er is een persmelding afgegeven zag ik bij de melding dus we wachten effe afquote:Op maandag 14 januari 2008 18:52 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Filmpje lijkt me beter, foto's zijn zo 2007.
Niet met deze drukte.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan hejje iig de metro vs politie.
oke thnx!quote:
Nou nou nou.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef TC03 het volgende:
In Ommoord neergestoken worden? Vast een bejaarde boos gemaakt terwijl hij zijn aardappels aan het schillen was.
Lijkt me sterk, statistieken van Ommoordquote:Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef wise het volgende:
Vast een medelandse steekpartij
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, statistieken van Ommoord
Aantal Turken 0,9%
Aantal Marokkanen 1,1%
Aantal Surinamers 3,6%
Aantal Antillianen 1,0%
http://www.ad.nl/rotterda(...)nscategory=topStoryAquote:Doodgestoken bij burenruzie
ROTTERDAM - Een vrouw is maandagavond op de Anatole Franceplaats in Rotterdam-Ommoord doodgestoken. Het slachtoffer zou in de hartstreek zijn geraakt bij een volledig uit de hand gelopen burenruzie. Zij overleed in het ziekenhuis.
Drie andere slachtoffers raakten bij de schermutselingen lichtgewond. Een verdachte werd opgepakt.
Een politiewagen die met toeters en bellen op weg was naar de steekpartij raakte op de kruising van de President Rooseveltweg met de Prins Alexanderlaan een metro. Een inzittende van de politieauto raakte gewond aan de schouder. In de metro vielen geen slachtoffers. De kruising werd afgesloten voor onderzoek door deskundigen van het district Haaglanden.
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gewonden na burenruzie Rotterdam
Uitgegeven: 14 januari 2008 19:39
Laatst gewijzigd: 14 januari 2008 19:40
ROTTERDAM - Bij een uit de hand gelopen burenruzie aan de Anatole Franceplaats in Rotterdam zijn maandag vier mensen gewond geraakt, waarvan een ernstig. Dat heeft de politie gezegd.
De politie heeft een verdachte van de steekpartij aangehouden. Op weg naar het incident is een politieauto, die zowel geluids- als lichtsignalen voerde, tegen een metro gebotst. Daarbij raakte een politieagent lichtgewond.
http://www.nu.nl/news/139(...)ruzie_Rotterdam.html
http://www.nu.nl/news/139(...)artij_Rotterdam.htmlquote:Dode door steekpartij Rotterdam
Uitgegeven: 14 januari 2008 19:39
Laatst gewijzigd: 14 januari 2008 20:08
ROTTERDAM - Bij een steekpartij aan de Anatole Franceplaats in Rotterdam is maandag een dode gevallen. Dat heeft de politie laten weten.
ANP
Volgens de politie was er sprake van een uit de hand gelopen burenruzie. Nog eens drie mensen zijn daarbij gewond geraakt.
Op weg naar het incident is een politieauto, die zowel geluids- als lichtsignalen voerde, tegen een metro gebotst. Daarbij raakte een politieagent lichtgewond.
(c) ANP
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Hmm.. als het zelfs met zo'n verhouding autochtoon-allochtoon nog een allochtoon blijkt te zijn, dan stem ik op wilders hahhhaa
quote:Ies bai mai in de boert..
Heb eventjes gekeken bij zowel dat ernstig beschadigde pliessiebusje, als bij de lokatie van die steekpartij........!
En wie waren zover ik kon zien en horen weer dader(s) en slachtoffers.......?
JUIST:
Arabiesjh sprekende hufters.
Oprotten met die lui.
Filmpje van Angerfist2quote:Op maandag 14 januari 2008 @ 22:47 schreef PowerSp00n het volgende:
Psst... De stip waar de Aanrijding plaats heeft gevonden op jullie plaatje staat een beetje verkeerd. Dit is de NS spoorlijn (die loopt daar op een dijk zegmaar, best lastig om daar je auto tegen een trein te gooien), de plek waar de politiebus tegen de metro is aangereden is zegmaar waar de letter P staat van Prins Alexanderlaan. Ik zat in de betreffende metro....
Dus Arabisch sprekende lui zijn verantwoordelijk voor de schade aan het busje?quote:
Op de FP nog zo'n gigant:quote:
Terwijl de speculaties al waar waren.quote:Op maandag 14 januari 2008 @ 19:57 schreef Forumgebruikert het volgende:
Best wel een eye-opener dit. Ik ben normaal niet echt geschokt van de kortzichtigheid van reacties als: zullen wel weer marocs zijn etc, maar nu zie ik voor het eerst in dat, ook al is het waar, het alleen maar lucky guesses zijn.
Ommoord is geen allochtonen-buurt, zou me niks verbazen als dit het blankste stuk van heel rotterdam is. In het forum topic over deze gebeurtenis staan de statistieken van ommoord's bevolkingsopbouw:
Aantal Turken 0,9%
Aantal Marokkanen 1,1%
Aantal Surinamers 3,6%
Aantal Antillianen 1,0%
En Satelliet,
[..]
Hoorde iets van: Je hoorde iets.. dus is het waar. De anatole france plaats is een flat, dus er klopt geen reet van je verhaal. en "Zwartjes" ?? Wat is dat voor denigrerende racistische kut praat? Gadverdamme man, pak een mes en doe gezellig met de dader van dit gedoe mee, op je eigen oog.
MevrouwHopjes83, ook weer een onzinnige reactie, weet niet welke autowasstraat je bedoelt, aangezien er geen grote wasstraten in ommoord zijn, maar dan nog, de link tussen je auto wassen en iemand neer steken is mij niet helemaal duidelijk?
Sjakiemetsloffen... zucht. "Aantal Antillianen 1,0%" Ja, die kans is buitengewoon groot.
Wat een retards allemaal.. het eerste wat er in je kortzichtige bekrompen hoofdje opkomt, eruit gooien.
By the way, als het toch een allochtoon blijkt te zijn spring ik van de betreffende flat af.
Ik beschouw 't als een miniscuul hoogtepuntje maar 't zet voor vandaag nog niet echt zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:03 schreef Pulu het volgende:
Ik wil alleen weten of jullie (degenen die lekker aan het speculeren waren over de afkomst van de dader(s)/slachtoffer(s)) hier nou een lekker gevoel aan overhouden....als jullie vanavond in je bedje liggen en dan lekker nagenieten van het feit dat jullie het alweer bij het rechte eind hadden.....
Is het vergelijkbaar met een orgasme of zien jullie het als jullie taak om de linkse rakkers en de-pappers-en-nathouders wakker te schudden?
Is dit een klein hoogtepuntje van jullie dag of gaat de vlag uit (let op wel de nederlandse vlag natuurlijk!)?
http://www.nu.nl/news/139(...)tale_burenruzie.htmlquote:Aanhoudingen na fatale burenruzie
Uitgegeven: 15 januari 2008 13:24
Laatst gewijzigd: 15 januari 2008 13:26
ROTTERDAM - Naar aanleiding van de dodelijke steekpartij maandagavond in de Anatole Franceplaats in Rotterdam-Ommoord heeft politie drie mensen aangehouden. De politie verdenkt een 41-jarige Rotterdammer ervan een 36-jarige buurvrouw te hebben doodgestoken.
ANP
De steekpartij was het gevolg van een slepende burenruzie. De onenigheid werd beslecht met een of meerdere wapens, meldde de politie dinsdag.
Dus wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/139(...)tale_burenruzie.html
Voor alle facistjes hier, er word nog steeds niet gesproken over een afwijkende nationaliteit. Wat gezien de plek ook erg raar zou zijn
Bronquote:Marokkaanse gezinnen vallen elkaar aan met messen
Burenruzie kost dode
door Natasja de Groot
ROTTERDAM, dinsdag
Bij een uit de hand gelopen burenruzie aan de Anatole Francestraat in Rotterdam-Ommoord is gisteravond een vrouw doodgestoken en raakten drie personen lichtgewond.
Het slachtoffer werd door een buurman met een mes in haar hartstreek verwond en overleed even later in het ziekenhuis. De man, die zelf ook met een mes gestoken was, is in zijn woning opgepakt.
De ruzie ging tussen twee Marokkaanse gezinnen. Leden van beide families stonden kort voor de steekpartij buiten op straat met elkaar te bekvechten. Volgens een ooggetuige zou een van de mannen zijn woning zijn ingegaan en naar buiten zijn gekomen met een mes.
„Ik zag de twee mannen vervolgens stekende bewegingen naar elkaar maken. Het ging allemaal heel snel en opeens lag die vrouw zwaargewond op de grond. Het bloed gutste eruit. De buurman liep zijn woning weer in en de echtgenoot van het slachtoffer bleef hulpeloos achter met een groot vleesmes in zijn handen. Ik ben naar hem toegelopen en zag dat zijn rug vol zat met messteken”, vertelt een getuige.
Probleemgeval
Volgens een directe buurman zou de omgekomen vrouw al langere tijd het gezin van een paar deuren verderop terroriseren.
„Ik heb al vaak gebeld naar de politie om te klagen over die vrouw. Zij staat bekend als probleemgeval. Het gezin komt uit de wijk Zevenkamp en had ook daar al een reputatie van herrie schoppen. Ook daar zorgden de vrouw en man met hun vijf kinderen geregeld voor overlast.”
Volgens de buurtgenoten waren de twee gezinnen van zaterdag op zondag ook al aan het kijven geweest. De inzet zou toen een taxi zijn geweest, die als pesterij was besteld. Daarop ontstond ruzie en dreigde een van de mannen de deur bij de ander in te trappen.
De Marokkaanse vete zou vorig jaar april al ontstaan zijn, nadat de kinderen van de twee gezinnen ruzie met elkaar kregen.
De burenruzie eiste elders nóg een gewonde. Een uitrukkende politieauto botste onderweg op een metrostel. Daarbij raakte een agent gewond aan zijn schouder.
Kan er dus niet om jammeren dat we van zo'n figuur verlost zijn. Shame voor de dader, die mag gaan brommenquote:
Er worden nauwelijks moorden gepleegd manquote:Op maandag 14 januari 2008 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Echt waar, Nederland is een moordland.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:03 schreef Pulu het volgende:
Ik wil alleen weten of jullie (degenen die lekker aan het speculeren waren over de afkomst van de dader(s)/slachtoffer(s)) hier nou een lekker gevoel aan overhouden....als jullie vanavond in je bedje liggen en dan lekker nagenieten van het feit dat jullie het alweer bij het rechte eind hadden.....
Is het vergelijkbaar met een orgasme of zien jullie het als jullie taak om de linkse rakkers en de-pappers-en-nathouders wakker te schudden?
Is dit een klein hoogtepuntje van jullie dag of gaat de vlag uit (let op wel de nederlandse vlag natuurlijk!)?
Sorry vriend....ik probeer nergens het tegendeel te bewijzen...ook niet impliciet...dus ik hoef mijn ongelijk niet te bewijzen...maar je probeerde leuk te scoren....ik vind het alleen treurig dat er met name op internet blijkbaar een concentratie is van mensen die elkaar dagelijks lopen te hi-fiven...."we hebben weer gelijk"....daarom plaatste ik een met ironie doorspekte reactie......quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, daar is het te makkelijk voor.
Sterker nog, je kunt er niet eens meer op wedden bij de wedkantoortjes, er werd te veel gewonnen.
Maar vertel, is het nu niet om voor de trein te springen om elke keer weer je ongelijk te moeten halen?
Iedere keer weer tegen beter weten in hopen dat het eens GEEN allochies betreft?
Daar zou ik nou gek van worden.
De cijfers kloppen idd, maar weet je ook door wie, wat en waar 90% van de moorden worden begaan. Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:52 schreef Fides het volgende:
[..]
Er worden nauwelijks moorden gepleegd manLul niet zo slap. (0.97 moorden per 100.000 inw.)
In Hongarije (daar woonde je toch?) bijvoorbeeld meer dan twee keer zo vaak (2.09 moorden per 100.000 inw.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |