abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63021817
WANNEER HOUDT HET OP?

Peuters zijn zelfs niet meer veilig voor tuig
quote:
DEN HAAG - Een groep Marokkaanse jongeren heeft de toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht van woensdagavond door de Haagse Transvaalbuurt volledig verziekt.

Zo werden eieren gegooid naar de kinderen die met hun felgekleurde lampjes achter de muziekband aanliepen. Een vrouw die met haar hond stond te kijken, werd getreiterd terwijl de jongeren haar hond wilden schoppen. Agenten die hierop in actie wilden komen, werden bekogeld. Alleen een van de jongens (15) kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

Aai over de bol

De organiserende stichting Haagse Hopjes is het aanhoudende gepest van de groep meer dan zat en hoopt dat er eindelijk eens iets aan wordt gedaan. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", zegt Joke van den Boomen van de organisatie fel.

Volgens ooggetuigen begon de groep van zeker twintig Marokkaanse pubers al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers de boel te versjteren. Zo wilden ze het buurthuis binnenstormen waar de kleintjes een kopje chocolademelk kregen. Van de Boomen: "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

Volgens de weldoenster van de buurt was het afgelopen weekeinde tijdens een evenement voor de groep oudere jongeren in de Haagse achterstandswijk ook al flink raak. "We hadden straatvoetbal en dat ging wel leuk. Na afloop zou iedereen een T-shirtje krijgen. Maar voordat dat zover was, waren ze allemaal al uit de kraam gejat." De stichting Haagse Hopjes heeft al eens gedreigd met het stoppen van alle evenementen, zoals ook de intocht van Sinterklaas voor de jeugd. "Maar we willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."
In en in triest..

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)HET_OP___.html?p=3,1
Trotse papa van Eden
pi_63021829
Kan iemand lampioenentocht aanpassen in lampionnenoptocht
Trotse papa van Eden
pi_63021851
Triest dat je je als buurt door zo een kleine groep laat terroriseren. Eigenlijk moeten we de 'burgerwacht' weer invoeren. Als de politie niets kan, mag of wil doen, dan moeten we het zelf doen. Noodweerexcess is in dit geval goed te verdedigen.
pi_63021878
-edot- Probeer het eens op een normale manier

[ Bericht 68% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 08:29:04 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63021891
Je mag natuurlijk niet voor eigen rechter spelen, maar het zou me niet verbazen dat een groep vaders op een gegeven moment die ratjes een keer flink in elkaar trimt. Samen met Prem.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_63021897
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:52 schreef buitenbeentje het volgende:
Je mag natuurlijk niet voor eigen rechter spelen, maar het zou me niet verbazen dat een groep vaders op een gegeven moment die ratjes een keer flink in elkaar trimt. Samen met Prem.
met Prem ja
pi_63021964
misschien moeten wij hun feestjes ook maar eens verzieken.
door bijvoorbeeld tijdens de rammadan pizza's door een hoer bij die knaapjes te laten thuis bezorgen, en dan tegen papa zeggen dat zoonlief homohammed dit zelf bestelt heeft.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_63021967
En dadelijk slaat zo'n vader geheel terecht zo'n kankermarokkaan in elkaar en dan is het een racist en verdwijnt ie voor 10 jaar in de gevangenis
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_63022013
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
door bijvoorbeeld tijdens de rammadan pizza's door een hoer bij die knaapjes te laten thuis bezorgen, en dan tegen papa zeggen dat zoonlief homohammed dit zelf bestelt heeft.
Tja ik geloof nog steeds in eigen verantwoordelijkheid en daarmee pak je de ouders van knaapjes. Die knaapjes liggen daar echt niet wakker van. Het enige wat bij die gasten helpt is gewoon een stevige draai om de oren. Dan sputteren ze wat, maar je bent wel nooit meer slachtoffer van ze als ze weten dat je misschien eens wat terug zou doen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:10:48 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63022053
TT maar even veranderd.

En wat een ziek stelletje mongolen.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ja dan zijn wij uiteindelijk weer verantwoordelijk voor haar onthoofding.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:11:11 #11
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_63022057
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:08 schreef santax het volgende:

[..]

Tja ik geloof nog steeds in eigen verantwoordelijkheid en daarmee pak je de ouders van knaapjes. Die knaapjes liggen daar echt niet wakker van. Het enige wat bij die gasten helpt is gewoon een stevige draai om de oren. Dan sputteren ze wat, maar je bent wel nooit meer slachtoffer van ze als ze weten dat je misschien eens wat terug zou doen.
Jij leeft in een apart wereldje....
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:11:53 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63022069
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Toch denk ik wel dat ie een punt heeft.
pi_63022074
Lekker zulk tuig in je buurt. Ik begrijp ook niet waarom 20 van die pestventjes niet even uit elkaar geslagen kan worden door de politie en wat hulpvaardige ouders....

Nog beter zou het kunnen zijn als die Mocro's door de politie thuis worden afgezet en er haarfijn aan de ouders wordt uitgelegd wat ze hebben gedaan. Dit in combinatie met het afpakken van de uitkeringen aan het hele gezin voor de periode van een maand zal er wel voor zorgen dat ze zich in het vervolg wel kunnen gedragen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_63022110
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Toch denk ik wel dat ie een punt heeft.
Een draai om de oren werkt echt niet, een flink pak slaag wel. De enige die dat kan en mag geven zijn de vaders van die monstertjes, het is dus zaak om hen zo veel mogelijk last te laten hebben van het wangedrag van hun kind, of boete's aan de ouders geven of de uitkering een maand stopzetten.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_63022122
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:12 schreef Arnold_fan het volgende:
Lekker zulk tuig in je buurt. Ik begrijp ook niet waarom 20 van die pestventjes niet even uit elkaar geslagen kan worden door de politie en wat hulpvaardige ouders....

En ze terroriseren altijd in groepsverband zodat niemand iets gedaan heeft
Kutmarokkanen,ik heb er geen ander woord voor

En er altijd wel iemand die het goedpraat en zegt dat er NIETS aan de hand is

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 08:58:04 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63022134
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Dat kan, maar onderstaande is wel echt waar.

Ik heb in schaerbeek gewoond, 99% marocs. Pand naast het hotel waar ik woonde was een kleine brand. Groepje van ongeveer 15 gasten maakte het de brandweer onmogelijk. Er waren verder 2 agenten, de hoteleigenaar en ik. We zijn met zijn 4-en op een rij gaan staan en hebben ze de straat uit geveegd. 2 van die gasten liepen daarbij wat tikjes op. De rest was weg voor je met je ogen kon knipperen. Nooit meer in de straat gezien ook. Nu besef ik me dat de Belgische politie heel anders is dan de Nederlandse maar ik denk dat ook hier menig agent in dat soort situaties toevallig met de rug naar degene toestaat die een tikje geeft. Ik heb het ook niet over in elkaar schoppen, maar gewoon een tik.
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:17:18 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63022136
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:14 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Een draai om de oren werkt echt niet, een flink pak slaag wel. De enige die dat kan en mag geven zijn de vaders van die monstertjes, het is dus zaak om hen zo veel mogelijk last te laten hebben van het wangedrag van hun kind, of boete's aan de ouders geven of de uitkering een maand stopzetten.
Het is ook niet dat ik bedoelde dat ie een punt heeft met letterlijk een draai om de oren. Ik bedoelde meer dat ie wel een punt heeft met dat ze misschien wel ophouden als mensen een keer laten zien dat ze wél wat terugdoen als die pestkereltjes weer te ver gaan.
pi_63022141
Het begint er toch echt op te lijken dat er mogelijk, ja hoe zal ik het zeggen, iets van georganiseerd achter zit? Want waarom breekt er op zoveel plekken constant de pleuris uit? Noodzakelijke samenscholingsverboden in de diverse wijken. Spionnen in Nederland, Imams overleggen in Marokko etc etc. Expres hier de boel verzieken/ontregelen? Te vaak heb ik ook Marokkaanse moeders horen zeggen dat het wel meevalt, niks aan de hand in hun buurt, beetje kattekwaad, meer is het niet. Vanmorgen een reportage uit Ede, niet meer als 3 personen bij een winkelcentrum. Een Marokkaan vergeleek zijn landgenoten qua behandeling in Nederland met de vervolging van Joden door de eeuwen heen, een gesprek met de burgemeester met álle jongeren leek hem wel wat. Ik viel zowat van m'n stoel. En dan zijn nu peuters niet eens meer veilig. Een simpel copycat gedrag (wij zijn toch al crap dus gedragen we ons er naar) lijkt me niet meer aan de orde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 07-11-2008 08:32:28 (typo) ]
pi_63022163
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Het is ook niet dat ik bedoelde dat ie een punt heeft met letterlijk een draai om de oren. Ik bedoelde meer dat ie wel een punt heeft met dat ze misschien wel ophouden als mensen een keer laten zien dat ze wél wat terugdoen als die pestkereltjes weer te ver gaan.
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel ja
pi_63022202
@Santax: Draai om de oren? Ik ben meer voor stelselmatig aftuigen met een honkbalknuppel. Liefst waar alle vriendjes bij zijn zodat ze ook nog hun zelfverzonnen "eer" kwijt zijn... Het enige dat echt helpt bij dit soort ettertjes is zorgen dat ze voor schut staan voor hun vriendjes.

Gistermiddag dacht een groepje van die 14-jarige capuchoncrimineeltjes mij in de weg te kunnen staan voor de ingang van een winkel (er stond binnen al een groepje wat oudere mensen die niet naar buiten konden en er kennelijk niets van durfden te zeggen)

Gewoon vaart maken, ellebogen naar voren en rammen! Drie of vier gingen er ondersteboven, de rest kon net op tijd uitwijken. Eéntje wilde een grote bek opentrekken, die heb ik even hardhandig bij de keel gegrepen en zo hard ik kan (ik weeg ruim 90 kilo, hij hooguit 40 dus reken maar dat dat HARD ging ) tegen de schuifdeur gekwakt.

Verbazingwekkend hoe goed wat subtiel toegepast geweld werkt in combinatie met wat - ook voor 'mensen' van hun niveau begrijpelijke - dreigementen over het uittrekken van vette lange haren, afdraaien van ballen en omdraaien van nekken. Als een stel makke lammetjes gingen ze er vandoor (waarschijnlijk om nog wat meer vriendjes op te trommelen, geen enkele marokkaan zal namelijk een grote bek hebben wanneer hij alleen is, hoe groter de groep hoe dapperder ze zijn...)

En nee ik ben geen racist, ik heb niets tegen negers, chinezen, amerikanen, italianen... Terwijl al zolang ik me kan herinneren turkse en marokkaanse jongeren de sfeer in Zwolle verneuken. Het enige dat ze werkelijk begrijpen is geweld. Tsja, wie ben ik dan om ze dat te ontzeggen?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_63022313
Troll/flame etc

[ Bericht 57% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 09:00:50 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:32:49 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63022347
Krijgen we die discussies weer, nouja de rotte appels weten het weer goed te verzieken in de randstad, laten we het daar maar op houden.
En van mij mogen die gasten weleens dezelfde behandeling krijgen als menig voetbalsupporter, bij een waarschuwing niet vertrekken staat gelijk aan stokslagen.
pi_63022351
quote is weg

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 09:01:22 ]
pi_63022439
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:38 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Dat je marokkaanse babies dood wil gooien tegen een muur, ga vooral je gang. Like I care. Maar waarom die katjes? Katjes zijn lief!
Zulks een onzin kan alleen uit iemand komen die noch duiven, noch een vijver heeft.
pi_63022461

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 08:42:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')