Samenvatting: er is eigenlijk niks aan de hand en de users komen er samen ook wel uit.quote:Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Was de koek te groot... ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens.
Korte samenvatting.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef Dagonet het volgende:
Hai.
Ik was een tijdje afwezig/druk met andere zaken waardoor Paddy er alleen voor stond. Dat is niet aardig van mij geweest en ik zie dat het ook niet echt rustig verlopen hier.
Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Hypocriet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.
2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.
3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.
4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Er zijn nog wel meer dingen maar dit zijn de belangrijksten.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
Ik sluit me hierbij aan , volledig aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.
4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
Ik kan assisteren als Moderator als jullie weinig moderators hebben
ik wil graag Paddy helpen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
Moeten we inderdaad maar weer eens wat gaan beteugelen, mass-delete FTW!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
Mja, het grootste nadeel van die stompzinnige figuren is dat ze niet begrijpen dat ze niet gewenst zijn en als een klein jengelend kutkind dan weer opnieuw registreren, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. De enige optie zou zijn dat toetsenbord van hen overdwars anaal in te brengen en te zorgen dat ze eens gingen luisteren maar in Nederland is het nu eenmaal de gewoonte dat je geen gehoor geeft aan de wensen van anderen maar gewoon je eigen zin doordramt.quote:2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.
En wat doe jíj om die diversiteit wel aan te brengen?quote:3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.
Een ban is een optie, schoonvegen van topics heb je op de lange duur meer aan denk ik, als het geen zin heeft om je meuk te posten omdat het toch gewist wordt heb je daar meer last van dan wanneer je om de zoveel tijd een nieuw account aan moet maken.quote:4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Reki het volgende:
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
Doe maar nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
Bron?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
gs heet meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.![]()
gs. ik ken een beetje de mensen daar.quote:
Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.
Dat soort figuren maakt me af en toe zó moedeloos.
doe niet zo intens oud-links.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.
Je denkt toch niet dat je de wat serieuzere posters kan vast houden met de hart van Nederland berichtjes gelardeerd met de reguliere Moslimbashing?
Mee eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
Het lef dat jullie eens zouden moeten hebben, is om een duidelijk rechtse moderator aan te stellen hier. NWS is veel te lang geforceerd en zogenaamd politiek correct de linkse kant opgeduwd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
waar heb je het over? je bent te vaag. bedoel je jouw norm? of de norm van de pvda, die electoraal ineens besluit om toch maar de kutmarokkanen, kutmarokkanen te noemen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Grappig om te zien dat (bijna) iedereen een gemeenschappelijk forum/fora tot zijn eigen denkkader verheft van wat nu eigenlijk de norm is.
Wel nee.....heb je al gesolliciteerd ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Het lef dat jullie eens zouden moeten hebben, is om een duidelijk rechtse moderator aan te stellen hier. NWS is veel te lang geforceerd en zogenaamd politiek correct de linkse kant opgeduwd.
Die norm staat gewoon in de policy. Als je een "knetterhard nieuws forum" wil hebben dan ga je lekker naar GeenStijl of een ander blog waar je lekker kan raaskallen onder een bericht. Die optie heeft Fok! zelf ook. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
Grappig om te zien dat (bijna) iedereen een gemeenschappelijk forum/fora tot zijn eigen denkkader verheft van wat nu eigenlijk de norm is.
lachen he, dat ik na 48 72 uur weer unbanned ben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Die norm staat gewoon in de policy. Als je een "knetterhard nieuws forum" wil hebben dan ga je lekker naar GeenStijl of een ander blog waar je lekker kan raaskallen onder een bericht. Die optie heeft Fok! zelf ook. Ik zie het probleem niet zo.
Welke norm? Je moet vooral doen wat je niet laten kunt (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Als een topic niet loopt dan zal dat wel een reden hebben, waarschijnlijk dat het geen hond interesseert.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Drugshond het volgende:
mooi!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Welke norm? Je moet vooral doen wat je niet laten kunt (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Als een topic niet loopt dan zal dat wel een reden hebben, waarschijnlijk dat het geen hond interesseert.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.![]()
zolang ben je nou ook weer niet weggeweest.
Uitstekend . Mensen die Telegraaf posts openen , krijgen direct een slotjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef PurnodePurno het volgende:
Meki mag van mij best moderator worden. Is toch lachen? Eens kijken hoe lang het duurt.
Dat moet je niet vantevoren zeggen joh. Nu kun je het wel vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Uitstekend . Mensen die Telegraaf posts openen , krijgen direct een slotje
Wat ben jij toch een domme lul Meki om je visionaire beleid nu al uit de doeken te doen. Je kan je gouden toekomst als Fok! moderator en FA nu wel vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan PM je toch even?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
Te laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:59 schreef Meki het volgende:
Dagonet , ik ga je PMen voor moderatorschap
Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.![]()
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
wat ben jij toch een ontzettende lolbroek. je hebt ongeveer net zoveel humor als een kankertumor. (dat rijmt)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Meki het volgende:
was een grapje over de Telegraaf posts
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef zagevent het volgende:
Graag hier een slotje op, of mengen met de eerste thread.![]()
Linkse studentenvereniging verhindert debat op universiteit
En dan dus ook het gedeelte van de berichten graagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Slotje dus, maar je mag je OP wel in het andere bericht zetten. Het laat heel duidelijk zien hoe anders het bericht geïnterpreteerd kan worden. Alleen dat is al interessant..
nu ben je weer persoonlijk aan het zeiken. kijk eens naar jezelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
Jij bent diegene met persoonlijke aanvallen, jou moeten ze aanpakken
Graag een reactie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat 1 van de mods of de FA ook nog even tijd kan vinden om op mijn reactie in te gaan. Vooral als duidelijk is dat gelly zelf doet waar hij anderen van beschuldigd. gelly is vooral goed in het proberen te ontregelen van topics die hem niet aanstaan en het aangeven van 'klonen' (zo noemt gelly graag users die een mening hebben die gelly niet aanstaat).
Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:02 schreef popolon het volgende:
Wat mij opvalt, al jaren als ik eerlijk moet zijn, is dat overduidelijke klonen van gebande users gewoon oogluikend worden toegestaan. Totdat ze weer de fout ingaan maar ok.
Waarom? Ongewenst is ongewenst, weg ermee.
Ik kan begrijppen dat er zijn die 't wel weer eens mogen proberen maar aan de andere kant, er zijn er bij die sneller klonen dan de medische wetenschap ooit zal kunnen.
Is veranderdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef freako het volgende:
Jörg Haider overleden door verkeersongeval
Jurg -> Jörg
Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toequote:Maar er zijn ook users die andere users vrij snel beschuldigen een kloon te zijn, omdat hun mening hun niet aanstaat.
Ach ja, spelfouten aanhalen vaak ook niet, maar je had gelijk. Ze kon beter haar topic in R&P zetten. Ook uitgelegd dat spam niet welkom was .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
1 dode & 3 gewonden bij steekpartij Anatole Franceplaats, Rotterdam.
Heeft geen f*ck te maken met het topic en is nog spam ook.
Bedankt voor je eerlijke antwoord, dat stel ik op prijs. Ik wens jou en jouw omgeving een prettig weekend toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef paddy het volgende:
Even over klonen. Je hebt overduidelijke klonen die toch geen kloon blijken te zijn via de kloonscan. Ook al hou ik het vol in de notes, de kloonscan ect wijst het dan niet uit. Dus is niets mee te beginnen, dan verschrikkelijk hard je best te doen om goede tegenargumenten te verzinnen.
Gaat de kloon etteren? Voor mij heel eenvoudig. Foetsie en nee, ga dan maar naar de klaagmuur i.pv feedback, want dan geef ik niet thuis.
En ja, ik weet dat er users zijn die kunnen bashen met een gouden randje, maar soms zijn de reacties gewoon niet modbaar. Tot nu ken ik maar één user die na een ban rustig afwacht tot hij weer mag posten.
[..]
Klopt ook, en doe je ook aan mee. Is ook niet echt wat aan ter doen. Wel ergerlijk lezen geef ik toe
Ik kan daar niet veel aan doen, dan die reacties verwijderen.
Ik heb ook niet de illusie het jullie allemaal naar de zin te kunnen maken, dus doe mijn best En ja, ik zag Gelly en anderen in een virtuele nieuwsoorlog verwikkeld, dus heb ze even uit laten razen. Is weer over nu, hoop ik? Gaat niet weer gebeuren.
En de één gaat echt niet voor de ander hoor , al lijkt dat misschien zo, maar dat denkt de partij die de ander verdenkt soms ook. Het is meer afwegen van. De laatste dagen was het weer heftig, maar er is een hele tijd redelijke rust geweest.
Jullie beslissen op welk topic je reageert en welke zal zakken naar de vergetelheid. Trolt een topicstarter? In feedback melden (en dan niet graag om elk wissewasje of scheef oog naar een medeburger) We zullen dan gewoon bekijken of er een slot op komt, maar dan juist niet in dat topic reageren, want dan vind jij het topic gewoon eigenlijk toch de moeite waard om het omhoog te schoppen. Flames halen we toch weg, maar het topic is gekickt en blijft weer even staan.
Als het goed is, is sp3c en dagonet er verder vandaag. Ik ga vandaag genieten van mijn oergezellige, lieve omgeving en spagetti maken zoals het hoort
Ik wens jullie felle discussies te kunnen lezen, zonder elkaar een kopje kleiner te willen maken
Nee, laten staan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jörg Haider overleden door 'verkeersongeval' deel 2
Mogen de aanhalingstekens weg?
Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.quote:
Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden voor de aanhalingstekens. Als je zo'n topic wilt openen doe je dat maar in BNW of in TRU.
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in het topic heb geschreven geef ik daarmee aan dat niet iedereen gelooft in een ongeluk. En nee, dat hoeft niet in BNW of TRU. Het is namelijk geen specifiek topic over een een complot. Iedereen die wat wil schrijven over het onderwerp en normaal kan reageren is welkom.
Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.
Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij maakt het ervan dat een TT mijn positie zou weergeven. In jouw ogen. Ik heb het je nu vaak genoeg duidelijk uitgelegd. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is niet mjin probleem.
Dan ga je zelf ook veel slotjes krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Meki het volgende:
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het heeft er geen ruk mee te maken of ik het volgens jou begrijp of niet. Jij zet door je TT de toon voor het topic. En door je TT zo te verwoorden, krijg je een totaal verkeerde discussie, omdat er totaal geen reden is om te twijfelen aan een ongeluk. Als jij dat niet kunt of wilt begrijpen is dat niet mijn probleem.
Ik wel. Dit is een Nieuws-forum en geen TRU of BNW. Er is geen flinter bewijs voor andere oorzaken dan een ongeluk en er is dus geen enkele reden een suggestieve topictitel te gebruiken. Wat er in het topic zelf gebeurt is een heel ander verhaal, dat is een uitvloeisel van de discussie. Maar jullie eigen FAQ zegt dat de TT de lading van het FEIT moet dekken en niet dat er maar op los gespeculeerd kan worden. Anders wil ik ook aanhalingstekens om het woord verkeersongeval in de TT over Hasselbach.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.
Ik vind de TT geen ramp dus
Precies.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met de andere discussie. Toen werden die aannames ook gemaakt en tot nu toe ontkracht.
Ik vind de TT geen ramp dus
Ik ben hier al eerder op in gegaan. De topictitel dekt de lading van het feit uitstekend, dat er aanhalingstekens door mij zijn gebruikt doet daar niets aan af. Het is maar net welke interpretatie je er aan wil geven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik wel. Dit is een Nieuws-forum en geen TRU of BNW. Er is geen flinter bewijs voor andere oorzaken dan een ongeluk en er is dus geen enkele reden een suggestieve topictitel te gebruiken. Wat er in het topic zelf gebeurt is een heel ander verhaal, dat is een uitvloeisel van de discussie. Maar jullie eigen FAQ zegt dat de TT de lading van het FEIT moet dekken en niet dat er maar op los gespeculeerd kan worden. Anders wil ik ook aanhalingstekens om het woord verkeersongeval in de TT over Hasselbach.
Vertel eens, welke andere betekenis dan de suggestie dat het geen ongeval was kun je nog meer aan die aanhalingstekens geven ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik ben hier al eerder op in gegaan. De topictitel dekt de lading van het feit uitstekend, dat er aanhalingstekens door mij zijn gebruikt doet daar niets aan af. Het is maar net welke interpretatie je er aan wil geven.
Het is jou niet opgevallenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Vertel eens, welke andere betekenis dan de suggestie dat het geen ongeval was kun je nog meer aan die aanhalingstekens geven ?
Je mag best toegeven dat je fout zat, dit staat zo knullig.
De insteek van Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA is ook TRU-waardig, 100% zelfs, staat helaas ook gewoon in NWS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat 'iedereen' vindt doet niks ter zake. JIJ opent het topic met die TT. Je TT geeft je positie weer. Als jij er niet in gelooft kun je die aanhalingstekens weglaten en de conspiracy-nuts lekker in het topic hun bull laten roepen. Door die dingen wel te plaatsen, plaats je jezelf in de groep nuts.
Temeer, zoals al aangegeven, dat er geen flinter aanwijzing is, dat het geen ongeluk was. En tot het moment dat dat er wel is, zijn die aanhalingstekens BNW en TRU-waardig.
Prima. Ik ga wel hogerop dan. Blijkbaar is er iemand nodig die wel een beslissing durft te nemen die strookt met de regels.quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De insteek van Monsters spookhuis gekraakt door extreem-rechtse NSA is ook TRU-waardig, 100% zelfs, staat helaas ook gewoon in NWS.
Die is gisteren allang geschopt. Ik heb een IRL leven en zit niet 24/7 achter de laptop. Ja, soms schiet er nog wat doorheen. Deze reactie was trouwens overbodig, want je had op haar link kunnen klikken, dan had je kunnen zien dat hij allang weg was.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Prima. Ik ga wel hogerop dan. Blijkbaar is er iemand nodig die wel een beslissing durft te nemen die strookt met de regels.
Dank jequote:Op maandag 13 oktober 2008 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
@paddy. je doet het goed moppie.
ach. aan het eind van de rit zullen we allemaal broederlijk een arm om elkaar heenslaan en zeggen: "dat hebben we als miniscuul speldenprikje op de wereldkaart toch goed opgelost!".
hoe fel de on(e)liners of zogenaamde argumenten ook zijn.
Ik zal gaan kijken nuquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef gelly het volgende:
Kan de bezem hier even doorheen ?
Moslims in Londen doneren gratis voedsel aan daklozen.
Kijkt een Modje hier nog naar?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan deze Kredietcrisis voor dummies
en schopje krijgen naar Kredietcrisis 2008
Ja, jammer ...Ik vond de link die je gaf wel interessant, dus denk dat ik die link nog wel in NWS ga gebruikenquote:
Ah, het gaat niet zoals je wilt en dan moet het maar op slot?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Kan dit subforum niet gewoon in het archief ? Ik heb niet het idee dat het op deze manier nog goed gaat komen, alle goede intenties van een paar dagen geleden ten spijt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Kan dit subforum niet gewoon in het archief ? Ik heb niet het idee dat het op deze manier nog goed gaat komen, alle goede intenties van een paar dagen geleden ten spijt.
quote:
Niets van aantrekken Paddy, hij mag van de nachtzuster weer even tijdelijk posten uit zijn inrichting tot het weer te gortig wordt.quote:
Als het je hier niet bevalt kun je ook gewoon wegblijven ipv constant verzuurd te lopen janken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef gelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |