quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Tja, hoe moet je dit opvatten hequote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, zo kort nog maar. Het voelt als jaren
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, hoe moet je dit opvatten he
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef markvanrinsum het volgende:
mag jordeeh van het strafbankje af uit de op?![]()
Heb ik ook zoeen ene ?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef BobbyB het volgende:
Bazen van de ouder garde zit erinmaar Jordeeeh zit nog op het strafbankje!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
ban voor jitzzzze tot ie zegt waar ie werkt.
ik zou mijn genen toch aan haar willen geven hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef Noorsbloed het volgende:
GERS je denkt toch niet echt dat ik mijn mooie noorse genen wil verspillen aan een franse slet he ?!
Dat doe je dan maar mooi in de kelder.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou mijn genen toch aan haar willen geven hoor
Omdat je er niet alleen vanaf deel 1 bij moet zijn, je moet ook nog eens baas zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
maar post dan eens wat mooie noorsequote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar mooi in de kelder.
![]()
Tsk fransen.
ik ben er verlegen vanquote:
Waarom praat je opeens zo nerderig?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef markvanrinsum het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:01 schreef gers het volgende:
[..]
maar post dan eens wat mooie noorse
Verslaafde.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
Het is toch fucking ziek, ik heb in nog géén twee uur, 90 keer gepost
![]()
wat een schatjequote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Mooie Noorse schone.![]()
[ afbeelding ]
De mijne !![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
![]()
Hahaha, ik wil ook eens op 1 komen in de dagcijfersquote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
![]()
En al 6 jaar hopeloos verliefd samen.quote:
Doe gezellig meequote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil ook eens op 1 komen in de dagcijfers
fuck ik wil auch een noorse vriendinquote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En al 6 jaar hopeloos verliefd samen.![]()
* Noorsbloed heeft nog steeds vlinders als hij een foto van zijn Noorse schone ziet.
Niet zo gemeen doen jijquote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef gers het volgende:
dat lukt je niet want je failde al zelf met de LAPO
En vannacht wou je 5 keer komen?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil ook eens op 1 komen in de dagcijfers
KLB SC Meet in Noorwegenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef gers het volgende:
[..]
fuck ik wil auch een noorse vriendin
Metal festivalsquote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef gers het volgende:
[..]
fuck ik wil auch een noorse vriendin
Ik durf het bijna niet te vragen, maar :quote:
Maar niet op 1.......ohohohohoquote:Op donderdag 25 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En vannacht wou je 5 keer komen?
sorry btquote:
Morgen tentamenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar :
heb je geen school/werk/ bezigheden
Epic idee !quote:
quote:
vind alleen metal kutquote:Op donderdag 25 september 2008 14:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Metal festivals![]()
Of gewoon op vakantie gaan in Noorwegen![]()
Nederlandse jongens vallen wel in de smaak daar.
( Wel sowieso de metal lui )
Moeten jullie wel voor me duimen, van 09:00 tot 12:00quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KOP haalt een 10, dat voorspel ik nu al
Gers zelfs voor jou heb ik dan goed nieuws.quote:
Goed idee, dan kunnen we zowel Breathtaking als die Noorse slet van die viking gangbangen.quote:
Epic Emoquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef gers het volgende:
en de meeste vrouwen die naar metal gaan zijn ook
Goeie plan!!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee, dan kunnen we zowel Breathtaking als die Noorse slet van die viking gangbangen.
MSN van die wijven pm'en NUquote:Op donderdag 25 september 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers zelfs voor jou heb ik dan goed nieuws.
Mijn Noorse schone heeft ook niet metal vriendinnen
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
wat gaan jullie kankersnel joh![]()
![]()
![]()
Stelletje levenlozen
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KOP haalt een 10, dat voorspel ik nu al
6218quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee, dan kunnen we zowel Breathtaking als die Noorse slet van die viking gangbangen.
gefeliciteerd kingofpopquote:
Neen.quote:
Ja, en het lukte je niet eensquote:Op donderdag 25 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En vannacht wou je 5 keer komen?
Haha, ja gezelligquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? We houden je gewoon vast terwijl we haar nemenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Sterf Sackboy.
Lief doen tegenover mijn Noorse schone.![]()
![]()
![]()
Iedereen die met zijn vieze penis of andere dingen aan haar komt ( behalve ik uiteraard ) steek ik dood.
![]()
SACKBOY:
Ja, sorryquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en het lukte je niet eens
Go BTquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en het lukte je niet eens
Ja, maar die doen we dat niet aan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ja gezelligheb ik tenminste en lotgenoot.
Maar maisnon en 4ebe komen toch ook wel?
uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen vieze penis dus ik mag er overheenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Sterf Sackboy.
Lief doen tegenover mijn Noorse schone.![]()
![]()
![]()
Iedereen die met zijn vieze penis of andere dingen aan haar komt ( behalve ik uiteraard ) steek ik dood.
![]()
SACKBOY:
Jij kent zeker niet het beroemde korte lontje der Vikingen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? We houden je gewoon vast terwijl we haar nemen![]()
[..]
Ja, sorry
4ebe doet alleen animalen sex, dus die mag alleen Ricko, met zijn spuitende vleesmans, aka Whitezilla ontvangen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het konen nu heb ik nog maar 45 minuten over! NOESSS
Gaat vanzelf, je bent lekker aan het typen, mooi muziekje aan en opeens weet je het: je bent VERSLAAFDquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het konen nu heb ik nog maar 45 minuten over! NOESSS
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
4ebe doet alleen animalen sex, dus die mag alleen Ricko, met zijn spuitende vleesmans, aka Whitezilla ontvangen.
Wat is dat nou weer voor gemeensquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die doen we dat niet aan natuurlijk.
beserker ragequote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij kent zeker niet het beroemde korte lontje der Vikingen ?
Bezeker rage ?
UIT ELKAAR SCHEUREN MET MIJN BLOTE KOLENSCHEPPEN ! dat zal ik dan doen.
Verder zijn jullie best aardig
Laten wegjagen door mods en admins?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef gers het volgende:
JORDEEH LAAT JE NIET WEGJAGEN DOOR DE MODS EN DE ADMINS DIE TE LAAT GEBOREN ZIJN
Nee, jij kan er ook wat van.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
sneller reageren op post van een ander
Ik heb honger, dus ik ga maar even iets te eten makenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
4ebe doet alleen animalen sex, dus die mag alleen Ricko, met zijn spuitende vleesmans, aka Whitezilla ontvangen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, je bent lekker aan het typen, mooi muziekje aan en opeens weet je het: je bent VERSLAAFD
ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Laten wegjagen door mods en admins?
Het zijn de users die hier posten waardoor ik ga verlaten hoor
Welke users?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef jordeeeh het volgende:
Het zijn de users die hier posten waardoor ik ga verlaten hoor
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb honger, dus ik ga maar even iets te eten maken
broodje caviaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb honger, dus ik ga maar even iets te eten maken
Hahahaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, je bent lekker aan het typen, mooi muziekje aan en opeens weet je het: je bent VERSLAAFD
Ik compenseer dat ongewildquote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef jordeeeh het volgende:
Reageer beetje traag btw, les en sorts.
Ik moest echt heel hard lachen, terwijl dat eigenlijk niet grappig wasquote:
ontkenning is de 1ste fasequote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja maar ik ben geen verslaafde
Als ik niet de eerste 30 topics gebanned was, zat ik ook bij de oude gardequote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Bazen van de oude garde (vanaf #1 present):
GasTurbine
Triptamine
De_Ananas
Agiath
BobbyB
Sackboy
Paaskonijn
Broekpaling
Gers
Ik ga denk ik toch maar eens proberen af te kicken, alhoewel zoeen trip best fijn isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja maar ik ben geen verslaafde
Ik kan geen pannenkoeken maken, omdat ik geen melk meer hebquote:Op donderdag 25 september 2008 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat ge je te eten maken ?
Ja maarja, de sc tripjes van tegenwoordig zijn kortdurendquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar eens proberen af te kicken, alhoewel zoeen trip best fijn is
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
ZOMGER MIJN IDOOL JORDY IS ER WEER
Oke.quote:
Bij mij niet. 8 uur lang is geen uitzonderingquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maarja, de sc tripjes van tegenwoordig zijn kortdurend
Gangbangs en fluffers en dat was het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting van topic 187 en 188?
je kan ook melk gaan halenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen pannenkoeken maken, omdat ik geen melk meer heb![]()
- bummer -
Broodje met iets... wordt het dan.
Nee, niks gemeens. Natuurlijke selectiequote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gemeens?
Haha oke dat is wel ergquote:Op donderdag 25 september 2008 14:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij mij niet. 8 uur lang is geen uitzondering
#187:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting van topic 187 en 188?
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, niks gemeens. Natuurlijke selectie
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij mij niet. 8 uur lang is geen uitzondering
Ik ook, kun je nagaan hoe erg ik er aan toe benquote:Op donderdag 25 september 2008 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha oke dat is wel ergik heb school enzo
Dat is wel heel slecht jaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook, kun je nagaan hoe erg ik er aan toe ben![]()
![]()
/ Luiheidquote:Op donderdag 25 september 2008 14:22 schreef gers het volgende:
[..]
je kan ook melk gaan halen![]()
en sorry van de cavia opmerking
Ik ben er eentje van zegt ie netquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel een lijstje met namen van Jordeeeh.
moar belangrijkere zakenquote:
Ik heb dringend hulp nodig, morgen heb ik een tentamen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht ja
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Noorsbloed het volgende:
En ik slaap overdag veel.
En s'nachts is er niet zoveel boeiends op Fok!
Stating the obvious.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van zegt ie net!
Nee bij jou is het nog wel enigszins logischquote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Noorsbloed het volgende:
En ik slaap overdag veel.
En s'nachts is er niet zoveel boeiends op Fok!
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
/ Luiheid![]()
Jij mag opmerkingen over cavia's blijven maken, omdat je gers heet
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van zegt ie net!
quote:
ga je kijkenquote:
Wilko verdient een spandoek.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef gers het volgende:
[..]
ga je kijken![]()
gisteren trouwens gekeken hoeveel moeite feyenoord had met TOP
Juh dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee bij jou is het nog wel enigszins logisch
lolquote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar Jordeeeh: Namen en rugnummers.
hij kon naar ADO maar ze betaalden te weinigquote:Op donderdag 25 september 2008 14:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wilko verdient een spandoek.![]()
kijk een post onder jouwquote:Op donderdag 25 september 2008 14:26 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet in ieder geval dat markvanrinsum er één van is.
Meneer komt niet verder danen
![]()
en bedanktquote:Op donderdag 25 september 2008 14:26 schreef jordeeeh het volgende:
Oh k zie nu pas t naamtopic, ty gers
Goed bezig behangplakkerquote:Op donderdag 25 september 2008 14:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kijk een post onder jouw
I know.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:27 schreef gers het volgende:
[..]
hij kon naar ADO maar ze betaalden te weinig
hoe wist je datquote:
quote:
Jep, met 3 maten heen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef gers het volgende:
[..]
ga je kijken![]()
gisteren trouwens gekeken hoeveel moeite feyenoord had met TOP
Verkeerde context! BAN!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het kankerirritant van die ui's van mark en bp
Kazlaukasquote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep, met 3 maten heen.
Ja gister, geniaalTOP ook gewoon na 2 min een bal op de lat
Ja maar die van jou valt dan wel weer op.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb ingevoerden, Erik Quekel is een baas
Jij gebruikt kanker hier in een verkeerder context. Ik heb even een TR gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
markquote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hij zou nog meer opvallen als het... nou ja, laat maarquote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar die van jou valt dan wel weer op.
zeg tegen die noorsequote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb zin in stevige buitenneuqsex !
Kweenie, kun jij niet even achterop kijken?quote:
Sadist !quote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef gers het volgende:
[..]
zeg tegen die noorse
er du kåt?
en til haar naar buiten
06-3255439quote:
Ging huiswerk maken maar zo snelquote:
9 cijfers!!!!quote:
mijn bron was ook vrij betrouwbaarquote:
geen telefoon nummers posten op het forumquote:
owja klopt ik zal der wel even roepenquote:
Eerste divisie is voor bazenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef gers het volgende:
[..]
mijn bron was ook vrij betrouwbaar
Kut weer een note erbij straksquote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
geen telefoon nummers posten op het forum
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef gers het volgende:
[..]
owja klopt ik zal der wel even roepen
Bah, viespeukquote:
Eerste divisie is echtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eerste divisie is voor bazen
weet ik maar als ik er een paar keer overheen mag in ruil voor me bankrekening is dat vrij goedkoopquote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Jij was haar nieuwe project he ?![]()
Voor je het weet staat al je spaargeld op mijn rekening.
En blijf jij als een gebroken metrosexueel achter.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En het topic is nog maar op de helftquote:
lul niet jongen jij hebt er 12quote:
Tot dat je haar zietquote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar als ik er een paar keer overheen mag in ruil voor me bankrekening is dat vrij goedkoop
Dat is het mooie.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar als ik er een paar keer overheen mag in ruil voor me bankrekening is dat vrij goedkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Zeur niet zoquote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe het dan tenminste een beetje geloofwaardigdat was nog wel een smsje waard geweest
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het mooie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb er 2quote:
Waardevolle bijdrage dusquote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
Kleine selectie:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En het topic is nog maar op de helft
Jij hebt er in één klap al net zo veelquote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
Kleine selectie:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En het topic is nog maar op de helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
bedankt voor het posten van mijn kwaliteitsberichten Sackboy ga je nu een ban aanvragen ?quote:
Maar ik heb hem toch gepost!!11:D!!!11quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zoje lijkt wel een vrouw.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie wil er het poesje van mijn Noorse schone zien ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Opaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef KingOfPop het volgende:
Zelfs ik kan het bijna niet bijhouden.
volgens de pics is zequote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie wil er het poesje van mijn Noorse schone zien ?!Dat is al de 2e keer dat ik daarin trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef KingOfPop het volgende:
Wat gaat het ook weer kankahhard
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat ik daarin trap
bwehehehequote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat ik daarin trap
Ja, jij welquote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef KingOfPop het volgende:
FiPo auf pagina Zehn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet GVD op 1!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef gers het volgende:
de gehele SC staat dadelijk in de dag top 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
maakt niet uitquote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
Oh dubbel, sorry mijnheren en dames
Ja inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef gers het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef gers het volgende:
Je doet er zelf ook aan meequote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadiedereen hier, ga een leven zoeken
Ik moet werken van 4 tot 9
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet GVD op 1!
Ik wil op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar krijg ik een kick van
!
Ik van 11 tot 6quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
belsletquote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dit gaat zo snel dat ik zeker weet dat iedereen pissig is als ik er meer dan een minuut over doequote:
ja maar mocro's met pepperspray spuiten is geen werk maar hobbyquote:
Ik zei toch dat het zo gebeurd isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil op 1daar krijg ik een kick van
!
Nee hoor, die komt vanzelf welquote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt voor het posten van mijn kwaliteitsberichten Sackboy ga je nu een ban aanvragen ?
je laaste was vrij snelquote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dit gaat zo snel dat ik zeker weet dat iedereen pissig is als ik er meer dan een minuut over doe
suc6 met werken Breathtaking doe je in de pauze nog even posten op fok ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet ikquote:
maar belslets zijn aids irritantquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet mn bergen geld toch ergens vandaan halen?
Lol ..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:41 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar mocro's met pepperspray spuiten is geen werk maar hobby
En dan toch nog vragen om geld voor die rooie schoenen?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen logica heet dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dan toch nog vragen om geld voor die rooie schoenen?
gewoon de OP plakken uit de wiki plaatsen en daarna pas plaatjes erbij gooienquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet iken die was met plaatjes enzo he. Maar kwam ook wel omdat iemand het vorige topic al in de op had staan
dat was wel liev
Can't, ik mag alleen werkgerelateerd internettenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
suc6 met werken Breathtaking doe je in de pauze nog even posten op fok ?
precies jij werkt alleen maar als je met die noorse bezig bentquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
GODVERDOMME KAP MET ZO SNEL EN VEEL POSTEN, IK WAS EVEN NAAR DE WC OM MIJN GROTE PIEMEL UIT MIJN BROEK TE HALEN. DUS DAN KOM JE TERUG EN ER ZIJN ALWEER 30 NIEUWE POSTS BIJ KAP DAAR MEE MAN IK KAN HET NIET AAN!
Samenvatting:
GODVERDOMME KAP MET ZO SNEL EN VEEL POSTEN, IK WAS EVEN NAAR DE WC OM MIJN GROTE PIEMEL UIT MIJN BROEK TE HALEN. DUS DAN KOM JE TERUG EN ER ZIJN ALWEER 30 NIEUWE POSTS BIJ KAP DAAR MEE MAN IK KAN HET NIET AAN!
Samenvatting van de samenvatting:
Samenvatting van de samenvatting van de samenvatting:
Quotefailquote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[quote]Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting:
[/quote
Achja, kun je toch gewoon heel vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef gers het volgende:
[..]
maar belslets zijn aids irritant
je husselt toch niet op straat voor een of ander kankerfonds
dat was een goed excuusquote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef Noorsbloed het volgende:
En ik was laatst trager met de op![]()
Maar ik moest mocro's wegjagen !
Dat is geen werk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef gers het volgende:
[..]
precies jij werkt alleen maar als je met die noorse bezig bent
Klopt.quote:
Ik wacht nog steeds op je telefoontje.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, kun je toch gewoon heel vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt?
WHITEZILLAquote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting:
nee dat kan ik niet want altijd vragen het van die spange sletjes het dus dan antwoord ik welquote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, kun je toch gewoon heel vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt?
quote:
Als je het maar weetquote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef KingOfPop het volgende:
Jos is een baas..!
maar wel hard werken hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is geen werk.
Maar liefdadigheid !![]()
Iemand riep?quote:
Als je met hard werken uren lang porno houden bedoeld. .. dan wel.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting:
Ik zie geen nummerquote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je telefoontje.
maken jullie dan pics/avi'squote:Op donderdag 25 september 2008 14:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als je met hard werken uren lang porno houden werken is .. dan wel.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:47 schreef KingOfPop het volgende:
Jij hebt nooit skills gehad man!
Wat heb je tot nu toe geprobeerdquote:Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef gers het volgende:
joske kan jij mij nog wat hussel tips geven want me skills werken niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |