat staat er duidelijk bij. hij geeft mij zelf de schuld ervan.
dat is alleen persoonlijke aanvallen.
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Leger VS doodt Marokkaan in Irak
Hier gaat iets niet goed met de TT.... of zijn de grenzen al zover opgerekt ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.
jammer, maar zo zijn moslims.
quote:
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?
alles gaat naar de palestijnen om onrust te schoppen, maar ook jij kan beter lezen toch?
ja klopt, maar daar ging het in mijn betoog niet om. mij gaat het om het degeneratieve vermogen van de inteeltberbers en andere moslims die nu net doen of ze palestijn zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.
Dat Al Quida een zeer extreem fundamentalistische organisatie is behoeft weinig betoog.
Het gaat niet om Abu Hamza.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
Vermoeiend..(ik gooi de nummers #1 en #2 door elkaar.. ben alweer een stukje verder.quote:
Merge aangevraagd. Dankquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Loedertje het volgende:
Beter opletten:
Googlen blijkt goede hersentraining
Internetten goed voor hersenen
Onderwerp is hetzelfde.
Nou, ik kom net thuis. en het is waar. Ik kian niet pinnen bij een automaat, maar morgen zou dat opgelost zijn. Was een storingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef digitaLL het volgende:
Zouden mods op willen treden tegen geruchtenverspreiders in de Kredietcrisis 2008 draad,
Het is volgens mij strafbaar geruchten te verspreiden om zo de koersen van aandelen te beinvloeden.
Ik ben al 2x een bericht over ING waar niet meer te pinnen zou zijn tegengekomen bijv.
Ja hoorquote:
verander het dan, ook al is het gemerged en oeroud.quote:
Dank je welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef paddy het volgende:
Even compliment voor de usersIk zie weer meer soorten topics in NWS
het zal nu wel niet lang meer duren voor je blauw bent.quote:
Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Dus. Wat de TT zegt.
Ik hoor van Paddy dat ze gek wordt van de pm's die ze krijgt, ik zie dat het de laatste tijd hier vrij druk is en dat Paddy er eigenlijk alleen voor stond wat niet alleen geen ideale situatie is maar ook nog eens gewoon ondoenlijk.
My fault.
Haha, van die kant krijg ik juist de minste PM's.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.
Stop het neofascisme en je zult ook niet overspoeld worden door pbs. Gewoon lekker mensen laten zeggen wat ze op hun hart hebben.
In ultima forma... heb je daarvoor een mailbox.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.
Stop het neofascisme en je zult ook niet overspoeld worden door pbs. Gewoon lekker mensen laten zeggen wat ze op hun hart hebben.
Allemaal oud nieuws...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef zakjapannertje het volgende:
provincie hebben miljarden in kas
is dubbel met
Provincies steenrijk dat in POL staat
TT's is wat de user ervan wil maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef gelly het volgende:
Kan de TT van dit topic iets minder subjectief ?
Veel Friese meiden hoer uit angst voor hun pooiervriendje
Sowieso is de hele openingspost te debiel voor woorden.
Mag beide ook?quote:Op zondag 26 oktober 2008 05:53 schreef GewoneMan het volgende:
Dames welke gedwongen worden door loverboys
ik kan niet echt nieuws uit de OP halenof ik ben gek of er moet een slotje op
OP is nu toch prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Dagonet het volgende:
SCH, de OP maakt me niet zoveel uit, het bericht des te meer.
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze kan op slot: Maradona bondscoach Argentinië
ik ben helemaal blij met je gedachte dat vrijheid blijheid betekent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??
open het topic maar. mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Wat mij betreft mag Prof Eet live op TV op ouwejaar aan zijn tepels gelikt worden, zoals de geniale Theo Maassen al voor elkaar wist te krijgen met Je Zus.
Nee. En ik weet ook niet waar je dat uit afleidt. Ik wijs alleen op een topic dat op slot kan. Voor de definitie van het werkwoord 'kunnen' verwijs ik je graag naar een woordenboek. Reden was trouwens dat er in VBL al een topic over hetzelfde onderwerp was, dus heeft het niks te zoeken in NWS.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??![]()
Hij is wegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
Zelfmoord na plaats op de bank in bekerduel
Mag dit dicht? Was al op slot in een ander subforum want kwetsend bevonden. Is pijnlijk voor nabestaanden of ervaringsdeskundigen.
Hahah nu in één keer wel. Wat is daar de beweegreden van? Nieteens een slotje, maar meteen helemaal weg. Lekker beleid.En dat terwijl er eerst een slotje op zat en door een eigen mod (?) is verplaatst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is weg
Oh ja, ik word ter verantwoording geroepen, blijkbaar.
Topic Meki heb ik gesloten (vonden hem wel grappig even) Jaja, zonder overleg hier.
Londsdale, was inderdaad bagger.
Dank voor het melden allemaal.
Ik heb geen idee wie hem heeft weggegooidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hahah nu in één keer wel. Wat is daar de beweegreden van? Nieteens een slotje, maar meteen helemaal weg. Lekker beleid.En dat terwijl er eerst een slotje op zat en door een eigen mod (?) is verplaatst.
Heeft collega mod al voor gezorgd. Klinkt wel grappig trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:49 schreef Halcon het volgende:
Brute beroving en verkrachting in Amsterdam
Kan iemand de topictitel even aanpassen?
Mods, kan dit scientology gedoe nou eens een keer ophouden wat NWS betreft?quote:Op maandag 3 november 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Psychiatrie des doods
Ik kan niet elk topic waar Lambiekje in post overschoppen, maar deze heeft hij (en dan niet eens om die post hoor) wel erg de kant van BNW opgestuurd.quote:Op maandag 3 november 2008 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mods, kan dit scientology gedoe nou eens een keer ophouden wat NWS betreft?
lache topic! er worden hier wel vaker niet-nieuwswaardige topics opengehouden vanwege de entertainmentwaarde. zeikende snorrie, haal dat ding nou eens van je lip!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef gelly het volgende:
Kan er gelijk even naar deze kloon gekeken worden ?
Rechters leveren mijn zoontje uit aan Islamitische familie.
Er zijn er nog een stuk of 4 trouwens.
Bemoei je lekker met je eigen dingen zatlap.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lache topic! er worden hier wel vaker niet-nieuwswaardige topics opengehouden vanwege de entertainmentwaarde. zeikende snorrie, haal dat ding nou eens van je lip!![]()
![]()
ik drink niet aboriginal.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen dingen zatlap.
Is weg.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef gelly het volgende:
Zeg, is dit echt het niveau dat jullie voor ogen hebben ?
Jongeren belagen in groepsverband een vrouw en hond
Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
een note voor die NEGERen opmerking? kom op zeg.... da's toch overduidelijk een grap
Er stond even dicht, rotzooi verwijderd en is weer open. Wanneer hij dan dicht blijft, zou ik dit melden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef servus_universitas het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht
Jammer dat de topic gesloten is. Ik snap de motivatie erachter op zich wel, maar ik vind het wel jammer. Dergelijke gedragingen komen structureel steeds vaker voor en ik vind dat mensen zich daarvan bewust moeten zijn. Het is, of je dat nu wilt of niet, een probleem van ons allemaal.
Ach zeg. Gewoon een speling met het woord negerenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.
hoe was het dan bedoelt want grappig was het ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is overijverige moderatie. Het is overduidelijk niet trollend bedoeld. En ongetwijfeld veel minder erg dan de vele andere reacties die in dat topic werden aangepast.
olie gaat spreekwoordelijk op het vuur en hout ligt in een flinke bos voor de deur.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef sp3c het volgende:
in een ander topic had ik het misschien laten staan (met een beetje een scheef oog) maar in een 'discussie' waar zoveel gemod moet worden dan is het gewoon hout op het vuur gooien
dan denk ik dat je zit te trollen, misschien was dat niet zo maar ik zet hem ook niet terug
Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?
Kan Joran vervolgd worden?
Is weg, net als die van jou.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?
Kan ik mij heel goed voorstellen. Ik raad je aan hem te blokkerenquote:Op maandag 10 november 2008 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.
quote:Op maandag 10 november 2008 03:08 schreef paddy het volgende:
Kan daar ook als post in hoor.
beetje dubbel zo
Jee, je bent snelquote:
Toeval wilde net iets posten daar.quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, je bent snel
Zag het en heb het meteen veranderd
Post het gewoon in die ander. Ik ga de TT veranderen in de TT van Agter. En haar post erin zetten. Wordt het vervolgen vanzelf wel besprokenquote:Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Toeval wilde net iets posten daar.
deze ookquote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: decennia
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
Is ook gedaan achteraf. Mergen doen ze niet zomaar (spreek uit ervaring )quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Drugshond het volgende:
Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Mergen was eleganter geweest.
Ik vond hem ook niet zo duidelijk, maar ook geen drama, dus liet hem staan. Was ondertussen ergens anders aan het modereren, dus niet meegekregen dat de TS het anders wildequote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
ik deed het tegelijkertijdquote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Drugshond het volgende:
Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Mergen was eleganter geweest.
topic is wel verneukt nuquote:Op maandag 10 november 2008 17:19 schreef paddy het volgende:
Straatroof 2 gegijzelde kinderen door maroks was Verzonnen
Merge is al aangevraagd.
Ik ben aan het navragen.quote:Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef ThE_ED het volgende:
Of zijn jullie er nog mee bezig?
beetje vreemd idd om de details van seksuele handelingen te willen weten. neemt niet weg dat juist die details voor rechercheurs reden zijn om bepaalde dingen te gaan onderzoeken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige figuren vinden zichzelf nogal leuk:
Jochie (7) misbruikt klasgenootjes
Het ging me niet om die vraag. Het ging me om de opmerking: "zo, die is er vroeg bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
beetje vreemd idd om de details van seksuele handelingen te willen weten. neemt niet weg dat juist die details voor rechercheurs reden zijn om bepaalde dingen te gaan onderzoeken.
dus op fok! een vreemde vraag, voor de rechercheur een must.
leer daarover heen te lezen. er ontstaat wel een discussie uit waar jij zegt dat je vooraleerst de ouders moet vasthouden in de cel. ook zo'n opmerking waar je niet op kan modden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ging me niet om die vraag. Het ging me om de opmerking: "zo, die is er vroeg bij"
Preventief, zei ik hè.... - maar laten we de inhoudelijke discussie niet hier voeren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
leer daarover heen te lezen. er ontstaat wel een discussie uit waar jij zegt dat je vooraleerst de ouders moet vasthouden in de cel. ook zo'n opmerking waar je niet op kan modden.
preventief is juist extra eng. inhoudelijk discussiëren? dat doe ik juist door jouw klacht gelijk te stellen met andermans gras.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Preventief, zei ik hè.... - maar laten we de inhoudelijke discussie niet hier voeren.
Mijn punt is vooral dat ik onpasselijk word als ik dit soort reacties lees. Maar goed, ik zal er verder geen aandacht aan schenken.
sp3c al geslotenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dubbel topic: Rel rond Ahmed Aboutaleb
Hij is gewijzigd en ik kan niet eens zien door wiequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
ja ho he! Lichaam Marlies van der Kouwe gevonden!
nu kan ik 'ondank', niet meer in 'ondanks' veranderen.
Het is je gegund en ik denk dat je een goede aanwinst bentquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:44 schreef Bommenlegger het volgende:
Gefeliciteerd en succes 11letterig!
quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef sp3c het volgende:
de titel van je email was niet correct, het dekte de inhoud niet
daardoor hebben we de mail te laat gevonden en ben je het tot onze grote spijt niet geworden
volgende keer beter?
Topic gesloten, met het verzoek om verder te gaan in het bestaande topic: Balkenende bij G20 top in Washingtonquote:Op maandag 17 november 2008 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
G20: Nieuwe Wereld Orde Kan Lambiekje geen TO-verbod voor NWS krijgen met dit soort onderwerpen.
Ik heb geen moeite met meerdere topics over 1 onderwerp. Mits de topics NWS-waarde hebben. Dus geen OP met zinnen alsquote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topic gesloten, met het verzoek om verder te gaan in het bestaande topic: Balkenende bij G20 top in Washington
Ik ben geen voorstander van TO-verboden. Ik doe liever een beroep op iedereen, om vóór het openen van nieuwe topics éérst te kijken of je je ei niet kwijt kunt in een bestaand topic.
Uiteraard houden we wel in de gaten of users geen stortvloed aan topics openen.
Vandaar mijn verzoek.quote:Ach ja daarom is dus de kredietcrisis de wereld in geholpen.
Je mist mijn punt. het gaat specifiek om deze user. Kijk naar zijn posthistorie. Hij opent vele topics in NWS die gewoon in TRU of BNW horen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
De openingspost kon sowieso veel beter ja. Ik zou zelf ook graag betere topictitels zien, maar dan praat ik puur als user. Hoe dan ook vind ik het handiger om aan te sluiten bij bestaande topics en daar in te posten.
[NWS FB] En het bleef nog lang rumoerigquote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor een algeheel topic-open-ban in nws voor lambiekje. tru is zijn ware vriend en ik vind het storend om zijn religie&denkbeelden als nws te zien.
of geen topic-open-ban en gewoon lekker laten klooien, dan moeten users het ook gewoon links laten liggen als ze niet binnen de kortste keren tru-achtige 'nieuwsfeiten' om hunoren willen hebben.
vrijheid van uiting, daar geef ik mijn linkerhand voor.
Zekerweten.quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef gelly het volgende:
Kloon..
http://forum.fok.nl/user/history/235248
nogmaals ik vind een to te zwaar. liever zie ik hem topics openen die verzanden met hooguit 2 reacties en 20 lurkers.quote:Op maandag 17 november 2008 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[NWS FB] En het bleef nog lang rumoerig
kloon en so what? er zijn zoveel klonen. en deze praat bij vlagen nog eens verstandig ook.quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef gelly het volgende:
Kloon..
http://forum.fok.nl/user/history/235248
Garbage in = Garbage outquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kloon en so what? er zijn zoveel klonen. en deze praat bij vlagen nog eens verstandig ook.
quote:
LOL. Omdat 90% van zijn topics vanuit NWS naar BNW geschopt is, ja. Hij opent ze meestal hier omdat het "nieuws over de grote wereldsamenzwering" is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een blik geworpen op de postgeschiedenis van Lambiekje en het valt nog wel mee met de topics die hij opent in NWS. Hij is vooral actief op BNW en daar gaan we hier niet over.
De keiharde cijfers blijven uit. Terecht dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:39 schreef SCH het volgende:
Dat Elfletterig direct de TT van het topic over homogeweld aanpast, is erg verontrustend. Het kan niet zo zijn dat een modje zijn eigen agenda gaat doorvoeren. Het is gewoon een nieuwsbericht en er was niks mis mee. De mod drukt zijn stempel op de discussie. Ik maak daar ernstig bezwaar tegen en verzoek de TT weer te wijzigen.
Bullocks. Dat weet je ook best. Waarom wint de allochtonenhaat hier toch altijd? En is modje Elfletterig aangesteld om daar een schepje bovenop te doen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De keiharde cijfers blijven uit. Terecht dus.
Dat weet jij natuurlijk helemaal niet, waar het hier om gaat is wie het geweld toepast, daar gaat hetquote:Homogeweld kan hem en veel anderen geen lor schelen natuurlijk
Ik vind de berichten over homo's die worden afgetuigd veel enger.quote:Ik vind het als homo echt bedreigend, deze enge houding.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:39 schreef SCH het volgende:
Dat Elfletterig direct de TT van het topic over homogeweld aanpast, is erg verontrustend. Het kan niet zo zijn dat een modje zijn eigen agenda gaat doorvoeren. Het is gewoon een nieuwsbericht en er was niks mis mee. De mod drukt zijn stempel op de discussie. Ik maak daar ernstig bezwaar tegen en verzoek de TT weer te wijzigen.
Toen is er ook een TT aangepast omdat de kop van het nieuwsbericht simpelweg misleidend was. En nu ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Woede om "verbod" Nederlandse vlag
TT klopt niet, van een verbod is geen sprake.
De kop van het nieuwsbericht is niet misleidend. Het wordt nu gerelativeerd tot een onzinnige mededeling. Veel autochtonen, ja hallo, wat denk je zelf. Dat is het nieuws helemaal niet. Het nieuws is dat er in de beeldvorming het beeld is geschapen dat het meeste geweld tegen homo's van allochtonen komt en dat is dus niet zo volgens deze berichten. Dat is het nieuws en dat lees je nu niet in de TT.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Toen is er ook een TT aangepast omdat de kop van het nieuwsbericht simpelweg misleidend was. En nu ook.
Misschien handig om daar een eenduidig beleid in te hanteren ? Laatst werd mij nog gezegd dat het aan de user is welke TT wordt gehanteerd en werd er dus niks gewijzigd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Toen is er ook een TT aangepast omdat de kop van het nieuwsbericht simpelweg misleidend was. En nu ook.
Probeer even redelijk te blijven en objectief. Ik heb geen dubbele agenda en ik veroordeel elke vorm van discriminatoir gedrag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
De kop van het nieuwsbericht is niet misleidend.
Het valt toch wel op dat er normaal niet zo precies gedaan wordt en in dit geval ineens op de vierkante millimeter wordt gekeken. Maar dan nog zou een kop met de term 'meeste' beter zijn dan de kop 'veel'. Beter nog zou ik vinden: 'Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen'.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Probeer even redelijk te blijven en objectief. Ik heb geen dubbele agenda en ik veroordeel elke vorm van discriminatoir gedrag.
De originele topictitel gaf aan dat 86% van de verdachten van homofoob geweld autochtoon zou zijn, terwijl de rapportage van het Ministerie van Binnenlandse Zaken duidelijk weergeeft dat in de groep van 86% autochtone verdachten alsmede gevallen waar geen verdachte wordt genoemd onder een noemer wordt geschaard.
Om precies dit gegeven gaat de nuance dus.
Ik was vroeger hierin een hardliner.... gewoon de kop van het nieuwsbericht. Probeer maar richting te geven in de OP of vervolg discussie. En als het niet anders kan.... zo neutraal mogelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien handig om daar een eenduidig beleid in te hanteren ? Laatst werd mij nog gezegd dat het aan de user is welke TT wordt gehanteerd en werd er dus niks gewijzigd.
Bij deze suggestie kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het valt toch wel op dat er normaal niet zo precies gedaan wordt en in dit geval ineens op de vierkante millimeter wordt gekeken. Maar dan nog zou een kop met de term 'meeste' beter zijn dan de kop 'veel'. Beter nog zou ik vinden: 'Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen'.
Wist ik niet en kon ik ook (nog) niet weten. Zoals eerder gezegd: het heeft de aandacht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LOL. Omdat 90% van zijn topics vanuit NWS naar BNW geschopt is, ja. Hij opent ze meestal hier omdat het "nieuws over de grote wereldsamenzwering" is.
Het beleid is eenduidig: users bepalen de TT, maar het wordt aangepast als het fout of offpolicy is. Soms wordt tekst tussen aanhalingsteken geplaatst als het om een mening of citaat gaat, soms wordt tekst vervangen wanneer blijkt dat het fout is. Er is gewoon goed gehandeld door Elfletterig. Dat SCH net zoals andere media een verkeerde interpretatie van een onderzoek hanteert maakt het niet een goede TT.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien handig om daar een eenduidig beleid in te hanteren ? Laatst werd mij nog gezegd dat het aan de user is welke TT wordt gehanteerd en werd er dus niks gewijzigd.
Reactie hierop en ook op de opmerking van Gelly: Met de kop van het nieuwsbericht zit je bijna altijd goed, al zijn bepaalde kranten natuurlijk ook wel gekleurd. Als user heb je de vrijheid om zelf een titel te maken bij een topic; en dat moet ook vooral zo blijven. Ik vind alleen wel dat een kop inhoudelijk correct moet zijn. De bewering die in het topic over homofoob geweld stond, was onjuist en is ook door RTL Nieuws in hun tekst aangepast.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik was vroeger hierin een hardliner.... gewoon de kop van het nieuwsbericht. Probeer maar richting te geven in de OP of vervolg discussie. En als het niet anders kan.... zo neutraal mogelijk.
Anderzijds is mijn afweging zo non-fokkeriaans (lees : niet opstandig), dat je daar ook weer scheefgroei (?!) door krijgt (en nu zitten jullie hier). Hell .. elke nieuwskop heeft een kleuring. Ik herken Elsevier bronnen vanaf de TT (of was het nu de TS.... nevermind).
Je stelt je egein agenda en haalt de discussie naar je toe. Je verneukt heel bewust de essentie van het topic en laat nu al zien dat je mod bent geworden om vooral je anti-islam agenda te kunnen uitvoeren. In hett opic roep je zelfs op om de religieuze afkomst te gaan onderzoeken, hoe zout wil je het hebben. Het valt me gewoon heel erg van je tegen, ik dacht dat je als mod die obessesie wel zou laten varen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:28 schreef Elfletterig het volgende:
In reactie op SCH: ik dacht dat ik vrij helder had uitgelegd in het topic zelf waarom ik de titel heb aangepast. De bewering die er stond, was: '86 procent van homofoob geweld wordt door autochtonen gepleegd' en dat was gewoon niet juist. De 86 procent is een optelsom van autochtone en onbekende daders; een precieze splitsing wordt niet gegeven. Zolang daarover geen nadere duidelijkheid is, leek het me het beste om de term 'veel' te gebruiken.
De policy zoals ik die heb meegekregen, is om koppen zo min mogelijk te wijzigen, dus heb ik de oorspronkelijke kop van IHVK verder zo veel mogelijk in stand gehouden. De kleine verandering doet verder niets af aan de essentie van het nieuwsbericht. Wat je verder aan mijn adres hebt te melden, neem ik voor kennisgeving aan. Inhoudelijke discussie over de ernst van het probleem en de interpretatie van de cijfers kan in het topic zelf, NIET hier in deze NWS-feedback.
Goh, je leert al snel hoe je discussies uit de weg moet gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef Elfletterig het volgende:
SCH, ik verwijs je voor inhoudelijke discussie naar het topic zelf. Ik heb zojuist op je bericht gereageerd en hopelijk zorgt dit ook voor verduidelijking. Op je kwalificaties ga ik verder niet in. De discussie op deze plaats is nu afgelopen; verdere berichten ga ik verwijderen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Goh, je leert al snel hoe je discussies uit de weg moet gaan.
Nee, de kop is niet juist. Hij is onzinnig, dat zie je toch ook welquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
SCH, dit is echt het laatste bericht hierover. Ik ga discussies niet uit de weg: die voer ik in het topic zelf, als user. Als moderator heb ik netjes antwoord gegeven op je vraag waarom de topictitel (licht) is aangepast. Dezelfde toelichting staat ook in het topic, trouwens. Dat niet 100 procent van de users het daarmee eens is, is onvermijdelijk. De kop is inhoudelijk juist. Je zult het daarmee moeten doen.
Open er een nieuwsbericht overquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, de kop is niet juist. Hij is onzinnig, dat zie je toch ook wel
De meeste verkeersovertredingen worden ook door autochtonen gepleegd, jeemig.
Maak je er even Meeste van, dan heeft het topic weer zin of verander de TT in: Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen.
Dank u
Juistem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef sp3c het volgende:
wat maakt het nou uit
hoezo heeft dat hele topic ineens geen zin meer?
had je willen praten over waarom Autochtonen meer homo's in elkaar slaan dan allochtonen of wat?
als ik het zo is doorblader en de OP lees dan gaat de discussie zowieso een andere kant op een hele andere kant op, niet echt de goede kant maar daar kun je elfletterig niet de schuld van geven
Dat was een heel andere kwestie. Toen ging het om eindeloos gezeur over een paar aanhalingstekens. Daar is een uitvoerige en duidelijke discussie over geweest en dat was veel meer dan dat het gezeur verdiende. Ik ga er nu dan ook niet weer een discussie over aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren verschil te maken in moderatie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Grappig om te zien wel deze verandering in nws de laatste tijd. De jankzakken hebben de mods nu niet meer onvoorwaardelijk aan hun kant staan.
Je hebt het over de NWS mod, waar ik ook één van ben en wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was niet specifiek gericht op jou ofzo, maar op nws in het algemeen. De moderatie is nu een stuk meer gebalanceerder en eerlijker. Eerst, met de mod-bezetting van een tijd terug, was het zo dat de jankzakken, zoals ik ze maar even noem, maar een kick hoefden te geven en hun 'eisen' werden ingewilligd. Er was toen ook nogal wat sterke vriendjespolitek tussen bepaalde mods en users. Mooi om te zien dat dat nu afgelopen is
Maar de informatie is helemala niet gewijzigd in mijn ogen. Is daar dan een persbericht over of is het nieuws ingenomen? Het gaat puur om een interpretatie. Wat er is gebeurd, is dat enkele users ineens tot op de vierkantte milimeter met dat onderzoek en die getalletjes aan de slag zijn gegaan. Je mag zelf invullen waarom. En ineens is het hele onderwerp ter discussie gesteld en volgens de users onderuit gehaald. Dat is totaal geen weerspiegeling van hoe het nieuws verder is opgepakt, het is nu puur een eigen interpretatie op basis van FOK!-users. Natuurlijk kun je dingen aanpassen maar niet louter omdat het jou goed of slecht uitkomt. HIer is sprake van een hele selectieve wijziging die op heel veel andere momenten niet gebeurt. Als je dit als standaard neemt dan zal je voortaan ongeveer 85 procent van de TT's moeten wijzigen. Als het zo secuur en zo precies wordt gehanteerd. Dat ben ik nog nooit tegengekomen als het om onderwerpen met een wat andere strekking gaat, dat zul je toch moeten toegeven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef paddy het volgende:
SCH! De TT moet de inhoud wel weergeven. En ja, dit gaat niet alleen voor dit bericht op. Wanneer er een wijziging van info is, is het toch juist prettig dat de OP gewijzigd zal worden?
Stel; een Marokkaan zou een daad hebben gepleegd, maar de Marokkaan blijkt onschuldig. Dan is het toch niet anders dan normaal dat de TT gewijzigd zal worden? Mocht een mod de update niet zien, meldt je dat vast wel hier toch?
En de discussies gaan WEER meer over de medeusers en de gedachtengang die ze volgens andere users wel zullen hebben en dat die gedachtegang veroordeeld moet worden. Jammer van het topic.
Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening als user - en de discussie daarover - hoort thuis in het topic zelf en staat los van de aanpassing van de topictitel, die ik als moderator maak
Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.
over wie heb je het nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was niet specifiek gericht op jou ofzo, maar op nws in het algemeen. De moderatie is nu een stuk meer gebalanceerder en eerlijker. Eerst, met de mod-bezetting van een tijd terug, was het zo dat de jankzakken, zoals ik ze maar even noem, maar een kick hoefden te geven en hun 'eisen' werden ingewilligd. Er was toen ook nogal wat sterke vriendjespolitek tussen bepaalde mods en users. Mooi om te zien dat dat nu afgelopen is
Doe Sjakie Swart maarquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nee dat ging meer over gronk en gelijksoortigen
Wat sp3c vraagt.quote:
Deze dus. Wanneer hij selectief zou modereren, mag hij zich waken voor mijn tanden. Ik heb hem dit juist nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze.
lol! mooie suske en wiske titel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:36 schreef SCH het volgende:
Ja, ja, ik ben al om.
Mag ik ook eens een nukkige nichtendag hebben
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelfquote:
idd goeie keus had het nog niet meegekregen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.
rustig aan dude! chill. voel de caparina door je lichaam gaan...
Wie zijn die gelijksoortige mods dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelf
zit er nu niet omheen te draaienquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelf
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef sp3c het volgende:
want toen Gronk er was werd er door de mods wel meteen aan SCH gehoor gegeven
je zei dat de 'jankzakken' de mods onvoorwaardelijk aan hun kant hadden staan, dat zeg je wel vaker dus nu wil ik eigenlijk is weten waar je het in godsnaam over hebt ja
en definieer jankzakken ook meteen want in mijn definitie kom jij daar heel erg bij in de buurt en ik heb nog nooit onvoorwaardelijk aan jouw kant gestaan, aan niemands kant eigenlijk behalve Drugshond maar die post alleen van die gare economische meuk en weerberichten die niemand snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |