SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog steeds een rotkop.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Metalfrost het volgende:
Ze heeft nu
- bredere dijen (dmv het baren van een kind)
- dikkere tieten (dmv borstvoeding)
jwt
quote:
Volgens mij was ze tienermoeder dus je hebt haar niet anders gekendquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Metalfrost het volgende:
Ze heeft nu
- bredere dijen (dmv het baren van een kind)
- dikkere tieten (dmv borstvoeding)
jwt
Smaken verschillen toch? Ik vind 'r echt een rotkop hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:57 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vind je dit een representatieve foto? Want ik vind haar hier best erg goed op staan
Foto van FP
Smaken verschillen ja, maar daarom kan de ene smaak nog wel beter zijn dan de anderequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smaken verschillen toch? Ik vind 'r echt een rotkop hebben
Hey, tussen alle dagelijkse ellende is positief nieuws een welkome afwisseling.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:52 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hier de link naar FOK!Frontpage. Wel degelijk NWS dus. Approved door de FP-redactie
Er staat toch showbizz bij dat artikel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:24 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Maak jij dat uit of de redactie? Nou dan
Ja, en de link daarachter is: http://frontpage.fok.nl/nieuws/category/33. Maw, showbizz is nieuwscategorie nummer 33quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat toch showbizz bij dat artikel?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:49 schreef DumDaDum het volgende:
Lekker hoor![]()
Zit op het randje van cheap maar o zo begeerlijk![]()
[ afbeelding ]
BTW, weet iemand wat haar nick hier op FOK! is???Is dat een lelijke tattoo of moet ze nog scheren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Allebeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is dat een lelijke tattoo of moet ze nog scheren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |