Er stond even dicht, rotzooi verwijderd en is weer open. Wanneer hij dan dicht blijft, zou ik dit melden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef servus_universitas het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht
Jammer dat de topic gesloten is. Ik snap de motivatie erachter op zich wel, maar ik vind het wel jammer. Dergelijke gedragingen komen structureel steeds vaker voor en ik vind dat mensen zich daarvan bewust moeten zijn. Het is, of je dat nu wilt of niet, een probleem van ons allemaal.
Ach zeg. Gewoon een speling met het woord negerenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.
hoe was het dan bedoelt want grappig was het ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is overijverige moderatie. Het is overduidelijk niet trollend bedoeld. En ongetwijfeld veel minder erg dan de vele andere reacties die in dat topic werden aangepast.
olie gaat spreekwoordelijk op het vuur en hout ligt in een flinke bos voor de deur.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef sp3c het volgende:
in een ander topic had ik het misschien laten staan (met een beetje een scheef oog) maar in een 'discussie' waar zoveel gemod moet worden dan is het gewoon hout op het vuur gooien
dan denk ik dat je zit te trollen, misschien was dat niet zo maar ik zet hem ook niet terug
Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?
Kan Joran vervolgd worden?
Is weg, net als die van jou.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?
Kan ik mij heel goed voorstellen. Ik raad je aan hem te blokkerenquote:Op maandag 10 november 2008 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.
quote:Op maandag 10 november 2008 03:08 schreef paddy het volgende:
Kan daar ook als post in hoor.
beetje dubbel zo
Jee, je bent snelquote:
Toeval wilde net iets posten daar.quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, je bent snel
Zag het en heb het meteen veranderd
Post het gewoon in die ander. Ik ga de TT veranderen in de TT van Agter. En haar post erin zetten. Wordt het vervolgen vanzelf wel besprokenquote:Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Toeval wilde net iets posten daar.
deze ookquote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: decennia
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
Is ook gedaan achteraf. Mergen doen ze niet zomaar (spreek uit ervaring )quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Drugshond het volgende:
Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Mergen was eleganter geweest.
Ik vond hem ook niet zo duidelijk, maar ook geen drama, dus liet hem staan. Was ondertussen ergens anders aan het modereren, dus niet meegekregen dat de TS het anders wildequote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |