Als jij je daar beter van voeltquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik even over mijn nek gaan ?
Euhm neequote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In 1 keer geslaagd?
Hoelang heb je er in totaal over gedaan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
je zal maar ergens achter hem staan en die puist zien![]()
![]()
topic reporten ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon kuthoer genoemd in een ander topic. En neen, deze keer niet terecht. Kut mods hier letten ook niet op
.
Ben je ookquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik word gewoon kuthoer genoemd in een ander topic. En neen, deze keer niet terecht. Kut mods hier letten ook niet op
.
maar ben je dan een hoer ?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
.
Praktijk en theorie tegelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm nee![]()
Ik heb in totaal 2 keer examen moeten doen.
Voor mijn theorie ben ik wel in 1 keer geslaagd.
Ik geloof dat ik er een jaartje over heb gedaan ofzo.
Heb jij dan al praktijkles?
quote:
quote:
Wat ik trouwens wel kan herinneren is dat ik per 1,5 uur 60 euro betaalde en dat kan alleen maar duurder zijn, nuquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praktijk en theorie tegelijk.![]()
Zolang ik nog geen theorie heb 1 a 2x per week lessen en als ik theorie heb zoveel mogelijk per week. Ik ga flink aan de theorie komende dagen, dus over 1 a 2 weken theorie examen en dan flink praktijken.
Meid toch, stel je voor, een notequote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Ons aller Juup heeft het al aangepast. Hij is ook al op leeftijd, vandaar dat het even duurde. Owee als ik nu weer een note heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |