Ik heb er nog 1 thuis staan. Voor een beurt mag je hem hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Trouwens, die cayenne is zooo mooi he
als ik nu een rijbewijs zou hebben en veel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trek ik iets aan, trek jij iets af.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trek ik iets aan, trek jij iets af.
die jas is kankervet moar zo duurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet duur![]()
CP company, wil ik nog wel een jas van, met die bril d'r in![]()
Burburry en Aquascutum vind ik niet zoveel aan.
Jij ouwe stinkbok.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
Ik doe niet aan douchen, douchen is voor mietjes
Nee jij wel met je stagequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
en aangezien jitzzzze toch alleen maar op kantoor zit, en op het fappen na geen inspannende activiteiten onderneemt, hoeft ie ook niet te douchen.
marktplaatsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
Waar haal jij je SI shizzle ed altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Wie niet? Ik fap me helemaal gek op al die foto's.quote:
dag schoonheidquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef gers het volgende:
[..]
marktplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat laatst in de trein naar Den Helder, zegt een Engelsman dat mij trui vet stoer is_!!
Ja, da's niet normaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is die jas echt zo duur? 'EUR 1.050,00'
SI is ook kenkerstoerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik zat laatst in de trein naar Den Helder, zegt een Engelsman dat mij trui vet stoer is_!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |