Samenvatting: er is eigenlijk niks aan de hand en de users komen er samen ook wel uit.quote:Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Was de koek te groot... ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens.
Korte samenvatting.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef Dagonet het volgende:
Hai.
Ik was een tijdje afwezig/druk met andere zaken waardoor Paddy er alleen voor stond. Dat is niet aardig van mij geweest en ik zie dat het ook niet echt rustig verlopen hier.
Ik open een nieuw FB topic, deze is toch bijna vol en kan iemand me dan, rustig, een samenvatting geven van de problemen de laatste tijd? Het nieuws is te monotoon en users lopen te trollen begrijp ik zo snel?
Hypocriet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.
2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.
3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.
4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Er zijn nog wel meer dingen maar dit zijn de belangrijksten.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
Ik sluit me hierbij aan , volledig aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
1 : Persoonlijke aanvallen. Ook altijd door dezelfde figuren. Wordt op dit moment niets aan gedaan.
4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Al met al is er voor mensen die serieus een discussie willen voeren geen hol (meer) aan. En dat is jammer. NWS is gekaapt door FP josties.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
Ik kan assisteren als Moderator als jullie weinig moderators hebben
ik wil graag Paddy helpen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
Moeten we inderdaad maar weer eens wat gaan beteugelen, mass-delete FTW!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:31 schreef gelly het volgende:
Wat er mis is Dago.
Mja, het grootste nadeel van die stompzinnige figuren is dat ze niet begrijpen dat ze niet gewenst zijn en als een klein jengelend kutkind dan weer opnieuw registreren, en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. De enige optie zou zijn dat toetsenbord van hen overdwars anaal in te brengen en te zorgen dat ze eens gingen luisteren maar in Nederland is het nu eenmaal de gewoonte dat je geen gehoor geeft aan de wensen van anderen maar gewoon je eigen zin doordramt.quote:2. Klonen. Ik heb al ettelijke hier gepost. Die posten nog steeds.
En wat doe jíj om die diversiteit wel aan te brengen?quote:3. Eenzijdig nieuws. Marokkanen, islam. Niveau Hart van Nederland.
Een ban is een optie, schoonvegen van topics heb je op de lange duur meer aan denk ik, als het geen zin heeft om je meuk te posten omdat het toch gewist wordt heb je daar meer last van dan wanneer je om de zoveel tijd een nieuw account aan moet maken.quote:4. De gebruikelijk reacties in dat soort berichten. Racisme wordt bestraft met een 48 uurs ban of hoogstens 1 week. Als er al wat aan gedaan wordt. Maak daar gewoon een maand van.
Omdat de TS van dat topic nou precies zo'n lamlendig jengelend kutkind was dat niet snapt dat als hij niet welkom is hier dat niet betekend dat hij dan kloon na kloon na kloon na kloon moet registreren maar dat hij gewoon moet wegblijven omdat hij hier niet gewenst is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Reki het volgende:
Dagonet weet jij waarom dit topic weg is? Israel Erger dan apartheid
censuur? joodse lobby?
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
Doe maar nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
leuk en gezellig past niet in nws. het moet juist hard tegen hard gaan. niet alleen omdat ik me dan in mijn element voel, maar ook omdat je dan minder truttig bent als serieus sub-forum dat nws heet. ik wil juist een knalhard nws forum. anders moet je naar r&p of pub.
gs heeft meki ook allang uitgekotst. beetje op de hoogte blijven he.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou Meki als kijk/viewcijfer kanon maak je nu de ultieme kans.
[NWS] krijgt wel een andere format.... maar ik zou zeggen - shoot -.
GS zal in een deuk liggen (no doubt)... maar het is wel een toonbeeld van lef (het oude FOK!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |