quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Zoals ik nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
was wel bezig hoor, zou ook mijn ontmaagding zijn, snapte alleen niet echt wat het aanpassen van de wiki nou precies inhield, ben niet "the sharpest tool in the box" als het gaat om de SC te openen, 1 fout en ik ben voor mijn leven lang getekend!!!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 04:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
opleuk moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist mijn laatste ronde gelopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 04:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, krijg net alle info binnen vanuit de loods die ik nodig heb om de united airlines vlucht naar washington te maken, maar even doen he????
denk niet dat ik je nog spreek, gaat veel tijd in deze vlucht zitten, hou fok nog wel even open maar ga ff aan de arbeid, jij zal zo ook wel je ronde moeten lopen????
top! doen we!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 05:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn laatste ronde gelopen.![]()
Over een kwartier ga ik richting huis.
Succes nog even met je dienst !
En ik spreek je vanacht wel weer.
Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn uitkering komt vandaag binnen
Waarom? Kan je jezelf niet bedwingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemorgen! Ik ga een 48 uurs ban aanvragendus tot vrijdag!
Nee, echt bijzonder triestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Kan je jezelf niet bedwingen?
Post dan gewoon iets wat niet mag of zoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemorgen! Ik ga een 48 uurs ban aanvragendus tot vrijdag!
Trouwens, SCers krijgen meteen een week (toch?).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, echt bijzonder triesten ik moet gewoon leren want ik wil mn diploma hebben straks
Waar werk je in de beveiliging ? Dan weet ik dat ik daar binnenkort eens even moet langskomen met wat gereedschap. Je zit alleen te internetten manquote:Op woensdag 8 oktober 2008 05:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn laatste ronde gelopen.![]()
Over een kwartier ga ik richting huis.
Succes nog even met je dienst !
En ik spreek je vanacht wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |