Volgens mij roept iedereen al jaren bij elke gelegenheid dat dit niet zo is, en TOCH blijven mensen dit geloven. Heel curieus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
levenslang + TBS![]()
gewoon levenslang is 20 jaar :|
wie zegt dat dat zo is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef johan555 het volgende:
Er is nog niks bewezen of deze Ryan schuldig is .
levenslang is gewoon levenslang hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
levenslang + TBS![]()
gewoon levenslang is 20 jaar :|
Ook de mijne. Kwam er pas net achter, toen ik hem en Sikkens achter de kist zag lopen. Komt wel erg dichtbij nu, en pas nu dringt de ernst van deze zaak tot me door. Mocht hij ooit weer aan het werk komen (dat hoop ik van harte, is de beste huisarts die ik ooit heb gehad) dan hoop -edit-quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Haar vader is mijn huisarts![]()
Maargoed, verschrikkelijk.
dus jij wenst een antiliaan een pijnlijke dood toe omdat EEN antiliaan een moord heeft gepleegd in een land ver hier vandaanquote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook de mijne. Kwam er pas net achter, toen ik hem en Sikkens achter de kist zag lopen. Komt wel erg dichtbij nu, en pas nu dringt de ernst van deze zaak tot me door. Mocht hij ooit weer aan het werk komen (dat hoop ik van harte, is de beste huisarts die ik ooit heb gehad) dan hoop ik-edit-
Sorry, ik liet me een beetje gaan. Natuurlijk niet, maar ene vermoord kind gun je godverdomme niemand. Zeker mijn huisarts niet, dat is een uiterst lieve en begrijpende man...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus jij wenst een antiliaan een pijnlijke dood toe omdat EEN antiliaan een moord heeft gepleegd in een land ver hier vandaan
dat geloof ik graag en natuurlijk gun je niemand dat, maar de reactie die jij poste kan behoorlijk aanstoot gevend zijn. dat naast het feit dat het nergens op sloeg moest ik reageren zoals ik deedquote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me een beetje gaan. Natuurlijk niet, maar ene vermoord kind gun je godverdomme niemand. Zeker mijn huisarts niet, dat is een uiterst lieve en begrijpende man...
ondankS dat gewoneman al een erudiet antwoord gaf op deze idiote post. doe ik het ook maarquote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook de mijne. Kwam er pas net achter, toen ik hem en Sikkens achter de kist zag lopen. Komt wel erg dichtbij nu, en pas nu dringt de ernst van deze zaak tot me door. Mocht hij ooit weer aan het werk komen (dat hoop ik van harte, is de beste huisarts die ik ooit heb gehad) dan hoop ik -edit-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |