quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik zou het niet doen. Hou het gewoon gezellig hier en sta open voor iedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals kettingposts maken, met kanker schelden, pr0n posten en natuurlijk mooie naakte dames:
Geintje moet kunnen baas.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Hou het gewoon gezellig hier en sta open voor iedereen
niet voor stellaquote:Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Hou het gewoon gezellig hier en sta open voor iedereen
Dat je die post nog ziet tussen al die tietenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:01 schreef postmortum het volgende:
haha fa alert , ziet eruit als faalert
Nuttig broekjequote:
Host um ff ergens anders want ik zie hem nietquote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef behangplakker het volgende:
Bijdrage (wat wel erg ver gaat)
[ afbeelding ]
Sorry heb em van google, druk anders rechtermuisknop > eigenschappen > kopieer link in balkje. Dan kun je hem vaak wel zien.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Host um ff ergens anders want ik zie hem niet
Ja inderdaad, maar ik kwam niet veel beters tegen op het momentquote:
Ze vertrouwen ons nietquote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom komt er nu ineens in elk SC topic een mod of admin langs?
Heb mijn internetpagina niet meer open staanquote:
Dude..quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
De ziekte scoliosis. Hoef niet uit te leggen wat het precies is lijkt me..
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
al verbeterdquote:Op donderdag 25 september 2008 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
De eerste 9 zijn bij mij rode kruisjes
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:29 schreef behangplakker het volgende:
Als alles toch mag
Post dat maar in KPD.
helaas niet zou ze best willen fotograferenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:30 schreef behangplakker het volgende:
Heb je trouwens foto's gemaakt ofzo van die 100 nog wat babes![]()
We zijn trouwens met zen 2en over
Kwart voor 9 begint het.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef gers het volgende:
[..]
helaas niet zou ze best willen fotograferen![]()
hoeveel staat ajax trouwens ?
Shay Laren wil ook wat meer van zichzelf laten zien..quote:
zet hem even achter een spoiler moet morgen nog kunnen fokken op school enzoquote:Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef behangplakker het volgende:
Het nare is dat ik wel lesbische seks moet posten want ik wil ook geen stijve pik in de sc![]()
Post dat maar in KPD.
Dit gaat een ban worden![]()
waar de echte SC terug kwamquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef behangplakker het volgende:
Dit topicnummer mag ook een aparte vermelding in de OP
ik ken haar niet maar ze is welquote:Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shay Laren wil ook wat meer van zichzelf laten zien..
Dan is dit topic allang vol johquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef gers het volgende:
[..]
zet hem even achter een spoiler moet morgen nog kunnen fokken op school enzo
ook voor vervolgtopicsquote:Op donderdag 25 september 2008 20:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan is dit topic allang vol joh![]()
Oh je wilt terugkijken
IK WILDE HEM NET WIJZIGEN JUUPquote:Op donderdag 25 september 2008 20:29 schreef behangplakker het volgende:
Als alles toch mag
Post dat maar in KPD.
Dame van de avatar van McFearless, en van dat filmpje waarin ze naakt Wii't.quote:
In de OP staat heel duidelijk NSFW.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef gers het volgende:
[..]
zet hem even achter een spoiler moet morgen nog kunnen fokken op school enzo
Kun jij de wiki aanpassen dan? Ik ben niet zo handig met computers en dergelijkequote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dame van de avatar van McFearless, en van dat filmpje waarin ze naakt Wii't.
Mijn plaatje was dat er 3 meiden op waren, waar 2 beftenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Sackboy het volgende:
Mag het wel achter een spoiler dan? Gewoon een naakte dame is toch niks ergs?
Ik denk dat Juup© die afkorting nog niet kentquote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In de OP staat heel duidelijk NSFW.
nee als je lekkere wijven post zet ze achter een spoilerquote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun jij de wiki aanpassen dan? Ik ben niet zo handig met computers en dergelijke
Ja dat was duidelijk pr0nquote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn plaatje was dat er 3 meiden op waren, waar 2 beften
Naakte dames mag, maar geen plaatjes waar (en nu zal ik het eens netjes zeggen) de vagina open en bloot te zien is alsmede die waar seksuele handelingen verricht worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Sackboy het volgende:
Mag het wel achter een spoiler dan? Gewoon een naakte dame is toch niks ergs?
Nee, je kent de mods hier hequote:Op donderdag 25 september 2008 20:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk pr0n![]()
Maar die 2 foto's die ik postte was toch niks mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Waar er keihard met de kut gespeeld word bedoel jequote:Op donderdag 25 september 2008 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naakte dames mag, maar geen plaatjes waar (en nu zal ik het eens netjes zeggen) de vagina open en bloot te zien is alsmede die waar seksuele handelingen verricht worden.
owokequote:Op donderdag 25 september 2008 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naakte dames mag, maar geen plaatjes waar (en nu zal ik het eens netjes zeggen) de vagina open en bloot te zien is alsmede die waar seksuele handelingen verricht worden.
Dat valt ook onder seksuele handelingen iddquote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar er keihard met de kut gespeeld word bedoel je
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat valt ook onder seksuele handelingen idd
Dat valt onder baggerquote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik maar naar beneden. Ajax kijken. Want dat is al begonnen
kreeg hem net van dumpert af, echt vet gemaakt!quote:
Jos is Ajax- Utrecht kijken, k zag m net nog langskomen op tvquote:
had ie een wijf gehusseldquote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jos is Ajax- Utrecht kijken, k zag m net nog langskomen op tv
Jij, hij had zo een chickie op schoot.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:22 schreef gers het volgende:
[..]
had ie een wijf gehusseld![]()
wel druk in de Arena trouwens
lekkah ?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij, hij had zo een chickie op schoot.
hoezoquote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga douchen
training was echt belachelijk_!
Met de B1 enzo, met ze 25e op een half veld, voorzetzones waar maar 1 mag per ploeg in mochtquote:
Leuke trainers heb je danquote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met de B1 enzo, met ze 25e op een half veld, voorzetzones waar maar 1 mag per ploeg in mocht![]()
Oftewel met 21 man op 15 meter ofzo, kneuzen oefeningen etc.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met de B1 enzo, met ze 25e op een half veld, voorzetzones waar maar 1 mag per ploeg in mocht![]()
Oftewel met 21 man op 15 meter ofzo, kneuzen oefeningen etc.
je zakt tochquote:
Hij kan zijn avontuurtjes wel mooi vertellen:quote:
Als jij de jouwe nou eens in de OP zet, dan beloof ik geen tieten meer te postenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha jezus, wat moest ik langs veel tieten scrollen!
Hallo trouwens
graag gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha jezus, wat moest ik langs veel tieten scrollen!
Hallo trouwens
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij kan zijn avontuurtjes wel mooi vertellen:
[ afbeelding ]
Mwah onze trainers zijn chill, maar die van de B1 niet, en die traindequote:Op donderdag 25 september 2008 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuke trainers heb je dan![]()
ENOH IS VET GOED
Ooh, ik heb geen problemen hoor met die foto'squote:Op donderdag 25 september 2008 21:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als jij de jouwe nou eens in de OP zet, dan beloof ik geen tieten meer te posten
BT IS BIquote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik heb geen problemen hoor met die foto's(Dit niet verkeerd opvatten
)
jahoor prima bijna weekendquote:
krijgen wij geen previewquote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]binnenkort verschijnt mn eerste sekstape met een meisje
hou de winkels in de gaten
Met de Noorse schone van Noorsbloed?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]binnenkort verschijnt mn eerste sekstape met een meisje
hou de winkels in de gaten
quote:
Dat wilde ik nou nog niet verradenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met de Noorse schone van Noorsbloed?
das dus een jaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou nog niet verradenmaarja.. ik ontken het ook niet
Nee dat is niet tof.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
weet trouwens of stratum op zondagmiddag tof is ?
waor kan ik dan zondagmiddag zuipen in eindhoven ?quote:
Terrasjes zat tochquote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
waor kan ik dan zondagmiddag zuipen in eindhoven ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:01 schreef gers het volgende:
heb vandaag volgens mij meer als 300 posts
boh gek weet ik veelquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:14 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]zulks een slettebak, maar wel een knappe slettebak
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:15 schreef gers het volgende:
ALS JE UIT KLB KOMT BEN JE VOOR KLB SC KANKERLUL!
Hoezo nietquote:Op donderdag 25 september 2008 22:14 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek weet ik veel
de mac kunnen we niet meer naar toe
geen ideequote:
Huiswerkquote:
geen groepswerkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huiswerk![]()
Reflectieverslagen![]()
Sowieso verslagen
maakt niet uitquote:
ALLEEEN maar groepswerk (4 jaar lang)quote:
Hahahaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:14 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]zulks een slettebak, maar wel een knappe slettebak
prachtige samenvattingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLEEEN maar groepswerk (4 jaar lang)![]()
SLB![]()
Projectmatig samenwerken![]()
Oh wacht, samenvatting: HBO
waren alleen topless picsquote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pics van jou gepost?
Euhm, jaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pics van jou gepost?
Hai gersquote:
NOU succes, ik ga over 1 minuutquote:Op donderdag 25 september 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai gers.
Wat ben ik toch een kwaliteitsuser zeg.
Ik post zo nog even wat materiaal voor de op mannen gerichte users onder ons.
Zo moooooiquote:Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef Sackboy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
klopt eigenlijk welquote:Op donderdag 25 september 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai gers.
Wat ben ik toch een kwaliteitsuser zeg.
dan kan ie fappenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NOU succes, ik ga over 1 minuut
nog meer lekkere wijvenquote:
Of nietquote:Op donderdag 25 september 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is nog erger geweest hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Veel vrouwvolk hier opeens trouwens.
Yesyes, was ik van planquote:Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh beantwoord je m'n mmsje nog even?
Doe eens een vraag stellen?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
Oja, ik was bezig met m'n auto theorie.
Mja of je daar blij mee moet zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, ik kan de sc dus wel verlatenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Bord G1quote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens een vraag stellen?
was alleen maar aardig bedoeld hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Gaat wel okay hoor. Et toi madame
?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat me bij dat je een lekker lijf hebt.
Antwoord:quote:
Ga maar weer weg ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Verloedering.
Je kan ook zeggen: verpaupering..quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Verloedering.
Hoe wedde gij da?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Antwoord:
alleen als het regent en we een bord vanillevla op ons hoofd laten balanceren, is voorrang geven gewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ojaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: verpaupering..
beetje erg gayquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe wedde gij da?Ik heb al 3 jaar mn rijbewijs..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens is dat basiskennisBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wel iets waar je naar moet streven ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Oke nu ga ik echt. Als ik morgen niet in de top 10 van meeste posts zit maak ik mezelf van kant
Blij dat 't wel goed gaatquote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Gaat wel okay hoor. Et toi madame
?
quote:
Mkay. Maar ik ben net 1 uurtje begonnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar mn rijbewijs..
Tevens is dat basiskennis
NIET DOENquote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Oke nu ga ik echt. Als ik morgen niet in de top 10 van meeste posts zit maak ik mezelf van kant
Weekbanquote:
Ik zou 'm ook wel ja doen goffadommahquote:Op donderdag 25 september 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blij dat 't wel goed gaat. Goed heurr
.
Vind 'm best sexy.
Het zou lullig zijn als ik zei: ik ben blij dat ik mijn rijbewijs al heb...quote:Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mkay. Maar ik ben net 1 uurtje begonnen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook wel ja doen goffadommah!
.
In 1 keer geslaagd? Hoelang heb je er in totaal over gedaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou lullig zijn als ik zei: ik ben blij dat ik mijn rijbewijs al heb...
Dus daarom doe ik het ook niet
kanker das een puistquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker, k heb een fucking puist in mn nek, wie knijpt m even uit:
[ afbeelding ]
zoeen had ik laatst op mn piemelquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
DUDE!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Uit laten zuigen?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
zoeen had ik laatst op mn piemel
Mag ik even over mijn nek gaan ?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, met een dubbele cumshot tot gevolg.quote:
Als jij je daar beter van voeltquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik even over mijn nek gaan ?
Euhm neequote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In 1 keer geslaagd?
Hoelang heb je er in totaal over gedaan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
je zal maar ergens achter hem staan en die puist zien![]()
![]()
topic reporten ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon kuthoer genoemd in een ander topic. En neen, deze keer niet terecht. Kut mods hier letten ook niet op
.
Ben je ookquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon kuthoer genoemd in een ander topic. En neen, deze keer niet terecht. Kut mods hier letten ook niet op
.
maar ben je dan een hoer ?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
.
Praktijk en theorie tegelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm nee![]()
Ik heb in totaal 2 keer examen moeten doen.
Voor mijn theorie ben ik wel in 1 keer geslaagd.
Ik geloof dat ik er een jaartje over heb gedaan ofzo.
Heb jij dan al praktijkles?
quote:
quote:
Wat ik trouwens wel kan herinneren is dat ik per 1,5 uur 60 euro betaalde en dat kan alleen maar duurder zijn, nuquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praktijk en theorie tegelijk.![]()
Zolang ik nog geen theorie heb 1 a 2x per week lessen en als ik theorie heb zoveel mogelijk per week. Ik ga flink aan de theorie komende dagen, dus over 1 a 2 weken theorie examen en dan flink praktijken.
Meid toch, stel je voor, een notequote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Ons aller Juup heeft het al aangepast. Hij is ook al op leeftijd, vandaar dat het even duurde. Owee als ik nu weer een note heb.
´quote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met de Noorse schone van Noorsbloed?
Je schrikt je een hartverzakking met die prijzen. Over 2 jaar gaat m'n broertje beginnen. Zal ook wel naar de 2000, zo niet meer klimmen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel kan herinneren is dat ik per 1,5 uur 60 euro betaalde en dat kan alleen maar duurder zijn, nu
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien? En, wat bereik je ermee?
daar geilen foksters opquote:Op donderdag 25 september 2008 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien? En, wat bereik je ermee?
Hoi allemaalquote:
Veel te koud daar johquote:Op donderdag 25 september 2008 23:03 schreef reetveter het volgende:
Hoi, wie gaat er uit in Groningen? gerne jetzt melden für das dinges.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ken bijna The Day That Never Comes op snelheid spelen.
Das bijna scandinavie...quote:
moet je niet werkenquote:
Je zei scandinavie !quote:Op donderdag 25 september 2008 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das bijna scandinavie...
Ben ook op mijn werkquote:
In scandinavie kan 't ook graf heet zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das bijna scandinavie...
Wat een snelheid...quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben ook op mijn werk![]()
Half 12 wat gaan doen , en dan van 1 tot 3 pauze.
HEY lief doen tegen mij.quote:
DEINE MUTTERquote:
tering lange pauzequote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben ook op mijn werk![]()
Half 12 wat gaan doen , en dan van 1 tot 3 pauze.
Of het was je piemel.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
zoeen had ik laatst op mn piemel
A N dijvie -stamppot is best weg te krijgen hoorquote:
Teveel koffie en dergelijke.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een snelheid...![]()
Qua reageren dan he
Wel technisch gezien moet ik rondlopen.quote:
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das bijna scandinavie...
Vandaag nog andijvie gegetenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
A N dijvie -stamppot is best weg te krijgen hoor
rooibosquote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga thee zetten.
Rooibos, Sterrenmunt of English melange, die normale.
Would you kindly choose?
Ik ga ook Bioshock spelen namelijk
quote:
Sterrenmunt !quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga thee zetten.
Would you kindly choose?
Heb je wel eens controle?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel technisch gezien moet ik rondlopen.
Maar er hangen hier zat camera's
Waarom geen caffeine -infuus..quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Teveel koffie en dergelijke.
Mijn Noorse schone gaf mij het idee om pure caffeine door mijn koffie te roeren.
Bioshock voor PC = epic fail.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga thee zetten.
Would you kindly choose?
Sterrenmunt!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga thee zetten.
Would you kindly choose?
Soms , maar dan zeg ik dat ik net pauze heb genomen.quote:
Soms , maar dan zeg ik dat ik net pauze heb genomen.quote:
Stuiterbal in wordende.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom geen caffeine -infuus..
Oui Oui, mijn cavia's eten het vandaag ookquote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vandaag nog andijvie gegetenLekker hoor. Andijvie stamppot is nog lekkerder
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bioshock voor PC = epic fail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |