Een merge was niet nodig. Eén gesloten. Dank voor het meldenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:58 schreef GewoneMan het volgende:
Acties op komst in onderwijs
Acties op komst in onderwijs
dubbel... merge?
misschien hoopt hij dat niet echt, maar wil je super duidelijk maken dat je niet alles moet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Meki het volgende:
Klopt, maar hij hoopt dat het opnieuw gebeurt. en plus daar gaat het hele topic niet over.
jij geeft de complete niet marokkaanse gemeenschap in nederland de schuld van alle problemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:19 schreef Meki het volgende:
Dat staat er duidelijk bij. hij geeft mij zelf de schuld ervan.
dat is alleen persoonlijke aanvallen.
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Leger VS doodt Marokkaan in Irak
Hier gaat iets niet goed met de TT.... of zijn de grenzen al zover opgerekt ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de grenzen zijn zover opgerekt dat er nauwelijks palestijnen aanslagen plegen maar marokkanen, iraniërs en ander tuig dat het verpest voor de totstandkoming van een eerlijke samenwerking en eventuele vrede.
jammer, maar zo zijn moslims.
quote:
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat maakt het uit? marokkaan, egyptenaar, iraniër, islamitische europeaan?
alles gaat naar de palestijnen om onrust te schoppen, maar ook jij kan beter lezen toch?
ja klopt, maar daar ging het in mijn betoog niet om. mij gaat het om het degeneratieve vermogen van de inteeltberbers en andere moslims die nu net doen of ze palestijn zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt dan kun je er ook gewoon Al Quida terrorist #2 van maken.
Dat Al Quida een zeer extreem fundamentalistische organisatie is behoeft weinig betoog.
Het gaat niet om Abu Hamza.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Als je een beetje had ingelezen had had je ook kunnen beseffen dat
Abu Hamza een Egyptenaar is en geen Marokkaan
Hoe NOS-TT deze fout heeft kunnen maken is me een raadsel. Wat rest is een boel pavlov reakties.
Vermoeiend..(ik gooi de nummers #1 en #2 door elkaar.. ben alweer een stukje verder.quote:
Merge aangevraagd. Dankquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Loedertje het volgende:
Beter opletten:
Googlen blijkt goede hersentraining
Internetten goed voor hersenen
Onderwerp is hetzelfde.
Nou, ik kom net thuis. en het is waar. Ik kian niet pinnen bij een automaat, maar morgen zou dat opgelost zijn. Was een storingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:04 schreef digitaLL het volgende:
Zouden mods op willen treden tegen geruchtenverspreiders in de Kredietcrisis 2008 draad,
Het is volgens mij strafbaar geruchten te verspreiden om zo de koersen van aandelen te beinvloeden.
Ik ben al 2x een bericht over ING waar niet meer te pinnen zou zijn tegengekomen bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |