abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:09:25 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62294620
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Meki het volgende:
was een grapje over de Telegraaf posts
wat ben jij toch een ontzettende lolbroek. je hebt ongeveer net zoveel humor als een kankertumor. (dat rijmt)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62295425
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..
En dan dus ook het gedeelte van de berichten graag
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:53:07 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62295617
pak die meki eens aan. hij wordt van kwaad tot erger. het is geen aanwinst.

kan ik wel allemaal smile-achtige dingen gaan posten, maar het is gewoon een foute parasiet.
pi_62295674
Jij bent diegene met persoonlijke aanvallen, jou moeten ze aanpakken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:57:52 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62295718
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Jij bent diegene met persoonlijke aanvallen, jou moeten ze aanpakken
nu ben je weer persoonlijk aan het zeiken. kijk eens naar jezelf.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:01:39 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62295795
Het is dan ook een kuttopic Meki.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:02:44 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62303351
Wat mij opvalt, al jaren als ik eerlijk moet zijn, is dat overduidelijke klonen van gebande users gewoon oogluikend worden toegestaan. Totdat ze weer de fout ingaan maar ok.

Waarom? Ongewenst is ongewenst, weg ermee.

Ik kan begrijppen dat er zijn die 't wel weer eens mogen proberen maar aan de andere kant, er zijn er bij die sneller klonen dan de medische wetenschap ooit zal kunnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:03:51 #58
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_62307518
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat 1 van de mods of de FA ook nog even tijd kan vinden om op mijn reactie in te gaan. Vooral als duidelijk is dat gelly zelf doet waar hij anderen van beschuldigd. gelly is vooral goed in het proberen te ontregelen van topics die hem niet aanstaan en het aangeven van 'klonen' (zo noemt gelly graag users die een mening hebben die gelly niet aanstaat).
Graag een reactie.
pi_62307568
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 07:02 schreef popolon het volgende:
Wat mij opvalt, al jaren als ik eerlijk moet zijn, is dat overduidelijke klonen van gebande users gewoon oogluikend worden toegestaan. Totdat ze weer de fout ingaan maar ok.

Waarom? Ongewenst is ongewenst, weg ermee.

Ik kan begrijppen dat er zijn die 't wel weer eens mogen proberen maar aan de andere kant, er zijn er bij die sneller klonen dan de medische wetenschap ooit zal kunnen.
Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:44:43 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62308737
Daarom had ik het dus ook over 'overduidelijke' klonen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62309212
quote:
Is veranderd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_62309811
Even over klonen. Je hebt overduidelijke klonen die toch geen kloon blijken te zijn via de kloonscan. Ook al hou ik het vol in de notes, de kloonscan ect wijst het dan niet uit. Dus is niets mee te beginnen, dan verschrikkelijk hard je best te doen om goede tegenargumenten te verzinnen.

Gaat de kloon etteren? Voor mij heel eenvoudig. Foetsie en nee, ga dan maar naar de klaagmuur i.pv feedback, want dan geef ik niet thuis.

En ja, ik weet dat er users zijn die kunnen bashen met een gouden randje, maar soms zijn de reacties gewoon niet modbaar. Tot nu ken ik maar één user die na een ban rustig afwacht tot hij weer mag posten.
quote:
Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.
Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toe

Ik kan daar niet veel aan doen, dan die reacties verwijderen.

Ik heb ook niet de illusie het jullie allemaal naar de zin te kunnen maken, dus doe mijn best En ja, ik zag Gelly en anderen in een virtuele nieuwsoorlog verwikkeld, dus heb ze even uit laten razen. Is weer over nu, hoop ik? Gaat niet weer gebeuren.

En de één gaat echt niet voor de ander hoor , al lijkt dat misschien zo, maar dat denkt de partij die de ander verdenkt soms ook. Het is meer afwegen van. De laatste dagen was het weer heftig, maar er is een hele tijd redelijke rust geweest.

Jullie beslissen op welk topic je reageert en welke zal zakken naar de vergetelheid. Trolt een topicstarter? In feedback melden (en dan niet graag om elk wissewasje of scheef oog naar een medeburger) We zullen dan gewoon bekijken of er een slot op komt, maar dan juist niet in dat topic reageren, want dan vind jij het topic gewoon eigenlijk toch de moeite waard om het omhoog te schoppen. Flames halen we toch weg, maar het topic is gekickt en blijft weer even staan.

Als het goed is, is sp3c en dagonet er verder vandaag. Ik ga vandaag genieten van mijn oergezellige, lieve omgeving en spagetti maken zoals het hoort

Ik wens jullie felle discussies te kunnen lezen, zonder elkaar een kopje kleiner te willen maken
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:16:44 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62310327
1 dode & 3 gewonden bij steekpartij Anatole Franceplaats, Rotterdam.

Heeft geen f*ck te maken met het topic en is nog spam ook.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_62310680
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 dode & 3 gewonden bij steekpartij Anatole Franceplaats, Rotterdam.

Heeft geen f*ck te maken met het topic en is nog spam ook.
Ach ja, spelfouten aanhalen vaak ook niet, maar je had gelijk. Ze kon beter haar topic in R&P zetten. Ook uitgelegd dat spam niet welkom was .
Zo en nu ga ik echt afsluiten voor vandaag
pi_62312663
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef paddy het volgende:
Even over klonen. Je hebt overduidelijke klonen die toch geen kloon blijken te zijn via de kloonscan. Ook al hou ik het vol in de notes, de kloonscan ect wijst het dan niet uit. Dus is niets mee te beginnen, dan verschrikkelijk hard je best te doen om goede tegenargumenten te verzinnen.

Gaat de kloon etteren? Voor mij heel eenvoudig. Foetsie en nee, ga dan maar naar de klaagmuur i.pv feedback, want dan geef ik niet thuis.

En ja, ik weet dat er users zijn die kunnen bashen met een gouden randje, maar soms zijn de reacties gewoon niet modbaar. Tot nu ken ik maar één user die na een ban rustig afwacht tot hij weer mag posten.
[..]

Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toe

Ik kan daar niet veel aan doen, dan die reacties verwijderen.

Ik heb ook niet de illusie het jullie allemaal naar de zin te kunnen maken, dus doe mijn best En ja, ik zag Gelly en anderen in een virtuele nieuwsoorlog verwikkeld, dus heb ze even uit laten razen. Is weer over nu, hoop ik? Gaat niet weer gebeuren.

En de één gaat echt niet voor de ander hoor , al lijkt dat misschien zo, maar dat denkt de partij die de ander verdenkt soms ook. Het is meer afwegen van. De laatste dagen was het weer heftig, maar er is een hele tijd redelijke rust geweest.

Jullie beslissen op welk topic je reageert en welke zal zakken naar de vergetelheid. Trolt een topicstarter? In feedback melden (en dan niet graag om elk wissewasje of scheef oog naar een medeburger) We zullen dan gewoon bekijken of er een slot op komt, maar dan juist niet in dat topic reageren, want dan vind jij het topic gewoon eigenlijk toch de moeite waard om het omhoog te schoppen. Flames halen we toch weg, maar het topic is gekickt en blijft weer even staan.

Als het goed is, is sp3c en dagonet er verder vandaag. Ik ga vandaag genieten van mijn oergezellige, lieve omgeving en spagetti maken zoals het hoort

Ik wens jullie felle discussies te kunnen lezen, zonder elkaar een kopje kleiner te willen maken
Bedankt voor je eerlijke antwoord, dat stel ik op prijs. Ik wens jou en jouw omgeving een prettig weekend toe.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:41:26 #67
66444 Lord_Vetinari
pi_62313199
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:13:31 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_62313879
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nee, laten staan.
Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.
pi_62313952
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.
Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:20:22 #71
66444 Lord_Vetinari
pi_62314012
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.

Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
pi_62314094
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.

Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:26:10 #73
66444 Lord_Vetinari
pi_62314147
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.
Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.
  † In Memoriam † zondag 12 oktober 2008 @ 02:13:33 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62321164
Twijfel zaaien is léuk LV, jij lacht weinig in je leven hè?
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:27:26 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62325850
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
Uitstekend . Mensen die Telegraaf posts openen , krijgen direct een slotje
Dan ga je zelf ook veel slotjes krijgen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')