abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:17:27 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62267049
Dus. Wat de TT zegt.

Ik hoor van Paddy dat ze gek wordt van de pm's die ze krijgt, ik zie dat het de laatste tijd hier vrij druk is en dat Paddy er eigenlijk alleen voor stond wat niet alleen geen ideale situatie is maar ook nog eens gewoon ondoenlijk.

My fault.

Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:19:28 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62267092
het valt allemaal wel mee. paddy heeft het erg goed gedaan en is relaxed gebleven. we hebben nou eenmaal te maken met twee-drie-vier of zelfs vijf kampen en daardoor lopen de 'internet emoties' soms hoog op. neemt niet weg dat nws nog steeds mijn favo subforum is.

pluim voor paddy!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62267317
quote:
Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Samenvatting: er is eigenlijk niks aan de hand en de users komen er samen ook wel uit.

Van mij ook een pluim voor paddy, omdat ze van die leuke appelwangetjes heeft.
en zijn vriendje de Kietelaar
pi_62267368
Wat er mis is Dago.

1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.

2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.

3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.

4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.

Er zijn nog wel meer dingen maar dit zijn de belangrijksten.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:31:18 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62267392
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef Dagonet het volgende:
Hai.

Ik was een tijdje afwezig/druk met andere zaken waardoor Paddy er alleen voor stond. Dat is niet aardig van mij geweest en ik zie dat het ook niet echt rustig verlopen hier.

Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Korte samenvatting.

Ik opende een topic met een genuanceerde OP over tuig dat in Gorichem ervoor heeft gezorgd dat brandweermannen niet meer normaal hun werk konden doen. gelly die van mening is dat dergelijk nieuws, nieuws waarbij allochtonen betrokken zijn op een negatieve manier, niet gebracht moet worden begon te jammeren over de nieuwswaarde van het bericht, dat volgens hem enkel regionale nieuwswaarde zou hebben. Vervolgens is hij begonnen met het openen van meerdere topics met plaatselijk nieuws om te trollen. Mutant01 heeft hem daar later nog bij geholpen. Allemaal na te lezen in FB.
pi_62267408
Ik kan assisteren als Moderator als jullie weinig moderators hebben
ik wil graag Paddy helpen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62267471
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.

1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.

4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.

Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
Hypocriet.
pi_62267479
QED
pi_62267485
quote:
Wat er mis is Dago.

Ik sluit me hierbij aan , volledig aan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62267523
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
HELL NO!!!!!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:39:57 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62267593
quote:
Wat er mis is Dago.

...
kijk eens naar jezelf. je wilt helemaal geen discussie, je doet niet eens mee met de onderwerpen. je bent alleen maar als een soort wannabee mod/agent bezig. word dan mod of hou je erbuiten kok.

nu lijk je net zo'n tandeloos mannetje dat met zijn rollator voor het hekwerk van een bouwterrein de hele dag staat te murmelen dat het in jouw tijd heel anders ging.

[ Bericht 6% gewijzigd door zoalshetis op 09-10-2008 19:46:11 ]
pi_62267626
Gelly is een geweldige aanwinst voor NWS je bijdrages zijn dan ook van hoge kwaliteit
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:48:02 #14
165802 Reki
no comment.
pi_62267811
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
zie ondertitel :)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:48:05 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62267812
quote:
Wat er mis is Dago.

Moeten we inderdaad maar weer eens wat gaan beteugelen, mass-delete FTW!
quote:
Mja, het grootste nadeel van die stompzinnige figuren is dat ze niet begrijpen dat ze niet gewenst zijn en als een klein jengelend kutkind dan weer opnieuw registreren, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. De enige optie zou zijn dat toetsenbord van hen overdwars anaal in te brengen en te zorgen dat ze eens gingen luisteren maar in Nederland is het nu eenmaal de gewoonte dat je geen gehoor geeft aan de wensen van anderen maar gewoon je eigen zin doordramt.
quote:
En wat doe jíj om die diversiteit wel aan te brengen?
quote:
Een ban is een optie, schoonvegen van topics heb je op de lange duur meer aan denk ik, als het geen zin heeft om je meuk te posten omdat het toch gewist wordt heb je daar meer last van dan wanneer je om de zoveel tijd een nieuw account aan moet maken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_62267882
Types als gelly helpen met hun elitaire instelling net zo makkelijk een heel forum om zeep. Iedereen die hier post moet maar aan zijn voorwaarden voldoen en anders zijn het zogenaamd "josties". Hij realiseert zich echter niet dat zonder die "josties" er weinig discussie meer over zou blijven hier. Van die linkse "intellectuelen" die alleen elkaar napraten en hooguit in de kleinste nuances van mening verschillen moet je het hier in elk geval niet hebben.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:50:40 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62267891
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Reki het volgende:
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.

Dat soort figuren maakt me af en toe zó moedeloos.
pi_62267914
Nou, daar kan ik me wel in vinden Dago. Probeer het een tijdje zou ik zeggen. Op dit topic kun je alvast los.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2008 19:52:09 ]
pi_62268086
Ik hoop dat 1 van de mods of de FA ook nog even tijd kan vinden om op mijn reactie in te gaan. Vooral als duidelijk is dat gelly zelf doet waar hij anderen van beschuldigd. gelly is vooral goed in het proberen te ontregelen van topics die hem niet aanstaan en het aangeven van 'klonen' (zo noemt gelly graag users die een mening hebben die gelly niet aanstaat).
pi_62268123
Ik snap trouwens sowieso het probleem niet: als je een leuke, gezellige discussie wilt over iets dat jou interesseert, dan open je er toch gewoon een topic over? Dan moet je vervolgens natuurlijk niet gaan huilen als niemand in je topic komt posten, omdat het niemand wat interesseert. Dat hoort er nu eenmaal bij op een internetforum.

Zo'n forum staat nu eenmaal niet in dienst van gelly, maar van users die nog wel nuttige bijdragen leveren, in topics die wel lopen als een trein. Dat jou die topics toevallig niet aanstaan is toch echt jouw probleem. Als je er wat aan wilt veranderen, dan open je maar je eigen "gelly"-forum. Eens kijken hoeveel mensen daar op af komen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:09:32 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62268406
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:17:46 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_62268699
quote:
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:20:49 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62268796
quote:
Doe maar niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62268805
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.

Het moet knallen inderdaad. Voor dat softe gedoe ga je maar lekker naar LIF of OUD.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:21:27 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62268819
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.

zolang ben je nou ook weer niet weggeweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 09-10-2008 20:48:05 ]
pi_62268866
Meki mag van mij best moderator worden. Is toch lachen? Eens kijken hoe lang het duurt.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:26:07 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62268998
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
gs heet meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.
Bron?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:30:58 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269184
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron?
gs. ik ken een beetje de mensen daar.

je wed vaak op het verkeerde paard he?

[ Bericht 5% gewijzigd door zoalshetis op 09-10-2008 20:46:36 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:32:16 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_62269228
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.

Dat soort figuren maakt me af en toe zó moedeloos.
Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.
Je denkt toch niet dat je de wat serieuzere posters kan vast houden met de hart van Nederland berichtjes gelardeerd met de reguliere Moslimbashing?
Here we are now, entertain us.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:47:42 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269694
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maar waarom dat topic verwijderen waar andere mensen serieuze energie in gestopt hebben. Dit ontmoedigt posten in NWS door alles behalve klapjostis die toch nooit lezen voor ze posten. We willen discussies en die was er in dat topic.
Je denkt toch niet dat je de wat serieuzere posters kan vast houden met de hart van Nederland berichtjes gelardeerd met de reguliere Moslimbashing?
doe niet zo intens oud-links.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')