abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62972230
quote:
5 november 2008

De politie doet onderzoek naar een dodelijk ongeluk dinsdagavond op de Honingerdijk in Rotterdam-Kralingen. Een 19-jarig meisje werd daar - toen ze de weg overstak - geschept door een auto. Het slachtoffer werd met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht waar ze later is overleden.
De bestuurster van de auto, een 27-jarige vrouw uit Rotterdam, raakte voor zover bekend niet gewond. Over de toedracht van het ongeluk is nog niets bekend.

Bron: http://www.rijnmond.nl/

R.I.P.

Weet iemand hier iets meer over?
pi_62972528
Doe eens normaal.

[ Bericht 89% gewijzigd door Snakey op 05-11-2008 16:28:27 ]
pi_62972573
sow das best kut. maarjah zicht was ook niet alles natuurlijk gisteravond. al lijkt het op de foto wel mee te vallen.

woon zelf in omgeving rotterdam en was ook in rotterdam-zuid gisteren waar het toch nog wel redelijk mistig was.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:05:29 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_62972675
liep ze op dat zebrapad?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_62972722
Maargoed, treurig natuurlijk.

[ Bericht 89% gewijzigd door Snakey op 05-11-2008 16:28:53 ]
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62973001
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef Flurry het volgende:
liep ze op dat zebrapad?
Waar, zoals je op de foto kan zien, ook een verkeerslicht staat, dus zegt nog niets over de schuldvraag.
pi_62973050
grappig

als er een doodgereden is dan is het een 19 jarig meisje, is er een gepakt voor diefstal dan is het een 19 jarige vrouw

maar dat terzijde
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_62973073
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:14 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waar, zoals je op de foto kan zien, ook een verkeerslicht staat, dus zegt nog niets over de schuldvraag.
Volgens mij zover ik me de situatie nog kan inbeelden zijn dat waarschuwingslichten voor de trambaan. Er staat een zebrapad, dus wat ik denk, ze liep op de zebrapad en werd geschept waarna ze enkele meters verder beland.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:15 schreef Maarten1 het volgende:
grappig

als er een doodgereden is dan is het een 19 jarig meisje, is er een gepakt voor diefstal dan is het een 19 jarige vrouw

maar dat terzijde
Misschien omdat deze er jong uitziet...

Volgens mij mocht je iemand scheppen kan je beter rustig afremmen...
  woensdag 5 november 2008 @ 16:19:02 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62973168
Kunnen zulke teringlijers niet gewoon uitkijken in de auto .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 5 november 2008 @ 16:23:32 #10
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_62973326
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef Houniet het volgende:
Ah, jij was er bij, vertel!
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_62973351
quote:
Mja, het is soms snel gebeurd. Zit je even een cdtje te wisselen, ligt er opeens een meisje op je motorkap.

Als je aan het rijden bent zou je eigenlijk niks anders moeten doen dan rijden, maarja...
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62973356
quote:
Je weet niet hoe en wat. Met 30 en een verkeerde val kom je ook een heel eind.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62973409
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je weet niet hoe en wat. Met 30 en een verkeerde val kom je ook een heel eind.
Stel het was bij die zebra, en aannemend dat de vrouw direct heeft geremd, is het nog steeds een aardig afstandje niet voor 30?
pi_62973500
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef D25002011 het volgende:

[..]

Stel het was bij die zebra, en aannemend dat de vrouw direct heeft geremd, is het nog steeds een aardig afstandje niet voor 30?
weer zo'n gevalletje:
quote:
  woensdag 5 november 2008 @ 16:29:36 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62973556
quote:
Ja ja. Jij weet zeker niet hoe 19-jarigen door het verkeer sjezen? Mobieltje aan het oor, lekker nog even door het rode licht rennen en dan kom jij aan met 35 door het groene licht. Maar volgens Houniet is het natuurlijk wel jouw schuld.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_62973565
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef D25002011 het volgende:

[..]

Stel ze stak schuin over... Zo kun je nog wel effe doorgaan. Het was slechts bedoeld ter nuancering.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62973586
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef MrTorture het volgende:

[..]

woensdag 5 november 2008 @ 16:31:39 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_62973644
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef waht het volgende:

[..]

Mja, het is soms snel gebeurd. Zit je even een cdtje te wisselen, ligt er opeens een meisje op je motorkap.

Als je aan het rijden bent zou je eigenlijk niks anders moeten doen dan rijden, maarja...
Dat inderdaad, even iets doen en het is gebeurd.

Maar ik moet wel zeggen dat sommige voetgangers (en fietsers) er echt niet over nadenken hoe onzichtbaar ze soms zijn in bijvoorbeeld donkere kleding in combinatie met slecht weer. Je schrikt je echt de pest soms als ineens voor je oversteken.

Erg triest ongeval in ieder geval.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:33:12 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62973699
quote:
Het artikel zegt niks over de oorzaak. Wie zegt dat de schuld bij de autobestuurster zit. Verder triest nieuws.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62973730
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Maar ik moet wel zeggen dat sommige voetgangers (en fietsers) er echt niet over nadenken hoe onzichtbaar ze soms zijn in bijvoorbeeld donkere kleding in combinatie met slecht weer. Je schrikt je echt de pest soms als ineens voor je oversteken.

Idd, dat zouden voetgangers en fietsers zich eens moeten beseffen. Had het vorige week ook, avondspits, regen, donker. Dan kán je gewoon niet alles zien. Ook voetgangers en fietsers moeten uitkijken, voorrang / zebrapad of niet.
pi_62973885
"dat er een oorzaak is betekent niet altijd dat er een schuldige is"

hoorde ik laatst
pi_62974031
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Maarten1 het volgende:

[..]

weer zo'n gevalletje:
[..]

Zo bedoelde ik het ook weer niet. Misschien dat iemand er wel echt bij was en ons meer hierover kan vertellen?
pi_62974138
die kan het niet navertellen
pi_62982316
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Toen ik eindelijk m'n rijbewijs had en s'nachts ging rijden was ik erg verrast dat je sommige fietsers gewoon niet ziet als ze geen licht hebben. Terwijl ik zelf vaak genoeg zonder licht heb gereden en daar het probleem niet van inzag.

Dus twee conclusies:
-Als je aan het autorijden bent niks anders doen en ogen altijd op de weg.
-Als je op een andere manier aan het verkeer deelneemt zorg ervoor dat je te zien bent en wees niet te overmoedig.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja ja. Jij weet zeker niet hoe 19-jarigen door het verkeer sjezen? Mobieltje aan het oor, lekker nog even door het rode licht rennen en dan kom jij aan met 35 door het groene licht. Maar volgens Houniet is het natuurlijk wel jouw schuld.
Stel je niet zo aan man. Autorijders zijn altijd de sterkere partij in het verkeer, het is heel logisch dat zij wat vaker moeten wachten, wat beter moeten opletten en gewoon heel voorzichtig moeten rijden binnen de bebouwde kom. Besef je wel dat je met een auto eigenlijk gewoon 1000kg ijzer (in beweging) onder je kont hebt? Jij houdt maar lekker die fietsers & voetgangers goed in de gaten, als er 1 op je motorkap ligt ben jij de schuldige (tenzij anders bewezen).
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62983205
Kan gebeuren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')