abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:17:27 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62267049
Dus. Wat de TT zegt.

Ik hoor van Paddy dat ze gek wordt van de pm's die ze krijgt, ik zie dat het de laatste tijd hier vrij druk is en dat Paddy er eigenlijk alleen voor stond wat niet alleen geen ideale situatie is maar ook nog eens gewoon ondoenlijk.

My fault.

Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:19:28 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62267092
het valt allemaal wel mee. paddy heeft het erg goed gedaan en is relaxed gebleven. we hebben nou eenmaal te maken met twee-drie-vier of zelfs vijf kampen en daardoor lopen de 'internet emoties' soms hoog op. neemt niet weg dat nws nog steeds mijn favo subforum is.

pluim voor paddy!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62267317
quote:
Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Samenvatting: er is eigenlijk niks aan de hand en de users komen er samen ook wel uit.

Van mij ook een pluim voor paddy, omdat ze van die leuke appelwangetjes heeft.
en zijn vriendje de Kietelaar
pi_62267368
Wat er mis is Dago.

1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.

2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.

3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.

4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.

Er zijn nog wel meer dingen maar dit zijn de belangrijksten.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:31:18 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62267392
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef Dagonet het volgende:
Hai.

Ik was een tijdje afwezig/druk met andere zaken waardoor Paddy er alleen voor stond. Dat is niet aardig van mij geweest en ik zie dat het ook niet echt rustig verlopen hier.

Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Korte samenvatting.

Ik opende een topic met een genuanceerde OP over tuig dat in Gorichem ervoor heeft gezorgd dat brandweermannen niet meer normaal hun werk konden doen. gelly die van mening is dat dergelijk nieuws, nieuws waarbij allochtonen betrokken zijn op een negatieve manier, niet gebracht moet worden begon te jammeren over de nieuwswaarde van het bericht, dat volgens hem enkel regionale nieuwswaarde zou hebben. Vervolgens is hij begonnen met het openen van meerdere topics met plaatselijk nieuws om te trollen. Mutant01 heeft hem daar later nog bij geholpen. Allemaal na te lezen in FB.
pi_62267408
Ik kan assisteren als Moderator als jullie weinig moderators hebben
ik wil graag Paddy helpen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62267471
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.

1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.

4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.

Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
Hypocriet.
pi_62267479
QED
pi_62267485
quote:
Wat er mis is Dago.

Ik sluit me hierbij aan , volledig aan
pi_62267523
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
HELL NO!!!!!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:39:57 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62267593
quote:
Wat er mis is Dago.

...
kijk eens naar jezelf. je wilt helemaal geen discussie, je doet niet eens mee met de onderwerpen. je bent alleen maar als een soort wannabee mod/agent bezig. word dan mod of hou je erbuiten kok.

nu lijk je net zo'n tandeloos mannetje dat met zijn rollator voor het hekwerk van een bouwterrein de hele dag staat te murmelen dat het in jouw tijd heel anders ging.

[ Bericht 6% gewijzigd door zoalshetis op 09-10-2008 19:46:11 ]
pi_62267626
Gelly is een geweldige aanwinst voor NWS je bijdrages zijn dan ook van hoge kwaliteit
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:48:02 #14
165802 Reki
no comment.
pi_62267811
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
zie ondertitel :)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:48:05 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62267812
quote:
Wat er mis is Dago.

Moeten we inderdaad maar weer eens wat gaan beteugelen, mass-delete FTW!
quote:
Mja, het grootste nadeel van die stompzinnige figuren is dat ze niet begrijpen dat ze niet gewenst zijn en als een klein jengelend kutkind dan weer opnieuw registreren, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. De enige optie zou zijn dat toetsenbord van hen overdwars anaal in te brengen en te zorgen dat ze eens gingen luisteren maar in Nederland is het nu eenmaal de gewoonte dat je geen gehoor geeft aan de wensen van anderen maar gewoon je eigen zin doordramt.
quote:
En wat doe jíj om die diversiteit wel aan te brengen?
quote:
Een ban is een optie, schoonvegen van topics heb je op de lange duur meer aan denk ik, als het geen zin heeft om je meuk te posten omdat het toch gewist wordt heb je daar meer last van dan wanneer je om de zoveel tijd een nieuw account aan moet maken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_62267882
Types als gelly helpen met hun elitaire instelling net zo makkelijk een heel forum om zeep. Iedereen die hier post moet maar aan zijn voorwaarden voldoen en anders zijn het zogenaamd "josties". Hij realiseert zich echter niet dat zonder die "josties" er weinig discussie meer over zou blijven hier. Van die linkse "intellectuelen" die alleen elkaar napraten en hooguit in de kleinste nuances van mening verschillen moet je het hier in elk geval niet hebben.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:50:40 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62267891
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Reki het volgende:
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.

Dat soort figuren maakt me af en toe zó moedeloos.
pi_62267914
Nou, daar kan ik me wel in vinden Dago. Probeer het een tijdje zou ik zeggen. Op dit topic kun je alvast los.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2008 19:52:09 ]
pi_62268086
Ik hoop dat 1 van de mods of de FA ook nog even tijd kan vinden om op mijn reactie in te gaan. Vooral als duidelijk is dat gelly zelf doet waar hij anderen van beschuldigd. gelly is vooral goed in het proberen te ontregelen van topics die hem niet aanstaan en het aangeven van 'klonen' (zo noemt gelly graag users die een mening hebben die gelly niet aanstaat).
pi_62268123
Ik snap trouwens sowieso het probleem niet: als je een leuke, gezellige discussie wilt over iets dat jou interesseert, dan open je er toch gewoon een topic over? Dan moet je vervolgens natuurlijk niet gaan huilen als niemand in je topic komt posten, omdat het niemand wat interesseert. Dat hoort er nu eenmaal bij op een internetforum.

Zo'n forum staat nu eenmaal niet in dienst van gelly, maar van users die nog wel nuttige bijdragen leveren, in topics die wel lopen als een trein. Dat jou die topics toevallig niet aanstaan is toch echt jouw probleem. Als je er wat aan wilt veranderen, dan open je maar je eigen "gelly"-forum. Eens kijken hoeveel mensen daar op af komen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:09:32 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62268406
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:17:46 #22
89730 Drugshond
pi_62268699
quote:
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:20:49 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62268796
quote:
Doe maar niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62268805
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.

Het moet knallen inderdaad. Voor dat softe gedoe ga je maar lekker naar LIF of OUD.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:21:27 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62268819
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.

zolang ben je nou ook weer niet weggeweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 09-10-2008 20:48:05 ]
pi_62268866
Meki mag van mij best moderator worden. Is toch lachen? Eens kijken hoe lang het duurt.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:26:07 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62268998
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
gs heet meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.
Bron?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:30:58 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269184
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron?
gs. ik ken een beetje de mensen daar.

je wed vaak op het verkeerde paard he?

[ Bericht 5% gewijzigd door zoalshetis op 09-10-2008 20:46:36 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:32:16 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_62269228
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.

Dat soort figuren maakt me af en toe zó moedeloos.
Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.
Je denkt toch niet dat je de wat serieuzere posters kan vast houden met de hart van Nederland berichtjes gelardeerd met de reguliere Moslimbashing?
Here we are now, entertain us.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:47:42 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269694
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.
Je denkt toch niet dat je de wat serieuzere posters kan vast houden met de hart van Nederland berichtjes gelardeerd met de reguliere Moslimbashing?
doe niet zo intens oud-links.
pi_62269791
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
Mee eens.
  Donald Duck held donderdag 9 oktober 2008 @ 20:54:02 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62269867
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
Het lef dat jullie eens zouden moeten hebben, is om een duidelijk rechtse moderator aan te stellen hier. NWS is veel te lang geforceerd en zogenaamd politiek correct de linkse kant opgeduwd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:54:35 #33
89730 Drugshond
pi_62269885
Grappig om te zien dat (bijna) iedereen een gemeenschappelijk forum/fora tot zijn eigen denkkader verheft van wat nu eigenlijk de norm is.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:56:42 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269942
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Grappig om te zien dat (bijna) iedereen een gemeenschappelijk forum/fora tot zijn eigen denkkader verheft van wat nu eigenlijk de norm is.
waar heb je het over? je bent te vaag. bedoel je jouw norm? of de norm van de pvda, die electoraal ineens besluit om toch maar de kutmarokkanen, kutmarokkanen te noemen?

het ergste voor links is dat rob oudkerk (pvda) gewoon keihard gelijk krijgt.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:57:19 #35
89730 Drugshond
pi_62269956
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Het lef dat jullie eens zouden moeten hebben, is om een duidelijk rechtse moderator aan te stellen hier. NWS is veel te lang geforceerd en zogenaamd politiek correct de linkse kant opgeduwd.
Wel nee.....heb je al gesolliciteerd ?
pi_62269966
quote:
Die norm staat gewoon in de policy. Als je een "knetterhard nieuws forum" wil hebben dan ga je lekker naar GeenStijl of een ander blog waar je lekker kan raaskallen onder een bericht. Die optie heeft Fok! zelf ook. Ik zie het probleem niet zo.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:59:03 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269997
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Die norm staat gewoon in de policy. Als je een "knetterhard nieuws forum" wil hebben dan ga je lekker naar GeenStijl of een ander blog waar je lekker kan raaskallen onder een bericht. Die optie heeft Fok! zelf ook. Ik zie het probleem niet zo.
lachen he, dat ik na 48 72 uur weer unbanned ben?

ik zag jouw miezerige geneuzel wel heur.
pi_62270045
quote:
Welke norm? Je moet vooral doen wat je niet laten kunt (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Als een topic niet loopt dan zal dat wel een reden hebben, waarschijnlijk dat het geen hond interesseert.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:03:45 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62270136
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

Welke norm? Je moet vooral doen wat je niet laten kunt (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Als een topic niet loopt dan zal dat wel een reden hebben, waarschijnlijk dat het geen hond interesseert.
mooi!!!
pi_62276768
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.

zolang ben je nou ook weer niet weggeweest.

dat was voor een korte duur, 2003
maar na 2003 zijn we uitstekend samen gaan werken, en dat heeft ertoe geleidt tot een uitstekende samenwerking met Meki en Geenstijl.

Geenstijl zie ik als een zakelijke partner
pi_62276785
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef PurnodePurno het volgende:
Meki mag van mij best moderator worden. Is toch lachen? Eens kijken hoe lang het duurt.
Uitstekend . Mensen die Telegraaf posts openen , krijgen direct een slotje
pi_62276877
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat moet je niet vantevoren zeggen joh. Nu kun je het wel vergeten.
pi_62278776
quote:

[..]

Wat ben jij toch een domme lul Meki om je visionaire beleid nu al uit de doeken te doen. Je kan je gouden toekomst als Fok! moderator en FA nu wel vergeten.
Vort, ga varkens pesten!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:02:08 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62279205
quote:

Dan PM je toch even?
pi_62283415
was een grapje over de Telegraaf posts
pi_62283427
Dagonet , ik ga je PMen voor moderatorschap
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:40:45 #47
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62284478
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:59 schreef Meki het volgende:
Dagonet , ik ga je PMen voor moderatorschap
Te laat
pi_62284520
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Te laat
Geef die jongen toch een kans...
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:10:31 #49
189777 zagevent
what's in a name
pi_62294569
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:09:25 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62294620
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Meki het volgende:
was een grapje over de Telegraaf posts
wat ben jij toch een ontzettende lolbroek. je hebt ongeveer net zoveel humor als een kankertumor. (dat rijmt)
pi_62295425
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..
En dan dus ook het gedeelte van de berichten graag
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:53:07 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62295617
pak die meki eens aan. hij wordt van kwaad tot erger. het is geen aanwinst.

kan ik wel allemaal smile-achtige dingen gaan posten, maar het is gewoon een foute parasiet.
pi_62295674
Jij bent diegene met persoonlijke aanvallen, jou moeten ze aanpakken
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:57:52 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62295718
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Jij bent diegene met persoonlijke aanvallen, jou moeten ze aanpakken
nu ben je weer persoonlijk aan het zeiken. kijk eens naar jezelf.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:01:39 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62295795
Het is dan ook een kuttopic Meki.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:02:44 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62303351
Wat mij opvalt, al jaren als ik eerlijk moet zijn, is dat overduidelijke klonen van gebande users gewoon oogluikend worden toegestaan. Totdat ze weer de fout ingaan maar ok.

Waarom? Ongewenst is ongewenst, weg ermee.

Ik kan begrijppen dat er zijn die 't wel weer eens mogen proberen maar aan de andere kant, er zijn er bij die sneller klonen dan de medische wetenschap ooit zal kunnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:03:51 #58
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_62307518
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat 1 van de mods of de FA ook nog even tijd kan vinden om op mijn reactie in te gaan. Vooral als duidelijk is dat gelly zelf doet waar hij anderen van beschuldigd. gelly is vooral goed in het proberen te ontregelen van topics die hem niet aanstaan en het aangeven van 'klonen' (zo noemt gelly graag users die een mening hebben die gelly niet aanstaat).
Graag een reactie.
pi_62307568
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 07:02 schreef popolon het volgende:
Wat mij opvalt, al jaren als ik eerlijk moet zijn, is dat overduidelijke klonen van gebande users gewoon oogluikend worden toegestaan. Totdat ze weer de fout ingaan maar ok.

Waarom? Ongewenst is ongewenst, weg ermee.

Ik kan begrijppen dat er zijn die 't wel weer eens mogen proberen maar aan de andere kant, er zijn er bij die sneller klonen dan de medische wetenschap ooit zal kunnen.
Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:44:43 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62308737
Daarom had ik het dus ook over 'overduidelijke' klonen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62309212
quote:
Is veranderd
pi_62309811
Even over klonen. Je hebt overduidelijke klonen die toch geen kloon blijken te zijn via de kloonscan. Ook al hou ik het vol in de notes, de kloonscan ect wijst het dan niet uit. Dus is niets mee te beginnen, dan verschrikkelijk hard je best te doen om goede tegenargumenten te verzinnen.

Gaat de kloon etteren? Voor mij heel eenvoudig. Foetsie en nee, ga dan maar naar de klaagmuur i.pv feedback, want dan geef ik niet thuis.

En ja, ik weet dat er users zijn die kunnen bashen met een gouden randje, maar soms zijn de reacties gewoon niet modbaar. Tot nu ken ik maar één user die na een ban rustig afwacht tot hij weer mag posten.
quote:
Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.
Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toe

Ik kan daar niet veel aan doen, dan die reacties verwijderen.

Ik heb ook niet de illusie het jullie allemaal naar de zin te kunnen maken, dus doe mijn best En ja, ik zag Gelly en anderen in een virtuele nieuwsoorlog verwikkeld, dus heb ze even uit laten razen. Is weer over nu, hoop ik? Gaat niet weer gebeuren.

En de één gaat echt niet voor de ander hoor , al lijkt dat misschien zo, maar dat denkt de partij die de ander verdenkt soms ook. Het is meer afwegen van. De laatste dagen was het weer heftig, maar er is een hele tijd redelijke rust geweest.

Jullie beslissen op welk topic je reageert en welke zal zakken naar de vergetelheid. Trolt een topicstarter? In feedback melden (en dan niet graag om elk wissewasje of scheef oog naar een medeburger) We zullen dan gewoon bekijken of er een slot op komt, maar dan juist niet in dat topic reageren, want dan vind jij het topic gewoon eigenlijk toch de moeite waard om het omhoog te schoppen. Flames halen we toch weg, maar het topic is gekickt en blijft weer even staan.

Als het goed is, is sp3c en dagonet er verder vandaag. Ik ga vandaag genieten van mijn oergezellige, lieve omgeving en spagetti maken zoals het hoort

Ik wens jullie felle discussies te kunnen lezen, zonder elkaar een kopje kleiner te willen maken
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:16:44 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62310327
1 dode & 3 gewonden bij steekpartij Anatole Franceplaats, Rotterdam.

Heeft geen f*ck te maken met het topic en is nog spam ook.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_62310680
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 dode & 3 gewonden bij steekpartij Anatole Franceplaats, Rotterdam.

Heeft geen f*ck te maken met het topic en is nog spam ook.
Ach ja, spelfouten aanhalen vaak ook niet, maar je had gelijk. Ze kon beter haar topic in R&P zetten. Ook uitgelegd dat spam niet welkom was .
Zo en nu ga ik echt afsluiten voor vandaag
pi_62312663
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef paddy het volgende:
Even over klonen. Je hebt overduidelijke klonen die toch geen kloon blijken te zijn via de kloonscan. Ook al hou ik het vol in de notes, de kloonscan ect wijst het dan niet uit. Dus is niets mee te beginnen, dan verschrikkelijk hard je best te doen om goede tegenargumenten te verzinnen.

Gaat de kloon etteren? Voor mij heel eenvoudig. Foetsie en nee, ga dan maar naar de klaagmuur i.pv feedback, want dan geef ik niet thuis.

En ja, ik weet dat er users zijn die kunnen bashen met een gouden randje, maar soms zijn de reacties gewoon niet modbaar. Tot nu ken ik maar één user die na een ban rustig afwacht tot hij weer mag posten.
[..]

Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toe

Ik kan daar niet veel aan doen, dan die reacties verwijderen.

Ik heb ook niet de illusie het jullie allemaal naar de zin te kunnen maken, dus doe mijn best En ja, ik zag Gelly en anderen in een virtuele nieuwsoorlog verwikkeld, dus heb ze even uit laten razen. Is weer over nu, hoop ik? Gaat niet weer gebeuren.

En de één gaat echt niet voor de ander hoor , al lijkt dat misschien zo, maar dat denkt de partij die de ander verdenkt soms ook. Het is meer afwegen van. De laatste dagen was het weer heftig, maar er is een hele tijd redelijke rust geweest.

Jullie beslissen op welk topic je reageert en welke zal zakken naar de vergetelheid. Trolt een topicstarter? In feedback melden (en dan niet graag om elk wissewasje of scheef oog naar een medeburger) We zullen dan gewoon bekijken of er een slot op komt, maar dan juist niet in dat topic reageren, want dan vind jij het topic gewoon eigenlijk toch de moeite waard om het omhoog te schoppen. Flames halen we toch weg, maar het topic is gekickt en blijft weer even staan.

Als het goed is, is sp3c en dagonet er verder vandaag. Ik ga vandaag genieten van mijn oergezellige, lieve omgeving en spagetti maken zoals het hoort

Ik wens jullie felle discussies te kunnen lezen, zonder elkaar een kopje kleiner te willen maken
Bedankt voor je eerlijke antwoord, dat stel ik op prijs. Ik wens jou en jouw omgeving een prettig weekend toe.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:41:26 #67
66444 Lord_Vetinari
pi_62313199
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:13:31 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_62313879
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nee, laten staan.
Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.
pi_62313952
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.
Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:20:22 #71
66444 Lord_Vetinari
pi_62314012
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.

Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
pi_62314094
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.

Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:26:10 #73
66444 Lord_Vetinari
pi_62314147
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.
Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.
  † In Memoriam † zondag 12 oktober 2008 @ 02:13:33 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62321164
Twijfel zaaien is léuk LV, jij lacht weinig in je leven hè?
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:27:26 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62325850
quote:
Dan ga je zelf ook veel slotjes krijgen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62326824
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.

Ik vind de TT geen ramp dus
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:27:04 #77
66444 Lord_Vetinari
pi_62326930
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.

Ik wel. Dit is een Nieuws-forum en geen TRU of BNW. Er is geen flinter bewijs voor andere oorzaken dan een ongeluk en er is dus geen enkele reden een suggestieve topictitel te gebruiken. Wat er in het topic zelf gebeurt is een heel ander verhaal, dat is een uitvloeisel van de discussie. Maar jullie eigen FAQ zegt dat de TT de lading van het FEIT moet dekken en niet dat er maar op los gespeculeerd kan worden. Anders wil ik ook aanhalingstekens om het woord verkeersongeval in de TT over Hasselbach.
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:42:26 #78
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62327222
Kan deze Kredietcrisis voor dummies

en schopje krijgen naar Kredietcrisis 2008
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62328147
Op de man :

Jörg Haider overleden door 'verkeersongeval' deel 2

En een kloonscan mag ook wel een keer.
pi_62328351
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Precies.
pi_62328370
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik wel. Dit is een Nieuws-forum en geen TRU of BNW. Er is geen flinter bewijs voor andere oorzaken dan een ongeluk en er is dus geen enkele reden een suggestieve topictitel te gebruiken. Wat er in het topic zelf gebeurt is een heel ander verhaal, dat is een uitvloeisel van de discussie. Maar jullie eigen FAQ zegt dat de TT de lading van het FEIT moet dekken en niet dat er maar op los gespeculeerd kan worden. Anders wil ik ook aanhalingstekens om het woord verkeersongeval in de TT over Hasselbach.
Ik ben hier al eerder op in gegaan. De topictitel dekt de lading van het feit uitstekend, dat er aanhalingstekens door mij zijn gebruikt doet daar niets aan af. Het is maar net welke interpretatie je er aan wil geven.
pi_62333613
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik ben hier al eerder op in gegaan. De topictitel dekt de lading van het feit uitstekend, dat er aanhalingstekens door mij zijn gebruikt doet daar niets aan af. Het is maar net welke interpretatie je er aan wil geven.
Vertel eens, welke andere betekenis dan de suggestie dat het geen ongeval was kun je nog meer aan die aanhalingstekens geven ?

Je mag best toegeven dat je fout zat, dit staat zo knullig.
pi_62334446
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Vertel eens, welke andere betekenis dan de suggestie dat het geen ongeval was kun je nog meer aan die aanhalingstekens geven ?

Je mag best toegeven dat je fout zat, dit staat zo knullig.
Het is jou niet opgevallen , maar ik ben al meerdere malen daar op in gegaan. Ik heb geen zin om voor jou speciaal nogmaals op deze zaak in te gaan.
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 01:32:05 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62341562
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De insteek van Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA is ook TRU-waardig, 100% zelfs, staat helaas ook gewoon in NWS.
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:43:05 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62341665
@paddy. je doet het goed moppie.

ach. aan het eind van de rit zullen we allemaal broederlijk een arm om elkaar heenslaan en zeggen: "dat hebben we als miniscuul speldenprikje op de wereldkaart toch goed opgelost!".

hoe fel de on(e)liners of zogenaamde argumenten ook zijn.
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:46:09 #87
66444 Lord_Vetinari
pi_62343184
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:32 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De insteek van Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA is ook TRU-waardig, 100% zelfs, staat helaas ook gewoon in NWS.
Prima. Ik ga wel hogerop dan. Blijkbaar is er iemand nodig die wel een beslissing durft te nemen die strookt met de regels.
pi_62346570
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Prima. Ik ga wel hogerop dan. Blijkbaar is er iemand nodig die wel een beslissing durft te nemen die strookt met de regels.
Die is gisteren allang geschopt. Ik heb een IRL leven en zit niet 24/7 achter de laptop. Ja, soms schiet er nog wat doorheen. Deze reactie was trouwens overbodig, want je had op haar link kunnen klikken, dan had je kunnen zien dat hij allang weg was.

Maar desondanks mag je het hogerop zoeken. Dagonet en Yvonne kunnen je haarfijn uitleggen hoe het vernieuwde NWS werkt En anders kan ik nog genoeg quotes ophalen die mij deze opdracht gaven, maar dat heet lekken.

Ik durf nee te zeggen tegen iedereen wanneer ik vind dat ik daarachter sta (dus hard kan maken). Ik ga niet modereren omdat een user mij dat opdraagt., en met dreigen bereik je totaal niets. Zorg trouwens dat je zelf ook inhoudelijk gaat reageren (zoals je ooit wel deed) i.p.v alleen te neuzelen over de taalvaardigheden van een user. Zou ik je echt zeer erkentelijk zijn, want je was wat mij betreft ooit een gewaardeerde user. Nu zie ik dat haast niet meer terug in je posts. (tenminste nauwelijks in NWS) Jammer

Ik ben trouwens geen 24/7 aanwezig. Stoort je dat? Tja, dan heb je gewoon pech

Het is heus niet zo dat je altijd ongelijk hebt (zoals ik eerder al aangaf) maar ja, echt waar, soms heb je gewoon geen gelijk. Succes met je mail naar de hoge raad

Je bent nu aan het mierenneuken. Hoe noem je dat ook alweer? Volgens mij was het zoiets als "Coïtus" en dan nog iets. Ik verwacht dat jij het wel weet

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 13-10-2008 12:43:33 ]
pi_62346619
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
@paddy. je doet het goed moppie.

ach. aan het eind van de rit zullen we allemaal broederlijk een arm om elkaar heenslaan en zeggen: "dat hebben we als miniscuul speldenprikje op de wereldkaart toch goed opgelost!".

hoe fel de on(e)liners of zogenaamde argumenten ook zijn.
Dank je Ik doe gewoon mijn best en besef heus wel dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken hoor Zoals soms ook jij ervaart
pi_62346887
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef gelly het volgende:
Kan de bezem hier even doorheen ?

Moslims in Londen doneren gratis voedsel aan daklozen.
Ik zal gaan kijken nu
En gedaan. Leek me een massaal PMS-syndroom van users, maar gaat nu wel iets beter. Jammer, leuk bericht

De OP ging toch echt niet over taalvaardigheden. (voor de users die hier alsnog komen klagen over hun weggehaalde postings)

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 13-10-2008 12:46:05 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:15:21 #91
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62358296
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze Kredietcrisis voor dummies

en schopje krijgen naar Kredietcrisis 2008
Kijkt een Modje hier nog naar?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62364163
Nogmaals ik stel me verkiesbaar als Moderator.
Ik ben er wel 24/7
pi_62366594
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Kijkt een Modje hier nog naar?
Ja, jammer ...Ik vond de link die je gaf wel interessant, dus denk dat ik die link nog wel in NWS ga gebruiken

Ik zal hem overschoppen, want je bent tenslotte de TS
pi_62366633
Kan dit subforum niet gewoon in het archief ? Ik heb niet het idee dat het op deze manier nog goed gaat komen, alle goede intenties van een paar dagen geleden ten spijt.
pi_62366810
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Kan dit subforum niet gewoon in het archief ? Ik heb niet het idee dat het op deze manier nog goed gaat komen, alle goede intenties van een paar dagen geleden ten spijt.
Ah, het gaat niet zoals je wilt en dan moet het maar op slot?
pi_62367030
quote:
Waar komt die nu weer vandaan
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:53:13 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62367140
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:44 schreef paddy het volgende:

[..]

pi_62368284
quote:

[..]

Niets van aantrekken Paddy, hij mag van de nachtzuster weer even tijdelijk posten uit zijn inrichting tot het weer te gortig wordt.
Vort, ga varkens pesten!
pi_62368359
quote:
Als het je hier niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven ipv constant verzuurd te lopen janken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Donald Duck held dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:23:10 #100
46149 __Saviour__
pi_62369392
quote:

[..]

Da's de typisch linkse gedachte van 'als ze het niet met me eens zijn moeten ze hun bek maar houden'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_62374768
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_62375853
quote:
Een merge was niet nodig. Eén gesloten. Dank voor het melden
pi_62376478
'Gouda is overal'

deze user doet graag aan persoonlijke aanvallen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:12:34 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62376802
dat is geen aanval, maar een manier om jou in te laten zien dat een kleine mug ook jou kan treffen.
pi_62376829
Klopt, maar hij hoopt dat het opnieuw gebeurt. en plus daar gaat het hele topic niet over.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:15:33 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62376884
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Meki het volgende:
Klopt, maar hij hoopt dat het opnieuw gebeurt. en plus daar gaat het hele topic niet over.
misschien hoopt hij dat niet echt, maar wil je super duidelijk maken dat je niet alles moet bagatelliseren.
pi_62376986
Dat staat er duidelijk bij. hij geeft mij zelf de schuld ervan.
dat is alleen persoonlijke aanvallen.
pi_62380584
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:19 schreef Meki het volgende:
Dat staat er duidelijk bij. hij geeft mij zelf de schuld ervan.
dat is alleen persoonlijke aanvallen.
jij geeft de complete niet marokkaanse gemeenschap in nederland de schuld van alle problemen

man, ga janken in een hoekje.
pi_62388767
Geen persoonlijk geneuzel in topics. Die vechten jullie maar in PM uit ofzo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:42:26 #110
89730 Drugshond
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:32:55 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62420727
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Leger VS doodt Marokkaan in Irak
Hier gaat iets niet goed met de TT.... of zijn de grenzen al zover opgerekt ?
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.

jammer, maar zo zijn moslims.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:44:34 #112
89730 Drugshond
pi_62421125
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.

jammer, maar zo zijn moslims.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:47:21 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62421204
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en maar andere meningen afdoen met idioot of geestelijk gehandicapt. ik denk dat jij jezelf nog wel eens tegen gaat komen, dat zal geen pretje worden.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:59:43 #114
89730 Drugshond
pi_62421590
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:01:29 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62421657
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?

alles gaat naar de palestijnen om onrust te schoppen, maar ook jij kan beter lezen toch?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:15:50 #116
89730 Drugshond
pi_62422092
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?

alles gaat naar de palestijnen om onrust te schoppen, maar ook jij kan beter lezen toch?
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.
Dat Al Quida een zeer extreem fundamentalistische organisatie is behoeft weinig betoog.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:17:09 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62422126
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.
Dat Al Quida een zeer extreem fundamentalistische organisatie is behoeft weinig betoog.
ja klopt, maar daar ging het in mijn betoog niet om. mij gaat het om het degeneratieve vermogen van de inteeltberbers en andere moslims die nu net doen of ze palestijn zijn.
pi_62422137
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Het gaat niet om Abu Hamza.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:35:29 #119
89730 Drugshond
pi_62426860
Ik ben helemaal niet tegen pittige topics, maar dit was pure bagger. En ik ga niet sluiten omdat users een topic gaan verbaggeren.
pi_62436986
Even compliment voor de users Ik zie weer meer soorten topics in NWS
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 23:09:57 #122
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62448287
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Loedertje het volgende:
Beter opletten:

Googlen blijkt goede hersentraining

Internetten goed voor hersenen

Onderwerp is hetzelfde.
Merge aangevraagd. Dank
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:04:06 #124
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_62473301
Zouden mods op willen treden tegen geruchtenverspreiders in de Kredietcrisis 2008 draad,
Het is volgens mij strafbaar geruchten te verspreiden om zo de koersen van aandelen te beinvloeden.
Ik ben al 2x een bericht over ING waar niet meer te pinnen zou zijn tegengekomen bijv.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_62477206
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef digitaLL het volgende:
Zouden mods op willen treden tegen geruchtenverspreiders in de Kredietcrisis 2008 draad,
Het is volgens mij strafbaar geruchten te verspreiden om zo de koersen van aandelen te beinvloeden.
Ik ben al 2x een bericht over ING waar niet meer te pinnen zou zijn tegengekomen bijv.
Nou, ik kom net thuis. en het is waar. Ik kian niet pinnen bij een automaat, maar morgen zou dat opgelost zijn. Was een storing

Maar doe me ook een een linkje van de post. Mijn luciferstokjes knappen, dus ik geef mijn ogen maar waar ze om vragen. Trusten en morgen kijk ik of mijn collega's hry erl ns
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:43:56 #126
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_62497073
Koek bedoelde ik
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_62502780
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:43 schreef damian5700 het volgende:
Koek bedoelde ik
Ja hoor
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:49:58 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62504965
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja hoor
verander het dan, ook al is het gemerged en oeroud.
pi_62523981
Een merge zullen de FA's niet doen in dit geval (eerdere ervaringen) Van mij mag hij rustig zijn mening in dat andere topic zetten. Plaatje vond ik wel grappig
pi_62531029
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef paddy het volgende:
Even compliment voor de users Ik zie weer meer soorten topics in NWS
Dank je wel graag gedaan
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:13:06 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62531098
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Dank je wel graag gedaan
het zal nu wel niet lang meer duren voor je blauw bent.
pi_62585355
quote:
Dus. Wat de TT zegt.

Ik hoor van Paddy dat ze gek wordt van de pm's die ze krijgt, ik zie dat het de laatste tijd hier vrij druk is en dat Paddy er eigenlijk alleen voor stond wat niet alleen geen ideale situatie is maar ook nog eens gewoon ondoenlijk.

My fault.

Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.

Stop het neofascisme en je zult ook niet overspoeld worden door pbs. Gewoon lekker mensen laten zeggen wat ze op hun hart hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62585885
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.

Stop het neofascisme en je zult ook niet overspoeld worden door pbs. Gewoon lekker mensen laten zeggen wat ze op hun hart hebben.
Haha, van die kant krijg ik juist de minste PM's.

Ik wacht even. Het gaat me niet eens om een mening, iedereen mag een mening hebben. We zijn alleen geen propaganda middel van een p888 site

Racisme is strafbaar, net als discriminatie. Dan zijn vieze plaatjes nog mijn minste zorg.

Ik zet de post terug, wanneer mij de info van de op 17 oktober 2008 geregistreerde (....) bekend zijn. Eerder niet. Ik blijf niet aan de gang . Een discussie is iets anders dan zetting en herzetting en herzetting van haat in alle topics.

Ik ga er ook geen verschil in maken omdat het nu ineens over joden gaat.

-edit- Blijft weg

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 22-10-2008 16:53:44 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:28:23 #134
89730 Drugshond
pi_62586011
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In ultima forma... heb je daarvoor een mailbox.
Als het gaat om shareholder van een i-net communie heb je ook te maken met fatsoenlijke gedragsregels.
Dan past meer het credo..... fit in or fuck off.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:42:21 #136
89730 Drugshond
  Moderator donderdag 23 oktober 2008 @ 11:12:21 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62606220
die in NWS kan voorlopig wel blijven denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_62607145
Laat maar, opmerking is al verwijderd door de user in kwestie

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2008 11:51:33 ]
pi_62664649
Kan de TT van dit topic iets minder subjectief ?

Veel Friese meiden hoer uit angst voor hun pooiervriendje

Sowieso is de hele openingspost te debiel voor woorden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:48:15 #140
89730 Drugshond
pi_62665084
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef gelly het volgende:
Kan de TT van dit topic iets minder subjectief ?

Veel Friese meiden hoer uit angst voor hun pooiervriendje

Sowieso is de hele openingspost te debiel voor woorden.
TT's is wat de user ervan wil maken.
En met een creatieve geest ben je een aardige bliksemafleider.
pi_62681428
Dames welke gedwongen worden door loverboys

ik kan niet echt nieuws uit de OP halen of ik ben gek of er moet een slotje op
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_62719886
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 05:53 schreef GewoneMan het volgende:
Dames welke gedwongen worden door loverboys

ik kan niet echt nieuws uit de OP halen of ik ben gek of er moet een slotje op
Mag beide ook?

Zit al een slotje op en hij post hem nog dubbel ook

Andere topic maar even nakijken.
pi_62743088
Kan dit niet beter naar SHO ?
Fajah Lourens is weer single
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:28:45 #145
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62794418
SCH, de OP maakt me niet zoveel uit, het bericht des te meer.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:39:20 #146
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62794847
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Dagonet het volgende:
SCH, de OP maakt me niet zoveel uit, het bericht des te meer.
OP is nu toch prima.
pi_62794972
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze kan op slot: Maradona bondscoach Argentinië
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 21:45:34 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62795143
ik bepaal dat
pi_62795431
Zelfmoord na plaats op de bank in bekerduel
Mag dit dicht? Was al op slot in een ander subforum want kwetsend bevonden. Is pijnlijk voor nabestaanden of ervaringsdeskundigen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:10:46 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62796212
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ik ben helemaal blij met je gedachte dat vrijheid blijheid betekent.

ook met je idee dat een mod onzichtbaar moet zijn. natuurlijk wel met het risico dat je straks anonieme mods krijgt die posts weghalen, tts veranderen of op slot doen. kan je nergens meer specifiek klagen, behalve bij de anonieme mod.

ik denk dat het ook hier soms nodig is massagedachten af te remmen als het meer bombardeerend dan discussiëerend wordt. uiteraard is dat een subjectief proces en moet er dus een zo gemeleerd mogelijk groepje mods zijn. net als echte samenlevingen dus.

het gaat natuurlijk prima op nws tegenwoordig. kijk maar naar het aantal topics, usersposts, lurkers, vrijheid en gemeleerdheid. relatief gezien toch een van de best lopende topics.

waarmee gezegd: "succes met de keuze voor 2 nieuwe mods!". als dat al nodig mocht zijn.

gaan we nu weer over naar onzin waar iemand een topic opent over geleerde mannen die eten. het enige topic waar je wel afbeeldingen van "de profeet" mag laten zien, als je de tt maar zo schrijft: "de prof eet".
pi_62796326
Wat mij betreft mag Prof Eet live op TV op ouwejaar aan zijn tepels gelikt worden, zoals de geniale Theo Maassen al voor elkaar wist te krijgen met Je Zus.

woensdag 29 oktober 2008 @ 22:15:24 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62796370
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Wat mij betreft mag Prof Eet live op TV op ouwejaar aan zijn tepels gelikt worden, zoals de geniale Theo Maassen al voor elkaar wist te krijgen met Je Zus.
open het topic maar. mijn zegen heb je.
pi_62803402
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Nee. En ik weet ook niet waar je dat uit afleidt. Ik wijs alleen op een topic dat op slot kan. Voor de definitie van het werkwoord 'kunnen' verwijs ik je graag naar een woordenboek. Reden was trouwens dat er in VBL al een topic over hetzelfde onderwerp was, dus heeft het niks te zoeken in NWS.

Onderstaande evenmin: Zangeres Krezip zwanger
Enkele reis SHO graag, of desnoods MUZ.
  † In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:27:37 #154
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62829220
Als het nu echt onwijs druk is in NWS kan ik het allemaal wel begrijpen maar qua postings en nieuwe topics valt het allemaal best mee hier DUS zou het fijn zijn als er wat minder onzinnige topics open blijven.

Voorbeelden? Dat topic van meki over zijn afwezigheid bleef 3 dagen open, een onzinnige video over londsdale, dubbele onderwerpen die pas gesloten worden als er meerdere users in FB posten.

Kom op mods, schouders er onder en eens mét interesse naar NWS gaan. Tweemaal per dag 5 á 10 minuutjes moet toch niet teveel zijn?
pi_62839311
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
Zelfmoord na plaats op de bank in bekerduel
Mag dit dicht? Was al op slot in een ander subforum want kwetsend bevonden. Is pijnlijk voor nabestaanden of ervaringsdeskundigen.
Hij is weg

Oh ja, ik word ter verantwoording geroepen, blijkbaar.
Topic Meki heb ik gesloten (vonden hem wel grappig even) Jaja, zonder overleg hier.
Londsdale, was inderdaad bagger.
Dank voor het melden allemaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 31-10-2008 15:18:51 ]
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:27:46 #156
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62839737
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef paddy het volgende:

[..]

Hij is weg

Oh ja, ik word ter verantwoording geroepen, blijkbaar.
Topic Meki heb ik gesloten (vonden hem wel grappig even) Jaja, zonder overleg hier.
Londsdale, was inderdaad bagger.
Dank voor het melden allemaal.
Hahah nu in één keer wel. Wat is daar de beweegreden van? Nieteens een slotje, maar meteen helemaal weg. Lekker beleid.En dat terwijl er eerst een slotje op zat en door een eigen mod (?) is verplaatst.
pi_62839908
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef Grulez het volgende:

[..]

Hahah nu in één keer wel. Wat is daar de beweegreden van? Nieteens een slotje, maar meteen helemaal weg. Lekker beleid.En dat terwijl er eerst een slotje op zat en door een eigen mod (?) is verplaatst.
Ik heb geen idee wie hem heeft weggegooid
Hij is in ieder geval weg, dus neem aan met een reden. Zo gauw gooien ze niet iets weg in NWS.
pi_62855904
Bruto beroving en verkrachting in Amsterdam

Kan iemand de topictitel even aanpassen?
pi_62864108
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 07:49 schreef Halcon het volgende:
Brute beroving en verkrachting in Amsterdam

Kan iemand de topictitel even aanpassen?
Heeft collega mod al voor gezorgd. Klinkt wel grappig trouwens
pi_62887788
SHO- of MUZ-berichten in NWS plaatsen, lijkt de nieuwste mode.

Mag deze onzin weg? New Kids on the Block hebben stripperpaal in bus
pi_62911314
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Psychiatrie des doods
Mods, kan dit scientology gedoe nou eens een keer ophouden wat NWS betreft?
pi_62929809
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Mods, kan dit scientology gedoe nou eens een keer ophouden wat NWS betreft?
Ik kan niet elk topic waar Lambiekje in post overschoppen, maar deze heeft hij (en dan niet eens om die post hoor) wel erg de kant van BNW opgestuurd.

Ik vind het wel erg jammer, want in NWS werden juist goede tegenargumenten gegeven. Jammer dat de users zich lieten verleiden.

Het is dus (zoals vast wel vaker is opgevallen) niet zo dat we elk topic waar hij in post naar BNW schoppen wanneer het nieuws is. En de BNW reacties zullen we ook niet allemaal weghalen, want dan blijf ik ook aan de gang in andere topics, waar lambiekje niet eens in post.

Het ligt aan het topic zelf dus. Ik vind goede tegenargumenten tegen Lambiekje best wel heel belangrijk voor mensen om te lezen. En in speciale gevallen zelfs onmisbaar (die topics laten we ...in overleg......ook echt wel staan)
  woensdag 5 november 2008 @ 21:40:40 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62983048
het is simpel. is het lambiekje dan is het niet nws-waardig, tenzij hij iets nws-waardigs post.
pi_62986798
Kan er gelijk even naar deze kloon gekeken worden ?

Rechters leveren mijn zoontje uit aan Islamitische familie.

Er zijn er nog een stuk of 4 trouwens.
  woensdag 5 november 2008 @ 23:29:52 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62986869
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef gelly het volgende:
Kan er gelijk even naar deze kloon gekeken worden ?

Rechters leveren mijn zoontje uit aan Islamitische familie.

Er zijn er nog een stuk of 4 trouwens.
lache topic! er worden hier wel vaker niet-nieuwswaardige topics opengehouden vanwege de entertainmentwaarde. zeikende snorrie, haal dat ding nou eens van je lip!
pi_62987121
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lache topic! er worden hier wel vaker niet-nieuwswaardige topics opengehouden vanwege de entertainmentwaarde. zeikende snorrie, haal dat ding nou eens van je lip!
Bemoei je lekker met je eigen dingen zatlap.
  woensdag 5 november 2008 @ 23:57:23 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62987534
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Bemoei je lekker met je eigen dingen zatlap.
ik drink niet aboriginal.

als jij je nou eens met jezelf/jouw topics/jouw constructieve posts zou bemoeien, dan zou jouw wereld er in ieder geval beter uitzien en zou je wat minder azijn zweten.
pi_62988891
* paddy kijkt even voor meldingen, maar sluit deur zachtjes om het prille geluk niet te verstoren.
pi_63005693
Misschien mag deze topictitel iets duidelijker?
19-jarig meisje overreden op Honingerdijk

Bijvoorbeeld: Dodelijk ongeval Honingerdijk Rotterdam
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 20:26:50 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63010607
mwah ... ik vind het niet echt nodig?
pi_63014875
Zeg, is dit echt het niveau dat jullie voor ogen hebben ?

Jongeren belagen in groepsverband een vrouw en hond
pi_63018538
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef gelly het volgende:
Zeg, is dit echt het niveau dat jullie voor ogen hebben ?

Jongeren belagen in groepsverband een vrouw en hond
Is weg.
  Donald Duck held vrijdag 7 november 2008 @ 00:50:52 #173
46149 __Saviour__
pi_63019774
een note voor die NEGERen opmerking? kom op zeg.... da's toch overduidelijk een grap
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63022596
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
een note voor die NEGERen opmerking? kom op zeg.... da's toch overduidelijk een grap
Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.
pi_63022677
Even deze: Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht

De verdwenen posts leg ik ook achter neer. Spiegel je post eens naar je eigen gezin familie en het ras, volk waar je uit komt, en je hebt meteen je antwoord, mocht je komen klagen hier.

Dit gaat echt niet meer om een boze mening. Heb je het over de groep etterbakken die deze dingen uitvreten? Wil ik vaak een mening vaak best laten staan, maar hier gaan we echt te ver
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:58:38 #176
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_63022708
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht

Jammer dat de topic gesloten is. Ik snap de motivatie erachter op zich wel, maar ik vind het wel jammer. Dergelijke gedragingen komen structureel steeds vaker voor en ik vind dat mensen zich daarvan bewust moeten zijn. Het is, of je dat nu wilt of niet, een probleem van ons allemaal.
pi_63022995
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef servus_universitas het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht

Jammer dat de topic gesloten is. Ik snap de motivatie erachter op zich wel, maar ik vind het wel jammer. Dergelijke gedragingen komen structureel steeds vaker voor en ik vind dat mensen zich daarvan bewust moeten zijn. Het is, of je dat nu wilt of niet, een probleem van ons allemaal.
Er stond even dicht, rotzooi verwijderd en is weer open. Wanneer hij dan dicht blijft, zou ik dit melden.

Het gaat al een paar dagen zo. Ik wil discussies lezen. En een grap af en toe mag best. Af en toe een beetje offtopic gaan vind ik ook een ramp, maar dit ging echt te ver en is al een paar dagen aan de gang.

Masaal PMS ........(ook de mannen)
pi_63025406
-edit- offtopic ik weets

[ Bericht 92% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 12:17:19 ]
  Donald Duck held vrijdag 7 november 2008 @ 11:56:04 #179
46149 __Saviour__
pi_63026553
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.
Ach zeg. Gewoon een speling met het woord negeren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 12:18:45 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63027096
het was gewoon niet leuk
  Donald Duck held vrijdag 7 november 2008 @ 12:24:42 #181
46149 __Saviour__
pi_63027254
Het is overijverige moderatie. Het is overduidelijk niet trollend bedoeld. En ongetwijfeld veel minder erg dan de vele andere reacties die in dat topic werden aangepast.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 12:49:29 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63027901
die andere reacties heb ik niet aangepast en ik ga het niet nazoeken, ik vond het iig dom getroll
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is overijverige moderatie. Het is overduidelijk niet trollend bedoeld. En ongetwijfeld veel minder erg dan de vele andere reacties die in dat topic werden aangepast.
hoe was het dan bedoelt want grappig was het ook niet
  Donald Duck held vrijdag 7 november 2008 @ 12:57:38 #183
46149 __Saviour__
pi_63028139
Gewoon een grap met het woord negeren. Daar zit 'neger' in. Misschien een flauwe grap was het, maar zeker niet trollend bedoeld of wat dan ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 13:02:08 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63028250
in een ander topic had ik het misschien laten staan (met een beetje een scheef oog) maar in een 'discussie' waar zoveel gemod moet worden dan is het gewoon hout op het vuur gooien

dan denk ik dat je zit te trollen, misschien was dat niet zo maar ik zet hem ook niet terug
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:18:49 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63028678
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef sp3c het volgende:
in een ander topic had ik het misschien laten staan (met een beetje een scheef oog) maar in een 'discussie' waar zoveel gemod moet worden dan is het gewoon hout op het vuur gooien

dan denk ik dat je zit te trollen, misschien was dat niet zo maar ik zet hem ook niet terug
olie gaat spreekwoordelijk op het vuur en hout ligt in een flinke bos voor de deur.
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 13:25:22 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63028864
ik wist dat het niet klopte, maa rik kon nix beters bedenken

ik wou eigenlijk zout op het vuur strooien maar die kreeg ik wat sneller in de gaten
  zondag 9 november 2008 @ 02:05:36 #187
165802 Reki
no comment.
pi_63067583
Ik vind deze reactie wel een beetje te ver gaan...
'Je pincode of je baby'
zie ondertitel :)
pi_63093055
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?

Kan Joran vervolgd worden?
pi_63093141
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?

Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.

[ Bericht 2% gewijzigd door agter op 10-11-2008 01:26:54 ]
Make my day!
pi_63094176
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:

Is weg, net als die van jou.
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:07 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.
Kan ik mij heel goed voorstellen. Ik raad je aan hem te blokkeren

Heb de reacties weggehaald van hem.
pi_63094198
Ik raak in een een loop.
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:08 schreef paddy het volgende:

Kan daar ook als post in hoor.

beetje dubbel zo
*****Kraak........
pi_63094202
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:09 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik raak in een een loop.
[..]
Jee, je bent snel
Zag het en heb het meteen veranderd
pi_63094224
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Jee, je bent snel
Zag het en heb het meteen veranderd
Toeval wilde net iets posten daar.
*****Kraak........
pi_63094230
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Toeval wilde net iets posten daar.
Post het gewoon in die ander. Ik ga de TT veranderen in de TT van Agter. En haar post erin zetten. Wordt het vervolgen vanzelf wel besproken

Ik heb de OP namelijk al gezien. Vlak voordat Peter Joran belde zag je nl de bedreiging op het msn venster.

Zal even kijken of dit in het vorige topic nog is genoemd. Lijkt me tenminste logisch

Je was wel alert
pi_63099376
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: decennia
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
pi_63099485
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: decennia
deze ook
Rouvoet: seksuele moraal is doorgeslagen
pleased to meet you
  maandag 10 november 2008 @ 13:01:10 #197
89730 Drugshond
pi_63100125
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Drugshond het volgende:
Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal

Mergen was eleganter geweest.
Is ook gedaan achteraf. Mergen doen ze niet zomaar (spreek uit ervaring )

Nou ja, ook prima zo
pi_63100203
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Ik vond hem ook niet zo duidelijk, maar ook geen drama, dus liet hem staan. Was ondertussen ergens anders aan het modereren, dus niet meegekregen dat de TS het anders wilde
pi_63101912
Ik meldde het hier alleen omdat de topicstarter dat niet gedaan had
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 15:08:23 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63102859
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Drugshond het volgende:
Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal

Mergen was eleganter geweest.
ik deed het tegelijkertijd

voor het geval er niemand beschikbaar was om te mergeren want zo stond het er wel heel stom
pi_63106474
  maandag 10 november 2008 @ 19:00:14 #203
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63108926
quote:
topic is wel verneukt nu
[KNE]-Mod
  maandag 10 november 2008 @ 19:14:15 #204
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63109302
Of zijn jullie er nog mee bezig?
[KNE]-Mod
  maandag 10 november 2008 @ 20:59:40 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63112837
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef ThE_ED het volgende:
Of zijn jullie er nog mee bezig?
Ik ben aan het navragen.

Maar ik vrees dat mergen niet meer terug te draaien is waardoor het met adminkrachten moet worden verholpen, als dat al lukt...

Het makkelijkste is om een nieuw topic te starten.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 10 november 2008 @ 21:06:08 #206
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63113082
Het topic laat maar 1 pagina zien. Door alle posts op 1 pagina te laten tonen (via deze link) kan je alle reacties wel zien.

Ik weet niet of er een definitieve oplossing kan komen.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 10 november 2008 @ 21:07:11 #207
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63113113
Yep, het rare is dat ie in je AT ook maar een klein getal laat zien als aantal posts.
[KNE]-Mod
  maandag 10 november 2008 @ 21:13:42 #208
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63113335
De FA's zijn nog aan het kijken voor een echte oplossing, en ik heb de OP van het topic even aangepast met de link zodat alle reacties in ieder geval te zien zijn. De rest laat ik aan de NWS mods over.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 10 november 2008 @ 21:22:18 #209
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63113612
Ah, het is opgelost. Maar weer even de OP aangepast, het laatste nieuwsbericht toegevoegd voor de duidelijkheid, en een aantal reacties over de kapotterigheid verwijderd. En nu ben ik echt weg.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63138622
Sommige figuren vinden zichzelf nogal leuk:
Jochie (7) misbruikt klasgenootjes
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:38:50 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63139735
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige figuren vinden zichzelf nogal leuk:
Jochie (7) misbruikt klasgenootjes
beetje vreemd idd om de details van seksuele handelingen te willen weten. neemt niet weg dat juist die details voor rechercheurs reden zijn om bepaalde dingen te gaan onderzoeken.

dus op fok! een vreemde vraag, voor de rechercheur een must.
  Moderator dinsdag 11 november 2008 @ 22:17:51 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63143370
ik weet niet zo heel goed wat ik er mee aanmoet

ik houd dat topic in de gaten iig
pi_63144004
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

beetje vreemd idd om de details van seksuele handelingen te willen weten. neemt niet weg dat juist die details voor rechercheurs reden zijn om bepaalde dingen te gaan onderzoeken.

dus op fok! een vreemde vraag, voor de rechercheur een must.
Het ging me niet om die vraag. Het ging me om de opmerking: "zo, die is er vroeg bij "
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:45:37 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63146077
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het ging me niet om die vraag. Het ging me om de opmerking: "zo, die is er vroeg bij "
leer daarover heen te lezen. er ontstaat wel een discussie uit waar jij zegt dat je vooraleerst de ouders moet vasthouden in de cel. ook zo'n opmerking waar je niet op kan modden.
pi_63146597
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
leer daarover heen te lezen. er ontstaat wel een discussie uit waar jij zegt dat je vooraleerst de ouders moet vasthouden in de cel. ook zo'n opmerking waar je niet op kan modden.
Preventief, zei ik hè.... - maar laten we de inhoudelijke discussie niet hier voeren.
Mijn punt is vooral dat ik onpasselijk word als ik dit soort reacties lees. Maar goed, ik zal er verder geen aandacht aan schenken.
  woensdag 12 november 2008 @ 00:09:19 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63146763
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Preventief, zei ik hè.... - maar laten we de inhoudelijke discussie niet hier voeren.
Mijn punt is vooral dat ik onpasselijk word als ik dit soort reacties lees. Maar goed, ik zal er verder geen aandacht aan schenken.
preventief is juist extra eng. inhoudelijk discussiëren? dat doe ik juist door jouw klacht gelijk te stellen met andermans gras.
pi_63153517
Dubbel topic: Rel rond Ahmed Aboutaleb
pi_63155028
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dubbel topic: Rel rond Ahmed Aboutaleb
sp3c al gesloten
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:46:39 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63209727
ja ho he! Lichaam Marlies van der Kouwe gevonden!

nu kan ik 'ondank', niet meer in 'ondanks' veranderen.
pi_63211883
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
ja ho he! Lichaam Marlies van der Kouwe gevonden!

nu kan ik 'ondank', niet meer in 'ondanks' veranderen.
Hij is gewijzigd en ik kan niet eens zien door wie

Duidelijker kan denk ik niet
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 11:41:36 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63216515
door mij!
pi_63241901
Gefeliciteerd en succes 11letterig!
pi_63242763
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:44 schreef Bommenlegger het volgende:
Gefeliciteerd en succes 11letterig!
Het is je gegund en ik denk dat je een goede aanwinst bent
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_63247050
Hij heeft een naamtopic
pi_63272284
zeg waarom ben ik het niet geworden
  Moderator zondag 16 november 2008 @ 21:23:09 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63272919
de titel van je email was niet correct, het dekte de inhoud niet
daardoor hebben we de mail te laat gevonden en ben je het tot onze grote spijt niet geworden

volgende keer beter?
pi_63278024
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef sp3c het volgende:
de titel van je email was niet correct, het dekte de inhoud niet
daardoor hebben we de mail te laat gevonden en ben je het tot onze grote spijt niet geworden

volgende keer beter?
  maandag 17 november 2008 @ 11:30:05 #228
66444 Lord_Vetinari
pi_63284068
G20: Nieuwe Wereld Orde Kan Lambiekje geen TO-verbod voor NWS krijgen met dit soort onderwerpen.
pi_63284830
quote:
Op maandag 17 november 2008 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
G20: Nieuwe Wereld Orde Kan Lambiekje geen TO-verbod voor NWS krijgen met dit soort onderwerpen.
Topic gesloten, met het verzoek om verder te gaan in het bestaande topic: Balkenende bij G20 top in Washington
Ik ben geen voorstander van TO-verboden. Ik doe liever een beroep op iedereen, om vóór het openen van nieuwe topics éérst te kijken of je je ei niet kwijt kunt in een bestaand topic.

Uiteraard houden we wel in de gaten of users geen stortvloed aan topics openen.
  maandag 17 november 2008 @ 17:02:36 #230
66444 Lord_Vetinari
pi_63293020
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Topic gesloten, met het verzoek om verder te gaan in het bestaande topic: Balkenende bij G20 top in Washington
Ik ben geen voorstander van TO-verboden. Ik doe liever een beroep op iedereen, om vóór het openen van nieuwe topics éérst te kijken of je je ei niet kwijt kunt in een bestaand topic.

Uiteraard houden we wel in de gaten of users geen stortvloed aan topics openen.
Ik heb geen moeite met meerdere topics over 1 onderwerp. Mits de topics NWS-waarde hebben. Dus geen OP met zinnen als
quote:
Ach ja daarom is dus de kredietcrisis de wereld in geholpen.
Vandaar mijn verzoek.
pi_63293140
De openingspost kon sowieso veel beter ja. Ik zou zelf ook graag betere topictitels zien, maar dan praat ik puur als user. Hoe dan ook vind ik het handiger om aan te sluiten bij bestaande topics en daar in te posten.
  maandag 17 november 2008 @ 17:09:51 #232
66444 Lord_Vetinari
pi_63293196
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
De openingspost kon sowieso veel beter ja. Ik zou zelf ook graag betere topictitels zien, maar dan praat ik puur als user. Hoe dan ook vind ik het handiger om aan te sluiten bij bestaande topics en daar in te posten.
Je mist mijn punt. het gaat specifiek om deze user. Kijk naar zijn posthistorie. Hij opent vele topics in NWS die gewoon in TRU of BNW horen.
pi_63293283
Ik had al aangegeven dat we dat in de gaten houden. Je punt is duidelijk.
  maandag 17 november 2008 @ 19:39:50 #235
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63297199
ik stel voor een algeheel topic-open-ban in nws voor lambiekje. tru is zijn ware vriend en ik vind het storend om zijn religie&denkbeelden als nws te zien.

of geen topic-open-ban en gewoon lekker laten klooien, dan moeten users het ook gewoon links laten liggen als ze niet binnen de kortste keren tru-achtige 'nieuwsfeiten' om hunoren willen hebben.

vrijheid van uiting, daar geef ik mijn linkerhand voor.
  maandag 17 november 2008 @ 19:42:08 #236
66444 Lord_Vetinari
pi_63297279
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor een algeheel topic-open-ban in nws voor lambiekje. tru is zijn ware vriend en ik vind het storend om zijn religie&denkbeelden als nws te zien.

of geen topic-open-ban en gewoon lekker laten klooien, dan moeten users het ook gewoon links laten liggen als ze niet binnen de kortste keren tru-achtige 'nieuwsfeiten' om hunoren willen hebben.

vrijheid van uiting, daar geef ik mijn linkerhand voor.
[NWS FB] En het bleef nog lang rumoerig
pi_63297375
quote:
Zekerweten.
Gaat alleen maar off topic users bashen...Joran op de vlucht in Thailand
Make my day!
  maandag 17 november 2008 @ 19:45:28 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63297388
quote:
nogmaals ik vind een to te zwaar. liever zie ik hem topics openen die verzanden met hooguit 2 reacties en 20 lurkers.

lijkt me beter voor de lange termijn.
  maandag 17 november 2008 @ 19:47:21 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63297444
quote:
kloon en so what? er zijn zoveel klonen. en deze praat bij vlagen nog eens verstandig ook.
  maandag 17 november 2008 @ 19:51:49 #240
89730 Drugshond
pi_63297542
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kloon en so what? er zijn zoveel klonen. en deze praat bij vlagen nog eens verstandig ook.
Garbage in = Garbage out
  maandag 17 november 2008 @ 19:54:09 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63297601
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Garbage in = Garbage out

vooringenomenheid in = vooringenomenheid uit.
pi_63305856
Ik heb een blik geworpen op de postgeschiedenis van Lambiekje en het valt nog wel mee met de topics die hij opent in NWS. Hij is vooral actief op BNW en daar gaan we hier niet over. Het topic-open-gedrag van Lambiekje houden we in de gaten. Mocht het toch te gortig worden, dan volgen wel maatregelen. Maar om nu al om verboden te gaan roepen, vind ik wat voorbarig.
  dinsdag 18 november 2008 @ 06:06:02 #243
66444 Lord_Vetinari
pi_63307315
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een blik geworpen op de postgeschiedenis van Lambiekje en het valt nog wel mee met de topics die hij opent in NWS. Hij is vooral actief op BNW en daar gaan we hier niet over.
LOL. Omdat 90% van zijn topics vanuit NWS naar BNW geschopt is, ja. Hij opent ze meestal hier omdat het "nieuws over de grote wereldsamenzwering" is.
pi_63307611
Dat Elfletterig direct de TT van het topic over homogeweld aanpast, is erg verontrustend. Het kan niet zo zijn dat een modje zijn eigen agenda gaat doorvoeren. Het is gewoon een nieuwsbericht en er was niks mis mee. De mod drukt zijn stempel op de discussie. Ik maak daar ernstig bezwaar tegen en verzoek de TT weer te wijzigen.
pi_63307618
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:39 schreef SCH het volgende:
Dat Elfletterig direct de TT van het topic over homogeweld aanpast, is erg verontrustend. Het kan niet zo zijn dat een modje zijn eigen agenda gaat doorvoeren. Het is gewoon een nieuwsbericht en er was niks mis mee. De mod drukt zijn stempel op de discussie. Ik maak daar ernstig bezwaar tegen en verzoek de TT weer te wijzigen.
De keiharde cijfers blijven uit. Terecht dus.
pi_63307673
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

De keiharde cijfers blijven uit. Terecht dus.
Bullocks. Dat weet je ook best. Waarom wint de allochtonenhaat hier toch altijd? En is modje Elfletterig aangesteld om daar een schepje bovenop te doen?

Ik ben ziedend. Homogeweld kan hem en veel anderen geen lor schelen natuurlijk, net als Wilders niet. Dat blijkt weer uit alles. Zolang ze maar allochtonen en moslims ergens de schuld van kunnen geven. Hij wil het notabene naar religie uitsplitsen. Hoe ziek ben je dan?

Ik vind het als homo echt bedreigend, deze enge houding.
pi_63307728
quote:
Homogeweld kan hem en veel anderen geen lor schelen natuurlijk
Dat weet jij natuurlijk helemaal niet, waar het hier om gaat is wie het geweld toepast, daar gaat het
hele onderzoek over. Als daar vage cijfers over worden neergezet is het iedereens goed recht dat in twijfel te trekken.

En eerlijk gezegd vraag ik me af waarom BiZa ineens zo'n bericht naar buiten brengt.
Blijkbaar is het voor hen relevant om zoiets te publiceren.
quote:
Ik vind het als homo echt bedreigend, deze enge houding.
Ik vind de berichten over homo's die worden afgetuigd veel enger.
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:23:20 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63308681
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:39 schreef SCH het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Woede om "verbod" Nederlandse vlag

TT klopt niet, van een verbod is geen sprake.
Toen is er ook een TT aangepast omdat de kop van het nieuwsbericht simpelweg misleidend was. En nu ook.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63308876
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Toen is er ook een TT aangepast omdat de kop van het nieuwsbericht simpelweg misleidend was. En nu ook.
De kop van het nieuwsbericht is niet misleidend. Het wordt nu gerelativeerd tot een onzinnige mededeling. Veel autochtonen, ja hallo, wat denk je zelf. Dat is het nieuws helemaal niet. Het nieuws is dat er in de beeldvorming het beeld is geschapen dat het meeste geweld tegen homo's van allochtonen komt en dat is dus niet zo volgens deze berichten. Dat is het nieuws en dat lees je nu niet in de TT.

Het grootste nieuws is trouwens dat het aantal meldingen van homogeweld toeneemt, wat me nog belangrijker lijkt.
pi_63309402
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:23 schreef Montov het volgende:

[..]

[..]

Misschien handig om daar een eenduidig beleid in te hanteren ? Laatst werd mij nog gezegd dat het aan de user is welke TT wordt gehanteerd en werd er dus niks gewijzigd.
pi_63309609
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef SCH het volgende:

[..]

De kop van het nieuwsbericht is niet misleidend.
Probeer even redelijk te blijven en objectief. Ik heb geen dubbele agenda en ik veroordeel elke vorm van discriminatoir gedrag.

De originele topictitel gaf aan dat 86% van de verdachten van homofoob geweld autochtoon zou zijn, terwijl de rapportage van het Ministerie van Binnenlandse Zaken duidelijk weergeeft dat in de groep van 86% autochtone verdachten alsmede gevallen waar geen verdachte wordt genoemd onder een noemer wordt geschaard.
Om precies dit gegeven gaat de nuance dus.
pi_63309726
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Probeer even redelijk te blijven en objectief. Ik heb geen dubbele agenda en ik veroordeel elke vorm van discriminatoir gedrag.

De originele topictitel gaf aan dat 86% van de verdachten van homofoob geweld autochtoon zou zijn, terwijl de rapportage van het Ministerie van Binnenlandse Zaken duidelijk weergeeft dat in de groep van 86% autochtone verdachten alsmede gevallen waar geen verdachte wordt genoemd onder een noemer wordt geschaard.
Om precies dit gegeven gaat de nuance dus.
Het valt toch wel op dat er normaal niet zo precies gedaan wordt en in dit geval ineens op de vierkante millimeter wordt gekeken. Maar dan nog zou een kop met de term 'meeste' beter zijn dan de kop 'veel'. Beter nog zou ik vinden: 'Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen'.
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:13:38 #253
89730 Drugshond
pi_63309775
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien handig om daar een eenduidig beleid in te hanteren ? Laatst werd mij nog gezegd dat het aan de user is welke TT wordt gehanteerd en werd er dus niks gewijzigd.
Ik was vroeger hierin een hardliner.... gewoon de kop van het nieuwsbericht. Probeer maar richting te geven in de OP of vervolg discussie. En als het niet anders kan.... zo neutraal mogelijk.
Anderzijds is mijn afweging zo non-fokkeriaans (lees : niet opstandig), dat je daar ook weer scheefgroei (?!) door krijgt (en nu zitten jullie hier ). Hell .. elke nieuwskop heeft een kleuring. Ik herken Elsevier bronnen vanaf de TT (of was het nu de TS.... nevermind).
pi_63309783
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Het valt toch wel op dat er normaal niet zo precies gedaan wordt en in dit geval ineens op de vierkante millimeter wordt gekeken. Maar dan nog zou een kop met de term 'meeste' beter zijn dan de kop 'veel'. Beter nog zou ik vinden: 'Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen'.
Bij deze suggestie kan ik me wel in vinden.
pi_63309869
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 06:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
LOL. Omdat 90% van zijn topics vanuit NWS naar BNW geschopt is, ja. Hij opent ze meestal hier omdat het "nieuws over de grote wereldsamenzwering" is.
Wist ik niet en kon ik ook (nog) niet weten. Zoals eerder gezegd: het heeft de aandacht.
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:18:26 #256
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63309887
quote:

[..]

Het beleid is eenduidig: users bepalen de TT, maar het wordt aangepast als het fout of offpolicy is. Soms wordt tekst tussen aanhalingsteken geplaatst als het om een mening of citaat gaat, soms wordt tekst vervangen wanneer blijkt dat het fout is. Er is gewoon goed gehandeld door Elfletterig. Dat SCH net zoals andere media een verkeerde interpretatie van een onderzoek hanteert maakt het niet een goede TT.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63310133
In reactie op SCH: ik dacht dat ik vrij helder had uitgelegd in het topic zelf waarom ik de titel heb aangepast. De bewering die er stond, was: '86 procent van homofoob geweld wordt door autochtonen gepleegd' en dat was gewoon niet juist. De 86 procent is een optelsom van autochtone en onbekende daders; een precieze splitsing wordt niet gegeven. Zolang daarover geen nadere duidelijkheid is, leek het me het beste om de term 'veel' te gebruiken.

De policy zoals ik die heb meegekregen, is om koppen zo min mogelijk te wijzigen, dus heb ik de oorspronkelijke kop van IHVK verder zo veel mogelijk in stand gehouden. De kleine verandering doet verder niets af aan de essentie van het nieuwsbericht. Wat je verder aan mijn adres hebt te melden, neem ik voor kennisgeving aan. Inhoudelijke discussie over de ernst van het probleem en de interpretatie van de cijfers kan in het topic zelf, NIET hier in deze NWS-feedback.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2008 10:39:16 ]
pi_63310359
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik was vroeger hierin een hardliner.... gewoon de kop van het nieuwsbericht. Probeer maar richting te geven in de OP of vervolg discussie. En als het niet anders kan.... zo neutraal mogelijk.
Anderzijds is mijn afweging zo non-fokkeriaans (lees : niet opstandig), dat je daar ook weer scheefgroei (?!) door krijgt (en nu zitten jullie hier ). Hell .. elke nieuwskop heeft een kleuring. Ik herken Elsevier bronnen vanaf de TT (of was het nu de TS.... nevermind).
Reactie hierop en ook op de opmerking van Gelly: Met de kop van het nieuwsbericht zit je bijna altijd goed, al zijn bepaalde kranten natuurlijk ook wel gekleurd. Als user heb je de vrijheid om zelf een titel te maken bij een topic; en dat moet ook vooral zo blijven. Ik vind alleen wel dat een kop inhoudelijk correct moet zijn. De bewering die in het topic over homofoob geweld stond, was onjuist en is ook door RTL Nieuws in hun tekst aangepast.

Een ander aandachtspunt voor alle users is om topictitels zo te maken dat anderen ze begrijpen.
pi_63310908
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:28 schreef Elfletterig het volgende:
In reactie op SCH: ik dacht dat ik vrij helder had uitgelegd in het topic zelf waarom ik de titel heb aangepast. De bewering die er stond, was: '86 procent van homofoob geweld wordt door autochtonen gepleegd' en dat was gewoon niet juist. De 86 procent is een optelsom van autochtone en onbekende daders; een precieze splitsing wordt niet gegeven. Zolang daarover geen nadere duidelijkheid is, leek het me het beste om de term 'veel' te gebruiken.

De policy zoals ik die heb meegekregen, is om koppen zo min mogelijk te wijzigen, dus heb ik de oorspronkelijke kop van IHVK verder zo veel mogelijk in stand gehouden. De kleine verandering doet verder niets af aan de essentie van het nieuwsbericht. Wat je verder aan mijn adres hebt te melden, neem ik voor kennisgeving aan. Inhoudelijke discussie over de ernst van het probleem en de interpretatie van de cijfers kan in het topic zelf, NIET hier in deze NWS-feedback.
Je stelt je egein agenda en haalt de discussie naar je toe. Je verneukt heel bewust de essentie van het topic en laat nu al zien dat je mod bent geworden om vooral je anti-islam agenda te kunnen uitvoeren. In hett opic roep je zelfs op om de religieuze afkomst te gaan onderzoeken, hoe zout wil je het hebben. Het valt me gewoon heel erg van je tegen, ik dacht dat je als mod die obessesie wel zou laten varen.

Het topic deugt van kant meer, kan beter dicht nu. Jammer dat je het zo verkloot.

Je kunt maar beter meteen stoppen want dit heeft geen zin.
pi_63311101
SCH, ik verwijs je voor inhoudelijke discussie naar het topic zelf. Ik heb zojuist op je bericht gereageerd en hopelijk zorgt dit ook voor verduidelijking. Op je kwalificaties ga ik verder niet in. De discussie op deze plaats is nu afgelopen; verdere berichten ga ik verwijderen.
pi_63311179
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef Elfletterig het volgende:
SCH, ik verwijs je voor inhoudelijke discussie naar het topic zelf. Ik heb zojuist op je bericht gereageerd en hopelijk zorgt dit ook voor verduidelijking. Op je kwalificaties ga ik verder niet in. De discussie op deze plaats is nu afgelopen; verdere berichten ga ik verwijderen.
Goh, je leert al snel hoe je discussies uit de weg moet gaan.
De discussie hoort hier thuis. Er staat nu een onzinkop boven. Verander die even en het probleem is opgelost.

Laf dat je niet op de inhoudelijke zaak in wilt gaan. Het was precies waar ik bang voor was en binnen een paar dagen laat je al zien waar het je om te doen was. Ik snap daar geen zak van. Als je slim bent, had je daar een paar maanden mee gewacht.
pi_63311478
SCH, dit is echt het laatste bericht hierover. Ik ga discussies niet uit de weg: die voer ik in het topic zelf, als user. Als moderator heb ik netjes antwoord gegeven op je vraag waarom de topictitel (licht) is aangepast. Dezelfde toelichting staat ook in het topic, trouwens. Dat niet 100 procent van de users het daarmee eens is, is onvermijdelijk. De kop is inhoudelijk juist. Je zult het daarmee moeten doen.
  Moderator dinsdag 18 november 2008 @ 11:22:08 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63311491
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Goh, je leert al snel hoe je discussies uit de weg moet gaan.

zit niet zo te zeuren
pi_63312020
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
SCH, dit is echt het laatste bericht hierover. Ik ga discussies niet uit de weg: die voer ik in het topic zelf, als user. Als moderator heb ik netjes antwoord gegeven op je vraag waarom de topictitel (licht) is aangepast. Dezelfde toelichting staat ook in het topic, trouwens. Dat niet 100 procent van de users het daarmee eens is, is onvermijdelijk. De kop is inhoudelijk juist. Je zult het daarmee moeten doen.
Nee, de kop is niet juist. Hij is onzinnig, dat zie je toch ook wel
De meeste verkeersovertredingen worden ook door autochtonen gepleegd, jeemig.

Maak je er even Meeste van, dan heeft het topic weer zin of verander de TT in: Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen.

Dank u
pi_63312187
SCH! De TT moet de inhoud wel weergeven. En ja, dit gaat niet alleen voor dit bericht op. Wanneer er een wijziging van info is, is het toch juist prettig dat de OP gewijzigd zal worden?

Stel; een Marokkaan zou een daad hebben gepleegd, maar de Marokkaan blijkt onschuldig. Dan is het toch niet anders dan normaal dat de TT gewijzigd zal worden? Mocht een mod de update niet zien, meldt je dat vast wel hier toch?

En de discussies gaan WEER meer over de medeusers en de gedachtengang die ze volgens andere users wel zullen hebben en dat die gedachtegang veroordeeld moet worden. Jammer van het topic.
  Moderator dinsdag 18 november 2008 @ 11:49:30 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63312305
wat maakt het nou uit

hoezo heeft dat hele topic ineens geen zin meer?
had je willen praten over waarom Autochtonen meer homo's in elkaar slaan dan allochtonen of wat?

als ik het zo is doorblader en de OP lees dan gaat de discussie zowieso een andere kant op een hele andere kant op, niet echt de goede kant maar daar kun je elfletterig niet de schuld van geven
pi_63312325
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, de kop is niet juist. Hij is onzinnig, dat zie je toch ook wel
De meeste verkeersovertredingen worden ook door autochtonen gepleegd, jeemig.

Maak je er even Meeste van, dan heeft het topic weer zin of verander de TT in: Geweld tegen homo's lijkt toe te nemen.

Dank u
Open er een nieuwsbericht over

Jemig, ga even weg van het toetsenbord Kijk er later nog eens naar, en zie dat er in feite nog hetzelfde staat!

Meeste of veel in deze tekst maakt echt geen verschil. Zo kom je op mij over alsof je hetzelfde woord alleen in jouw formulering wil zien.

Er staat in feite precies hetzelfde.
pi_63312374
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef sp3c het volgende:
wat maakt het nou uit

hoezo heeft dat hele topic ineens geen zin meer?
had je willen praten over waarom Autochtonen meer homo's in elkaar slaan dan allochtonen of wat?

als ik het zo is doorblader en de OP lees dan gaat de discussie zowieso een andere kant op een hele andere kant op, niet echt de goede kant maar daar kun je elfletterig niet de schuld van geven
Juistem.
  Donald Duck held dinsdag 18 november 2008 @ 13:21:49 #269
46149 __Saviour__
pi_63314944
Grappig om te zien wel deze verandering in nws de laatste tijd. De jankzakken hebben de mods nu niet meer onvoorwaardelijk aan hun kant staan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63315499
quote:

[..]

Dat was een heel andere kwestie. Toen ging het om eindeloos gezeur over een paar aanhalingstekens. Daar is een uitvoerige en duidelijke discussie over geweest en dat was veel meer dan dat het gezeur verdiende. Ik ga er nu dan ook niet weer een discussie over aan.
pi_63315692
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Grappig om te zien wel deze verandering in nws de laatste tijd. De jankzakken hebben de mods nu niet meer onvoorwaardelijk aan hun kant staan.
Kan me niet herinneren verschil te maken in moderatie.

Ik geef je OF gelijk, of probeer mijn moderatie te onderbouwen. Wanneer dit gedaan is? Ga ik echt niet meer op het napruttelen reageren. Zo hebben we nl al hele feedback topics volgejankt met z'n allen. Enkeltje klaagmuur (PM naar forum@fok.nl) lijkt me dan raadzamer voor de user (maakt me niet uit welke user)

Ik hoor achter de schermen dan wel of ik over de scheef ging of niet.
  Donald Duck held dinsdag 18 november 2008 @ 14:02:56 #272
46149 __Saviour__
pi_63315961
Nee dat was niet specifiek gericht op jou ofzo, maar op nws in het algemeen. De moderatie is nu een stuk meer gebalanceerder en eerlijker. Eerst, met de mod-bezetting van een tijd terug, was het zo dat de jankzakken, zoals ik ze maar even noem, maar een kick hoefden te geven en hun 'eisen' werden ingewilligd. Er was toen ook nogal wat sterke vriendjespolitek tussen bepaalde mods en users. Mooi om te zien dat dat nu afgelopen is
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63316086
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was niet specifiek gericht op jou ofzo, maar op nws in het algemeen. De moderatie is nu een stuk meer gebalanceerder en eerlijker. Eerst, met de mod-bezetting van een tijd terug, was het zo dat de jankzakken, zoals ik ze maar even noem, maar een kick hoefden te geven en hun 'eisen' werden ingewilligd. Er was toen ook nogal wat sterke vriendjespolitek tussen bepaalde mods en users. Mooi om te zien dat dat nu afgelopen is
Je hebt het over de NWS mod, waar ik ook één van ben en was
  Donald Duck held dinsdag 18 november 2008 @ 14:13:32 #274
46149 __Saviour__
pi_63316237
nee dat ging meer over gronk en gelijksoortigen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63316595
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef paddy het volgende:
SCH! De TT moet de inhoud wel weergeven. En ja, dit gaat niet alleen voor dit bericht op. Wanneer er een wijziging van info is, is het toch juist prettig dat de OP gewijzigd zal worden?

Stel; een Marokkaan zou een daad hebben gepleegd, maar de Marokkaan blijkt onschuldig. Dan is het toch niet anders dan normaal dat de TT gewijzigd zal worden? Mocht een mod de update niet zien, meldt je dat vast wel hier toch?

En de discussies gaan WEER meer over de medeusers en de gedachtengang die ze volgens andere users wel zullen hebben en dat die gedachtegang veroordeeld moet worden. Jammer van het topic.
Maar de informatie is helemala niet gewijzigd in mijn ogen. Is daar dan een persbericht over of is het nieuws ingenomen? Het gaat puur om een interpretatie. Wat er is gebeurd, is dat enkele users ineens tot op de vierkantte milimeter met dat onderzoek en die getalletjes aan de slag zijn gegaan. Je mag zelf invullen waarom. En ineens is het hele onderwerp ter discussie gesteld en volgens de users onderuit gehaald. Dat is totaal geen weerspiegeling van hoe het nieuws verder is opgepakt, het is nu puur een eigen interpretatie op basis van FOK!-users. Natuurlijk kun je dingen aanpassen maar niet louter omdat het jou goed of slecht uitkomt. HIer is sprake van een hele selectieve wijziging die op heel veel andere momenten niet gebeurt. Als je dit als standaard neemt dan zal je voortaan ongeveer 85 procent van de TT's moeten wijzigen. Als het zo secuur en zo precies wordt gehanteerd. Dat ben ik nog nooit tegengekomen als het om onderwerpen met een wat andere strekking gaat, dat zul je toch moeten toegeven.

Ik vind het heel onprettig omdat het me persoonlijk raakt. Heel veel homo's hebben er last van dat ze ineens worden aangesproken op geweld van allcohtonen en moslims terwijl uit de meeste gegevens en ervaringen blijkt dat dit niet strookt met de realiteit. Nu zijn er gegevens over en dan wordt het weer meteen op die manier gehanteerd, dat vind ik jammer en ook best een beetje kwalijk, gezien de hele discussie over dit soort onderwerpen. Bovendien is de nieuwe TT vosltrekt onlogisch en journalistiek gezien zelfs kolderiek.

Ik vind het jammer, misschien moet ik niet meteen Elfletterig zo benaderen, mijn excuus daarvoor, maar ik vind de nadruk die hij in het topic legt om de religie van mensen erbij te halen, een volstrekt bevooroordeelde manier van denken. En dat zet zijn handeling daarna dan ook in een ander daglicht. Het was gewoon niet zo handig en dat zou hij ook best mogen toegeven en het zou aardig zijn als jullie dat ook durven of willen zeggen, al is het maar PM. Zodat ik als user niet het gevoel heb tegen een massief blok aan te lopen.

groet,
SCH
pi_63317039
Bedankt voor je excuses, SCH, dat waardeer ik. Mijn intentie is niet geweest om het onderwerp minder erg te doen lijken dan het is. De bewering in de kop was alleen feitelijk incorrect. Dat is de ENIGE reden waarom ik deze licht heb aangepast. Misschien had ik een ander woord kunnen kiezen, maar 'veel' leek me een veilige term in dit verband.

Mijn mening als user - en de discussie daarover - hoort thuis in het topic zelf en staat los van de aanpassing van de topictitel, die ik als moderator maak. Ik stel voor om nu een punt te zetten achter de discussie over de topictitel en verdere discussie in het topic zélf te voeren. Bedankt
pi_63317149
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening als user - en de discussie daarover - hoort thuis in het topic zelf en staat los van de aanpassing van de topictitel, die ik als moderator maak
Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:03:26 #278
89730 Drugshond
pi_63320662
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.
Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.
  Moderator dinsdag 18 november 2008 @ 17:10:15 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63320834
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
over wie heb je het nou eigenlijk?
pi_63322676
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:03 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.
Doe Sjakie Swart maar
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:36:33 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63322957
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe Sjakie Swart maar
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.

rustig aan dude! chill. voel de caparina door je lichaam gaan...
pi_63329423
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nee dat ging meer over gronk en gelijksoortigen
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

over wie heb je het nou eigenlijk?
Wat sp3c vraagt.
pi_63329731
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey gekkert. elfletterig is een goede keuze.
Deze dus. Wanneer hij selectief zou modereren, mag hij zich waken voor mijn tanden. Ik heb hem dit juist nog niet zien doen.

Dat zijn mening als user niet de mening van iedereen is? Doet niets af aan het neutraal modereren. Dan is er altijd wel iets te vinden van een mod wat argwaan kan wekken.
pi_63329871
* Elfletterig zoekt zijn schuilplaats op...
pi_63331193
Ja, ja, ik ben al om.
Mag ik ook eens een nukkige nichtendag hebben
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:41:32 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63331323
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:36 schreef SCH het volgende:
Ja, ja, ik ben al om.
Mag ik ook eens een nukkige nichtendag hebben
lol! mooie suske en wiske titel.
  Donald Duck held dinsdag 18 november 2008 @ 23:11:51 #287
46149 __Saviour__
pi_63332315
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef paddy het volgende:

Wat sp3c vraagt.
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelf
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63332866
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.

rustig aan dude! chill. voel de caparina door je lichaam gaan...
idd goeie keus had het nog niet meegekregen...

@elfje feli
pi_63336766
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wie zijn die gelijksoortige mods dan?
pi_63340505
Ik vind dat er veel verschillende topics zijn over Somalië, wat op zich niet erg is, maar het werkt volgens mij wel in de hand dat in al deze topics de discussie wel heel voorzichtig van de grond komt.
Bovendien behandelen deze elk een facet van een groter geheel, dus ik vraag me af of het niet gemakkelijker is alles te clusteren in een ([Centraal]) topic.

De Islam is bijna klaar met Somalië
Somali Pirates Seize Massive Saudi Oil Tanker Off Kenyan Coa
piraten... Deze topic is reeds een merge.
Oorlogsschip blaast piratenschip op.
pi_63340956
Je hebt een punt, damian5700. Toch zou ik de islam-perikelen in Somalië wel los willen zien van de piratenverhalen. Dat die twee onderwerpen toevallig in hetzelfde land spelen, vind ik geen reden om er één topic van te maken. Maar wat de piraten-topics betreft, ben ik het wel met je eens.

Edit:
- Engelstalig topic gesloten-
- Topictitel 'piraten...' duidelijker gemaakt: Somalische piraten kapen schepen

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2008 11:56:21 ]
pi_63342058
Oké.
pi_63351833
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 18:27:43 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63351887
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

zit er nu niet omheen te draaien
pi_63352379

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 19-11-2008 18:50:18 ]
  Donald Duck held woensdag 19 november 2008 @ 18:52:03 #296
46149 __Saviour__
pi_63352487
Waarom toch zo graag namen. Het ging om een tijd geleden, nu is nws een stuk verbeterd. Gronk noemde ik al, daarmee moet je het maar doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 19:27:35 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63353560
omdat ik jouw dergelijke opmerkingen vaker heb zien maken

zeg nu maar wie of wat je dwars zit/zat en dan hebben we dat ook weer gehad
als het alleen om Gronk ging dan wordt het toch wel tijd om erover op te houden want het is nogal triest om willekeurige topics op te pakken om nog even tegen Gronk aan te kunnen schoppen
  Donald Duck held woensdag 19 november 2008 @ 19:31:42 #298
46149 __Saviour__
pi_63353708
Ik zei enkel dat ik het grappig vond dat er niet meteen aan de zeikerd gehoor werd gegeven. Daar had je het mee kunnen doen, maar dat doordrammen tot er een naam genoemd werd komt door jullie zelf. Zie het allemaal liever gewoon als compliment, de sfeer in nws is nu een stuk beter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 20:05:43 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63354775
want toen Gronk er was werd er door de mods wel meteen aan SCH gehoor gegeven

je zei dat de 'jankzakken' de mods onvoorwaardelijk aan hun kant hadden staan, dat zeg je wel vaker dus nu wil ik eigenlijk is weten waar je het in godsnaam over hebt ja

en definieer jankzakken ook meteen want in mijn definitie kom jij daar heel erg bij in de buurt en ik heb nog nooit onvoorwaardelijk aan jouw kant gestaan, aan niemands kant eigenlijk behalve Drugshond maar die post alleen van die gare economische meuk en weerberichten die niemand snapt
  woensdag 19 november 2008 @ 20:08:27 #300
89730 Drugshond
pi_63354895
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef sp3c het volgende:
want toen Gronk er was werd er door de mods wel meteen aan SCH gehoor gegeven

je zei dat de 'jankzakken' de mods onvoorwaardelijk aan hun kant hadden staan, dat zeg je wel vaker dus nu wil ik eigenlijk is weten waar je het in godsnaam over hebt ja

en definieer jankzakken ook meteen want in mijn definitie kom jij daar heel erg bij in de buurt en ik heb nog nooit onvoorwaardelijk aan jouw kant gestaan, aan niemands kant eigenlijk behalve Drugshond maar die post alleen van die gare economische meuk en weerberichten die niemand snapt

Vooruit dan... ik ben ook de flauwste niet.
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 20:13:17 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63355042
zie je?

ik ben het ermee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')