Een merge was niet nodig. Eén gesloten. Dank voor het meldenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:58 schreef GewoneMan het volgende:
Acties op komst in onderwijs
Acties op komst in onderwijs
dubbel... merge?
misschien hoopt hij dat niet echt, maar wil je super duidelijk maken dat je niet alles moet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Meki het volgende:
Klopt, maar hij hoopt dat het opnieuw gebeurt. en plus daar gaat het hele topic niet over.
jij geeft de complete niet marokkaanse gemeenschap in nederland de schuld van alle problemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:19 schreef Meki het volgende:
Dat staat er duidelijk bij. hij geeft mij zelf de schuld ervan.
dat is alleen persoonlijke aanvallen.
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Leger VS doodt Marokkaan in Irak
Hier gaat iets niet goed met de TT.... of zijn de grenzen al zover opgerekt ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.
jammer, maar zo zijn moslims.
quote:
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?
alles gaat naar de palestijnen om onrust te schoppen, maar ook jij kan beter lezen toch?
ja klopt, maar daar ging het in mijn betoog niet om. mij gaat het om het degeneratieve vermogen van de inteeltberbers en andere moslims die nu net doen of ze palestijn zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.
Dat Al Quida een zeer extreem fundamentalistische organisatie is behoeft weinig betoog.
Het gaat niet om Abu Hamza.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
Vermoeiend..(ik gooi de nummers #1 en #2 door elkaar.. ben alweer een stukje verder.quote:
Merge aangevraagd. Dankquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Loedertje het volgende:
Beter opletten:
Googlen blijkt goede hersentraining
Internetten goed voor hersenen
Onderwerp is hetzelfde.
Nou, ik kom net thuis. en het is waar. Ik kian niet pinnen bij een automaat, maar morgen zou dat opgelost zijn. Was een storingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef digitaLL het volgende:
Zouden mods op willen treden tegen geruchtenverspreiders in de Kredietcrisis 2008 draad,
Het is volgens mij strafbaar geruchten te verspreiden om zo de koersen van aandelen te beinvloeden.
Ik ben al 2x een bericht over ING waar niet meer te pinnen zou zijn tegengekomen bijv.
Ja hoorquote:
verander het dan, ook al is het gemerged en oeroud.quote:
Dank je welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef paddy het volgende:
Even compliment voor de usersIk zie weer meer soorten topics in NWS
het zal nu wel niet lang meer duren voor je blauw bent.quote:
Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Dus. Wat de TT zegt.
Ik hoor van Paddy dat ze gek wordt van de pm's die ze krijgt, ik zie dat het de laatste tijd hier vrij druk is en dat Paddy er eigenlijk alleen voor stond wat niet alleen geen ideale situatie is maar ook nog eens gewoon ondoenlijk.
My fault.
Ik ben ook bezig met het zoeken naar iemand erbij op NWS trouwens, sowieso om mij weer vrij te maken en daarbij denk ik dat de groep wel wat versteviging kan gebruiken.
Haha, van die kant krijg ik juist de minste PM's.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.
Stop het neofascisme en je zult ook niet overspoeld worden door pbs. Gewoon lekker mensen laten zeggen wat ze op hun hart hebben.
In ultima forma... heb je daarvoor een mailbox.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat Paddy door pbs wordt overspoeld. Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen, zeker als het ontopic is en de discussie verrijkt. Een goede moderator is een onzichtbare moderator. Het enige dat verwijderd moet worden is SPAM en smerige plaatjes. Verder moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat hij/zij wil. Ook als dat niet overeenkomt met de mening van de desbetreffende mod.
Stop het neofascisme en je zult ook niet overspoeld worden door pbs. Gewoon lekker mensen laten zeggen wat ze op hun hart hebben.
Allemaal oud nieuws...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef zakjapannertje het volgende:
provincie hebben miljarden in kas
is dubbel met
Provincies steenrijk dat in POL staat
TT's is wat de user ervan wil maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef gelly het volgende:
Kan de TT van dit topic iets minder subjectief ?
Veel Friese meiden hoer uit angst voor hun pooiervriendje
Sowieso is de hele openingspost te debiel voor woorden.
Mag beide ook?quote:Op zondag 26 oktober 2008 05:53 schreef GewoneMan het volgende:
Dames welke gedwongen worden door loverboys
ik kan niet echt nieuws uit de OP halenof ik ben gek of er moet een slotje op
OP is nu toch prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Dagonet het volgende:
SCH, de OP maakt me niet zoveel uit, het bericht des te meer.
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze kan op slot: Maradona bondscoach Argentinië
ik ben helemaal blij met je gedachte dat vrijheid blijheid betekent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??
open het topic maar. mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Wat mij betreft mag Prof Eet live op TV op ouwejaar aan zijn tepels gelikt worden, zoals de geniale Theo Maassen al voor elkaar wist te krijgen met Je Zus.
Nee. En ik weet ook niet waar je dat uit afleidt. Ik wijs alleen op een topic dat op slot kan. Voor de definitie van het werkwoord 'kunnen' verwijs ik je graag naar een woordenboek. Reden was trouwens dat er in VBL al een topic over hetzelfde onderwerp was, dus heeft het niks te zoeken in NWS.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Wat een gelul, bepaal jij dat ofzo??![]()
Hij is wegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
Zelfmoord na plaats op de bank in bekerduel
Mag dit dicht? Was al op slot in een ander subforum want kwetsend bevonden. Is pijnlijk voor nabestaanden of ervaringsdeskundigen.
Hahah nu in één keer wel. Wat is daar de beweegreden van? Nieteens een slotje, maar meteen helemaal weg. Lekker beleid.En dat terwijl er eerst een slotje op zat en door een eigen mod (?) is verplaatst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is weg
Oh ja, ik word ter verantwoording geroepen, blijkbaar.
Topic Meki heb ik gesloten (vonden hem wel grappig even) Jaja, zonder overleg hier.
Londsdale, was inderdaad bagger.
Dank voor het melden allemaal.
Ik heb geen idee wie hem heeft weggegooidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hahah nu in één keer wel. Wat is daar de beweegreden van? Nieteens een slotje, maar meteen helemaal weg. Lekker beleid.En dat terwijl er eerst een slotje op zat en door een eigen mod (?) is verplaatst.
Heeft collega mod al voor gezorgd. Klinkt wel grappig trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2008 07:49 schreef Halcon het volgende:
Brute beroving en verkrachting in Amsterdam
Kan iemand de topictitel even aanpassen?
Mods, kan dit scientology gedoe nou eens een keer ophouden wat NWS betreft?quote:Op maandag 3 november 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
Psychiatrie des doods
Ik kan niet elk topic waar Lambiekje in post overschoppen, maar deze heeft hij (en dan niet eens om die post hoor) wel erg de kant van BNW opgestuurd.quote:Op maandag 3 november 2008 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mods, kan dit scientology gedoe nou eens een keer ophouden wat NWS betreft?
lache topic! er worden hier wel vaker niet-nieuwswaardige topics opengehouden vanwege de entertainmentwaarde. zeikende snorrie, haal dat ding nou eens van je lip!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef gelly het volgende:
Kan er gelijk even naar deze kloon gekeken worden ?
Rechters leveren mijn zoontje uit aan Islamitische familie.
Er zijn er nog een stuk of 4 trouwens.
Bemoei je lekker met je eigen dingen zatlap.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lache topic! er worden hier wel vaker niet-nieuwswaardige topics opengehouden vanwege de entertainmentwaarde. zeikende snorrie, haal dat ding nou eens van je lip!![]()
![]()
ik drink niet aboriginal.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen dingen zatlap.
Is weg.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:16 schreef gelly het volgende:
Zeg, is dit echt het niveau dat jullie voor ogen hebben ?
Jongeren belagen in groepsverband een vrouw en hond
Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
een note voor die NEGERen opmerking? kom op zeg.... da's toch overduidelijk een grap
Er stond even dicht, rotzooi verwijderd en is weer open. Wanneer hij dan dicht blijft, zou ik dit melden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:58 schreef servus_universitas het volgende:
Groep Marokkaanse jongeren verzieken lampionnentocht
Jammer dat de topic gesloten is. Ik snap de motivatie erachter op zich wel, maar ik vind het wel jammer. Dergelijke gedragingen komen structureel steeds vaker voor en ik vind dat mensen zich daarvan bewust moeten zijn. Het is, of je dat nu wilt of niet, een probleem van ons allemaal.
Ach zeg. Gewoon een speling met het woord negerenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet gemod, maar je trolt gewoon daar met die opmerking.
hoe was het dan bedoelt want grappig was het ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is overijverige moderatie. Het is overduidelijk niet trollend bedoeld. En ongetwijfeld veel minder erg dan de vele andere reacties die in dat topic werden aangepast.
olie gaat spreekwoordelijk op het vuur en hout ligt in een flinke bos voor de deur.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef sp3c het volgende:
in een ander topic had ik het misschien laten staan (met een beetje een scheef oog) maar in een 'discussie' waar zoveel gemod moet worden dan is het gewoon hout op het vuur gooien
dan denk ik dat je zit te trollen, misschien was dat niet zo maar ik zet hem ook niet terug
Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?
Kan Joran vervolgd worden?
Is weg, net als die van jou.quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
Kan ie er weer een keer op worden gewezen dat aanvallen op de persoon niet in een normale discussie thuishoren ?
Kan ik mij heel goed voorstellen. Ik raad je aan hem te blokkerenquote:Op maandag 10 november 2008 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, graag...krijg ook al vreemde PM's binnen met rare SS achtige verwensingen van dezelfde persoon. Ben daar niet van gediend.
quote:Op maandag 10 november 2008 03:08 schreef paddy het volgende:
Kan daar ook als post in hoor.
beetje dubbel zo
Jee, je bent snelquote:
Toeval wilde net iets posten daar.quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, je bent snel
Zag het en heb het meteen veranderd
Post het gewoon in die ander. Ik ga de TT veranderen in de TT van Agter. En haar post erin zetten. Wordt het vervolgen vanzelf wel besprokenquote:Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Toeval wilde net iets posten daar.
deze ookquote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: decennia
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
Is ook gedaan achteraf. Mergen doen ze niet zomaar (spreek uit ervaring )quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef Drugshond het volgende:
Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Mergen was eleganter geweest.
Ik vond hem ook niet zo duidelijk, maar ook geen drama, dus liet hem staan. Was ondertussen ergens anders aan het modereren, dus niet meegekregen dat de TS het anders wildequote:Op maandag 10 november 2008 12:45 schreef Elfletterig het volgende:
Naar eigen zeggen vindt de topicstarter dit ook niet zo'n goede titel voor het topic: Rouvoet: seksmoraal jeugd abnormaal
Het gaat over Rouvoet en de seksuele moraal van jongeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |