Echt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee. Wel een cardigan met een v-hals shirt.
Wut?quote:
Hoe bedoel je datquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, niks hoorfijn dat je je zo thuis voelt in het studentenleven
Gaat lekker hé met julliequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JITZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hahahaquote:
cayenne neppe kutbakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Trouwens, die cayenne is zooo mooi he
als ik nu een rijbewijs zou hebben en veel geld
Heb ik in de afgelopen maand een trui en een vest van gekocht, en ik heb geen geldboom in de tuinquote:
Ik vind 'm mooiquote:
Ik wil je vanmiddag wel ophalen met mijn Cayennequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Trouwens, die cayenne is zooo mooi he
als ik nu een rijbewijs zou hebben en veel geld
maak maor picisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi
En nu ga ik eens even douchen, en ja sure, jullie mogen allemaal mee! Zie jullie zo?
Is goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil je vanmiddag wel ophalen met mijn Cayenne
cp company , lyle & scott , burberry,aquascutum kan je ook kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik in de afgelopen maand een trui en een vest van gekocht, en ik heb geen geldboom in de tuin
Gelukkig is dat niet duurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:36 schreef gers het volgende:
[..]
cp company , lyle & scott , burberry,aquascutum kan je ook kopen
Trek ik iets aan, trek jij iets af.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goedmoet je wel even iets anders aantrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |