quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Om 00:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 is het het gay uurtje. Only foute muziek.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
Een ieder die hier post krijgt naaktfotos van Breathtaking toegestuurd per PM.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2008 10:02:09 ]
Ja. alleen een lelijke foto waar ze bijna niet zichzelf lijkt.quote:(Is dit nou Stephanie of niet?)
Ze moet altijd tieten posten, doet ze hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:59 schreef gers het volgende:
GODVER BT post eens geen tieten anders kan ik niet fokken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:59 schreef gers het volgende:
GODVER BT post eens geen tieten anders kan ik niet fokken
Kansloos met de hoofdletter K.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef Fascination het volgende:
Hayden
Ohh kunnen jullie me een antwoord verschaffen op een prangende vraag?
J.lo en haar songteksten
graagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik er een spoiler van maken?
Ik heb hier een keer een hele lange discussie met een vriendin van me over gehad trouwensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef Fascination het volgende:
Hayden
J.lo en haar songteksten
samenvatting ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef Fascination het volgende:
Hayden
J.lo en haar songteksten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks tegen Hayden heHayden is het boegbeeld, de heldin, de mascotte van de KLB SC
![]()
[ afbeelding ]
Die heeft een leven gevonden. Zit op een universiteit of zo en heeft daarom geen tijd meer om te FOK!ken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:02 schreef Breathtaking het volgende:
Weet iemand trouwens wat er is gebeurd met elfzesendertig?
en haley danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks tegen Hayden heHayden is het boegbeeld, de heldin, de mascotte van de KLB SC
![]()
[ afbeelding ]
Op mij na, uiteraard.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Niet coolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heeft een leven gevonden. Zit op een universiteit of zo en heeft daarom geen tijd meer om te FOK!ken.
HOAX, ik ben het levende bewijs!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit op een universiteit of zo en heeft daarom geen tijd meer om te FOK!ken.
Haley is alleen voor mij.quote:
duhquote:
J.Lo en songteksten. Dat is net zoiets als Blof en songteksten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef Fascination het volgende:
Hayden
J.lo en haar songteksten
Lul niet.quote:
En wat was je conclusie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer een hele lange discussie met een vriendin van me over gehad trouwens
Ja, als eerst iemand "Haydenquote:
Jij wilt KLB SC Babe nr 2 zijn? Want dat is niet positief denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet.Hayden is #1 van de SC, jij komt op #3. Ik sta op #2 namelijk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij wilt KLB SC Babe nr 2 zijn? Want dat is niet positief denk ik![]()
Meerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als eerst iemand "Hayden" post en vervolgens iemand zichzelf boven Hayden plaatst dan heb ik nog maar weinig zin om hier te posten.
Jij zit hier ook altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:14 schreef KingOfPop het volgende:
Iedereen 'm weer gesmeerd?
Nu heb je geen trui aan..?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
En ik zit weer op stage![]()
Vanmiddag in m'n pauze even een trui kopen in de winkel hiernaast
Wat voor trui?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
En ik zit weer op stage![]()
Vanmiddag in m'n pauze even een trui kopen in de winkel hiernaast
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OKE OKE. BEST. Maar dan moet je wel in elk topic sexy foto's van jezelf plaatsen.
Ik bedoelde niet jou, bedoelde Fascination.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meer, vanwege die gephotoshopte kleren die ze aan had! Niet vanwegen jou, of je Hayden-post.
Heul niet, laatste paar dagen helemaal niet meer zoveel.quote:
Maak je mij nu belachelijk?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WTF, dat dat soort lui echt bestaan.
Niggahh pleasequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jou, bedoelde Fascination.
Echt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee. Wel een cardigan met een v-hals shirt.
Wut?quote:
Hoe bedoel je datquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, niks hoorfijn dat je je zo thuis voelt in het studentenleven
Gaat lekker hé met julliequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JITZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hahahaquote:
cayenne neppe kutbakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Trouwens, die cayenne is zooo mooi he
als ik nu een rijbewijs zou hebben en veel geld
Heb ik in de afgelopen maand een trui en een vest van gekocht, en ik heb geen geldboom in de tuinquote:
Ik vind 'm mooiquote:
Ik wil je vanmiddag wel ophalen met mijn Cayennequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
maak maor picisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi
En nu ga ik eens even douchen, en ja sure, jullie mogen allemaal mee! Zie jullie zo?
Is goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil je vanmiddag wel ophalen met mijn Cayenne
cp company , lyle & scott , burberry,aquascutum kan je ook kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik in de afgelopen maand een trui en een vest van gekocht, en ik heb geen geldboom in de tuin
Gelukkig is dat niet duurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:36 schreef gers het volgende:
[..]
cp company , lyle & scott , burberry,aquascutum kan je ook kopen
Trek ik iets aan, trek jij iets af.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goedmoet je wel even iets anders aantrekken
Ik heb er nog 1 thuis staan. Voor een beurt mag je hem hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trek ik iets aan, trek jij iets af.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die jas is kankervet moar zo duurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet duur![]()
CP company, wil ik nog wel een jas van, met die bril d'r in![]()
Burburry en Aquascutum vind ik niet zoveel aan.
Jij ouwe stinkbok.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
Ik doe niet aan douchen, douchen is voor mietjes
Nee jij wel met je stagequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
en aangezien jitzzzze toch alleen maar op kantoor zit, en op het fappen na geen inspannende activiteiten onderneemt, hoeft ie ook niet te douchen.
marktplaatsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
Waar haal jij je SI shizzle ed altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Wie niet? Ik fap me helemaal gek op al die foto's.quote:
dag schoonheidquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef gers het volgende:
[..]
marktplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat laatst in de trein naar Den Helder, zegt een Engelsman dat mij trui vet stoer is_!!
Ja, da's niet normaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is die jas echt zo duur? 'EUR 1.050,00'
SI is ook kenkerstoerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik zat laatst in de trein naar Den Helder, zegt een Engelsman dat mij trui vet stoer is_!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 thuis staan. Voor een beurt mag je hem hebben.Wat zijn we weer flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha-haquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:52 schreef gers het volgende:
[..]
SI is ook kenkerstoer
owja de boswachter heeft lyme (hopelijk)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je ook lactosyl gebruiktquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie niet? Ik fap me helemaal gek op al die foto's.
Nee hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi, flauwert. Maar jij woont in Den Helder begrijp ik?
opzich wel slim moar je kan toch net zo goed de hele trui jatten ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ben een sloeber die het niet kan betalen en dus die patches steelt in de winkel en die op m'n H&M truien zet
Lactacydquote:
Vooral die ene met dat 5 euro biljetquote:
Die fantasieënquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral die ene met dat 5 euro biljet
Hahaha. Ja bedankt hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral die ene met dat 5 euro biljet
Wat moet je daar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dus. Ik kom er weleens. Meeten
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je niet lactacyd? En neeik ruik van nature al heerlijk.
PICS OF HET IS NIET GEBEURTquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je niet lactacyd? En neeik ruik van nature al heerlijk.
Je baas roept, of je even METEEN aan het werk gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dus. Ik kom er weleens. Meeten
![]()
![]()
![]()
het is geen meet moar een gangbangquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je daar?En meets zijn voor n00bs
Dat is niet voor n00bs, dat is voor bazen.quote:
Familie van m'n vriendinquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je daar?En meets zijn voor n00bs
Ja hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie was dat ook alweer, die ''kwam'' op die foto? Was dat niet The_Sorrow?
Welke baas?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je baas roept, of je even METEEN aan het werk gaat.
op die foto van yvonne ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag Jordeeeh daar wel komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
PICSquote:
Nee BTquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:00 schreef gers het volgende:
[..]
op die foto van yvonne ?
was wel respect ik zou nooit op haar kunnen komen
WTFquote:
quote:
Welke foto? Pics?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Meeten is niet meteen neuken of zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan wil je mij meeten? Foei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Familie van m'n zus bedoel ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan wil je mij meeten? Foei
Joa Sietsequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Familie van m'n zus bedoel ik
Hun oudste zoon is 17 ofzo, Sietse doornbos
JAJA SMOESJESquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wacht even, de familie van je zus is dan toch ook familie van jouquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan doet ie in ieder geval vast geen havo of vwo? Anders zou ik m wel kennenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In je PM's, pardonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, staat volgens mij nog in m'n PM's ff kijken.
Hahaha, GOHquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht even, de familie van je zus is dan toch ook familie van jou
Doe eens niet zo wijsquote:
doar staan ook mijn rarsquote:
24 uurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef msnk het volgende:
Ik val bijna in slaap op stage, ben nu 24 uur wakker, ben zielig. Awh arme ikke
Jouw rars? gers.rar? Die hoef ik niet te zien heur.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef gers het volgende:
[..]
doar staan ook mijn rars![]()
moar ik ga noar engels
Misschien steek je daar wel wat op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef gers het volgende:
[..]
doar staan ook mijn rars![]()
moar ik ga noar engels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je ziet 'hem' ook niet, nou....als je goed kijkt dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw rars? gers.rar? Die hoef ik niet te zien heur.
Jaquote:
Dag schat, tot vanavond.quote:
Doe der nog ene.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
Wat een boel hoogwaardige spoiler grapjes in dit topic.
Hee, dat zeg je ook onvriendelijk zegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja![]()
Die foto van jouw ondergekwakte harses had ik ook in m'n PM's staan. Nu alleen nog een foto van notabene jorien_!!!!!!!!!
verkapte kijk-mij-eens-havo/vwo-doen post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan doet ie in ieder geval vast geen havo of vwo? Anders zou ik m wel kennennaam komt me niet echt bekend voor.
Stuur eens doorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja![]()
Die foto van jouw ondergekwakte harses had ik ook in m'n PM's staan. Nu alleen nog een foto van notabene jorien_!!!!!!!!!
Kut, verkeerd gelezenquote:
Nee, jij met je kijk-mij-eens-zielig-zijn-ik-ben-op-stage posts.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-havo/vwo-doen post.
Ja, surequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Anders had ik die kwakfoto hier wel neergezet hoor
ER IS NIKS TE DOEN!!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
24 uurAan het werk, ga je ook niet willen slapen
Moet toch dagen vullenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit ook op stage terwijl je daar niks te doen hebt
Hoe ranzig is 'tquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klusje voor je.
Je kunt het zo ranzig maken als je zelf wilt, maar het valt in principe best mee.quote:
Heb je andere leuke foto's van BT die je hier kan posten?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:21 schreef msnk het volgende:
Gers, wat is de source van je avatar
Lijkt veel op een aangetrouwde tante van me
Ze lijkt er toch echt opquote:
Tot dat je weet wie het isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lijkt er toch echt op![]()
Maar dan iets jonger uiteraard. Maarja is dan ook een LQ plaatje he, vandaar dat ik om een sauce vroeg
Dat is Hayden Penetratiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lijkt er toch echt op![]()
Maar dan iets jonger uiteraard. Maarja is dan ook een LQ plaatje he, vandaar dat ik om een sauce vroeg
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je andere leuke foto's van BT die je hier kan posten?
Waarom stalkt dagdag mij.
Der vriend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
WIE HEEFT FOTO'S VAN BT??????????
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
WIE HEEFT FOTO'S VAN BT??????????
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef msnk het volgende:
Serieus???
Ze lijkt op een doorsnee hollandse schone met hoog blond haar.
*bril oppoetsen doen
*eist hayden tieten grab filmpje
2 maal? Boh gek, een hele harem hier joh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vriendin vriendin?_!
Heeft ze zelf gezegd iig.quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vriendin vriendin?_!
Had je wat?quote:
Wat moet je nou?quote:
Ga weg joh!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:43 schreef KingOfPop het volgende:
Ik moet niks, mag wel eens graag wat.
Ik heb een heel huis.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verzamel jij die dingen allemaal?
Heul niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:57 schreef msnk het volgende:
Ja maar.. Ja maar... MJ doet ook altijd van die vage dingen.
Ja, maar die heeft niet zo'n lekker kontje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:57 schreef msnk het volgende:
Ja maar.. Ja maar... MJ doet ook altijd van die vage dingen.
Nou, daar dachten de meeste dames wel anders over.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft niet zo'n lekker kontje.
Maar ik ben dan ook geen dame.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou, daar dachten de meeste dames wel anders over.
Komt uit de film Bring It On.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:59 schreef msnk het volgende:
Waar zijn deze plaatjes van eigenlijk, ik kijk nooit super heroes als dat 't is ()
Moet ik misschien maar eens een paar van die films gaan kijken.quote:
Ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet ik misschien maar eens een paar van die films gaan kijken.
Nee. Ik kijk alleen Heroes. Heb alleen Bring It On gezien, maar toen wist ik nog niet eens echt wie zij was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef KingOfPop het volgende:
Maar, BobbyB, kijk jij al die films waarin zij meespeelt dan?
Ja, ook als kind.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef KingOfPop het volgende:
Nee dat zal best, maar in Bring It On was ze zestien!Ze heeft ook al in best veel films gespeeld.
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:06 schreef KingOfPop het volgende:
Die twee hier boven komen die uit Bring It On?
Ook goeiedag! tegen wie heb je het?quote:
Ik vind Hayden eigenlijk helemaal niet zo leukquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:12 schreef KingOfPop het volgende:
Ik vind haar stijl haar niet zo staan. Maar die andere.., het is geen misselijke om naar te kijken.
die trut vane engels die zich niet afmeldtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook goeiedag! tegen wie heb je het?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
BT luie gingerkid, zet de link naar 209 er dan in!
SOA? AIDS? Tyfus? Kanker?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:07 schreef afcajos het volgende:
goeiemiddag trouwens, jullie favoriete hosselaar is ziek vandaag
Wats los Jos?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:07 schreef afcajos het volgende:
goeiemiddag trouwens, jullie favoriete hosselaar is ziek vandaag
Ga godverdomme toch eens naar school, jijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga nu even pizza eten.
School is voor talentlozen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga godverdomme toch eens naar school, jij.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
School is voor talentlozen.Alsof je op het WO geen stage hoeft te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je op het WO geen stage hoeft te lopen
in pyjama's?quote:
Echt, PRECIES die schoenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zag trouwens gister iemand met die rooie schoenen van der..
Ik heb het der niet gevraagd neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt, PRECIES die schoenen?De rest van jullie gepraat negeer ik maar
Sorry, ik was pissed omdat er sowieso geen reet klopt van die linksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
BT luie gingerkid, zet de link naar 209 er dan in!
Ook met die gouden studs op de hak?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb het der niet gevraagd nee, maar ze leken er sprekend op
Daar was ik 13 schatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Mmmm, BT. Ik heb foto's van jou gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, ik hossel m hardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
En daar is BobbyB weer, nee nog niet vol.
Wat mot je nou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
En daar is BobbyB weer, nee nog niet vol.
wut?quote:
Hoeveelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook met die gouden studs op de hak?
Mag toch geen kettingposts maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en waarom posten jullie niet als ik weg ben.
oja, da's waarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mag toch geen kettingposts maken.
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, weet je niet wat studs zijn?
Van die metalen pinnetjes zeg maar.
Nein, ik bedoel: ik snap niet waar je het over hebt.quote:
Hahaha okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, het leek er wel op ja, ik weet niet of PRECIES dezelfde schoenen waren, maar ze leken er in ieder geval verdacht veel op.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |