Je weet wat deze moeder in spe heeft gestudeerd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Reden waarom Nederland eens moet ophouden zoveel belastinggeld in de ontwikkeling van vrouwen (studiefinanciering) te steken, ze worden uiteindelijk toch liever moeder?
Een reünietourquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:31 schreef Morwen het volgende:
Dus over een jaar is Krezip wéér eens terug op de bûhne.
Krezip is gewoon een beetje een kansloos bandje met een paar aardige nummers. Ik ken het type, aantal vriendinnen van mij waren ook zo, niet opgewassen tegen de stress helaas. Jammer, maar hou het dan low en zoek de grote media niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:34 schreef kraaksandaal het volgende:
Vrouwen zijn best wel sterk, zeker als ze ook nog moeder worden.
Geen jaar maar maar 2 of 3 jaar schat ik.
Garagemuziek roeleert.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
van mij mogen ze weer teruggaan naar garagemuziek.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Reden waarom Nederland eens moet ophouden zoveel belastinggeld in de ontwikkeling van vrouwen (studiefinanciering) te steken, ze worden uiteindelijk toch (liever slechts) moeder?
misschien aan de rockaccedemie in tilburg? is nog maar hmm 10.000.000 keer gezecht in de mediaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je weet wat deze moeder in spe heeft gestudeerd?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Krezip is gewoon een beetje een kansloos bandje met een paar aardige nummers. Ik ken het type, aantal vriendinnen van mij waren ook zo, niet opgewassen tegen de stress helaas. Jammer, maar hou het dan low en zoek de grote media niet op.
Mijn visie
Ik lachte.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Reden waarom Nederland eens moet ophouden zoveel belastinggeld in de ontwikkeling van vrouwen (studiefinanciering) te steken, ze worden uiteindelijk toch (liever slechts) moeder?
ze heeft straks geen kutje meer, maar een geboortekanaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |