Het kind moet hechte aan de moeder.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:09 schreef Thomas B. het volgende:
Bovendien heb je nog niet eens gezegd wat de reden was van de herziening in het hoger beroep.
Gewoon een Moslim basher.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:01 schreef Danthetrafficman het volgende:
http://www.prophetofdoom.net/
Dat staat meestal uitvoerig uitgelegd in het vonnis... Als je dat doorneemt samen met een goede advocaat krijg je denk ik meer antwoorden dan op FOK!.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:58 schreef Danthetrafficman het volgende:
Hoe kunnen rechters zo verschillen van mening?
Uhuhquote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef Danthetrafficman het volgende:
Ik vraag geen antwoorden.
Wil dit gewoon delen met zo veel mogelijk mensen
Tuurlijk en het enige recht van vrouwen is het aanrechtquote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef LXIV het volgende:
Inderdaad. Je wist toch dat je ex moslima was? En een kind hoort nu eenmaal bij de moeder thuis.
Ben jij bekend met het concept "aanhalingstekens"?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:16 schreef Loedertje het volgende:
De moeder woont niet in Marokko gezien de uitspraak.
Je liegt.
NWS-ONZ
quote:
Daar zijn verdragen voor. Ga naar een advocaat en laat je voorlichten.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:58 schreef Danthetrafficman het volgende:
Waarom beschermen nederlandse rechters mijn nederlandse zoon niet tegen de Islam?
vertel.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:38 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar zijn verdragen voor. Ga naar een advocaat en laat je voorlichten.
Nederlandse rechters die er zo op reageren dat is het probleem van Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:35 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Heerlijk altijd, die verontwaardigde reactie als een naïeve kaaskop weer eens keihard genaaid wordt door islamitisch geteisem.
ff quoten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:58 schreef Danthetrafficman het volgende:
Mijn zoontje Noah, welke sinds zijn geboorte door mijn ouders en mij wordt opgevoedt moet van de "gewone" rechter bij mij blijven en van de rechters in de beroep zaak 3 dagen per week bij zijn Islamitische moeder en haar familie.
Hoe kunnen rechters zo verschillen van mening?
Is de wet niet de wet?
Hoe kan je een kind dat nooit islamitisch is opgevoed dit aandoen?
3 dagen per week in "marokko" en 4 dagen per week in Nederland, om gek te worden toch?
De dag dat ik zei dat mijn zoontje en ik geen moslim zijn begon zijn moeder en haar islamitische familie, hun woorden, een "oorlog" met onze zoon als inzet.
Ons huis leeggestolen en echt alles meegenomen en vernield,
Mijn kantoor leeggeroofd, computer en administratie gestolen,
Mijn moeder in elkaargeslagen,
Mijn zoontje en ik 5 weken in een opvanghuis.
2 gewone rechters beslisten dat mijn zoontje bij mij blijft wonen, maar in beroep werd in 5 minuten beslist dat hij 3 dagen per week bij zijn islamitische agressieve familie moet wonen.
Hiertegen procederen duurt ongeveer 1,5 jaar... En ondertussen wordt hij 3 dagen per week islamitisch opgevoedt...
Hij is Nederlander, heeft een nederlands paspoort, zijn moeder is marokkaans met marokkaans paspoort.
Waarom beschermen nederlandse rechters mijn nederlandse zoon niet tegen de Islam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |