Sorry, ik was pissed omdat er sowieso geen reet klopt van die linksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef afcajos het volgende:
BT luie gingerkid, zet de link naar 209 er dan in!
Ook met die gouden studs op de hak?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb het der niet gevraagd nee, maar ze leken er sprekend op
Daar was ik 13 schatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Mmmm, BT. Ik heb foto's van jou gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, ik hossel m hardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
En daar is BobbyB weer, nee nog niet vol.
Wat mot je nou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
En daar is BobbyB weer, nee nog niet vol.
wut?quote:
Hoeveelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook met die gouden studs op de hak?
Mag toch geen kettingposts maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en waarom posten jullie niet als ik weg ben.
oja, da's waarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mag toch geen kettingposts maken.
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, weet je niet wat studs zijn?
Van die metalen pinnetjes zeg maar.
Nein, ik bedoel: ik snap niet waar je het over hebt.quote:
Hahaha okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, het leek er wel op ja, ik weet niet of PRECIES dezelfde schoenen waren, maar ze leken er in ieder geval verdacht veel op.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |