quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Tja, hoe moet je dit opvatten hequote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, zo kort nog maar. Het voelt als jaren
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, hoe moet je dit opvatten he
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef markvanrinsum het volgende:
mag jordeeh van het strafbankje af uit de op?![]()
Heb ik ook zoeen ene ?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef BobbyB het volgende:
Bazen van de ouder garde zit erinmaar Jordeeeh zit nog op het strafbankje!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
ban voor jitzzzze tot ie zegt waar ie werkt.
ik zou mijn genen toch aan haar willen geven hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef Noorsbloed het volgende:
GERS je denkt toch niet echt dat ik mijn mooie noorse genen wil verspillen aan een franse slet he ?!
Dat doe je dan maar mooi in de kelder.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou mijn genen toch aan haar willen geven hoor
Omdat je er niet alleen vanaf deel 1 bij moet zijn, je moet ook nog eens baas zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom ben ik geen baas van de oude garde?
maar post dan eens wat mooie noorsequote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar mooi in de kelder.
![]()
Tsk fransen.
ik ben er verlegen vanquote:
Waarom praat je opeens zo nerderig?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef markvanrinsum het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:01 schreef gers het volgende:
[..]
maar post dan eens wat mooie noorse
Verslaafde.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
Het is toch fucking ziek, ik heb in nog géén twee uur, 90 keer gepost
![]()
wat een schatjequote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Mooie Noorse schone.![]()
[ afbeelding ]
De mijne !![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
![]()
Hahaha, ik wil ook eens op 1 komen in de dagcijfersquote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
![]()
En al 6 jaar hopeloos verliefd samen.quote:
Doe gezellig meequote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil ook eens op 1 komen in de dagcijfers
fuck ik wil auch een noorse vriendinquote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En al 6 jaar hopeloos verliefd samen.![]()
* Noorsbloed heeft nog steeds vlinders als hij een foto van zijn Noorse schone ziet.
Niet zo gemeen doen jijquote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef gers het volgende:
dat lukt je niet want je failde al zelf met de LAPO
En vannacht wou je 5 keer komen?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil ook eens op 1 komen in de dagcijfers
KLB SC Meet in Noorwegenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef gers het volgende:
[..]
fuck ik wil auch een noorse vriendin
Metal festivalsquote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef gers het volgende:
[..]
fuck ik wil auch een noorse vriendin
Ik durf het bijna niet te vragen, maar :quote:
Maar niet op 1.......ohohohohoquote:Op donderdag 25 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En vannacht wou je 5 keer komen?
sorry btquote:
Morgen tentamenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar :
heb je geen school/werk/ bezigheden
Epic idee !quote:
quote:
vind alleen metal kutquote:Op donderdag 25 september 2008 14:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Metal festivals![]()
Of gewoon op vakantie gaan in Noorwegen![]()
Nederlandse jongens vallen wel in de smaak daar.
( Wel sowieso de metal lui )
Moeten jullie wel voor me duimen, van 09:00 tot 12:00quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KOP haalt een 10, dat voorspel ik nu al
Gers zelfs voor jou heb ik dan goed nieuws.quote:
Goed idee, dan kunnen we zowel Breathtaking als die Noorse slet van die viking gangbangen.quote:
Epic Emoquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef gers het volgende:
en de meeste vrouwen die naar metal gaan zijn ook
Goeie plan!!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee, dan kunnen we zowel Breathtaking als die Noorse slet van die viking gangbangen.
MSN van die wijven pm'en NUquote:Op donderdag 25 september 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers zelfs voor jou heb ik dan goed nieuws.
Mijn Noorse schone heeft ook niet metal vriendinnen
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
wat gaan jullie kankersnel joh![]()
![]()
![]()
Stelletje levenlozen
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KOP haalt een 10, dat voorspel ik nu al
6218quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed idee, dan kunnen we zowel Breathtaking als die Noorse slet van die viking gangbangen.
gefeliciteerd kingofpopquote:
Neen.quote:
Ja, en het lukte je niet eensquote:Op donderdag 25 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En vannacht wou je 5 keer komen?
Haha, ja gezelligquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? We houden je gewoon vast terwijl we haar nemenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Sterf Sackboy.
Lief doen tegenover mijn Noorse schone.![]()
![]()
![]()
Iedereen die met zijn vieze penis of andere dingen aan haar komt ( behalve ik uiteraard ) steek ik dood.
![]()
SACKBOY:
Ja, sorryquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en het lukte je niet eens
Go BTquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en het lukte je niet eens
Ja, maar die doen we dat niet aan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ja gezelligheb ik tenminste en lotgenoot.
Maar maisnon en 4ebe komen toch ook wel?
uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen vieze penis dus ik mag er overheenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Sterf Sackboy.
Lief doen tegenover mijn Noorse schone.![]()
![]()
![]()
Iedereen die met zijn vieze penis of andere dingen aan haar komt ( behalve ik uiteraard ) steek ik dood.
![]()
SACKBOY:
Jij kent zeker niet het beroemde korte lontje der Vikingen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? We houden je gewoon vast terwijl we haar nemen![]()
[..]
Ja, sorry
4ebe doet alleen animalen sex, dus die mag alleen Ricko, met zijn spuitende vleesmans, aka Whitezilla ontvangen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het konen nu heb ik nog maar 45 minuten over! NOESSS
Gaat vanzelf, je bent lekker aan het typen, mooi muziekje aan en opeens weet je het: je bent VERSLAAFDquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het konen nu heb ik nog maar 45 minuten over! NOESSS
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
4ebe doet alleen animalen sex, dus die mag alleen Ricko, met zijn spuitende vleesmans, aka Whitezilla ontvangen.
Wat is dat nou weer voor gemeensquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die doen we dat niet aan natuurlijk.
beserker ragequote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij kent zeker niet het beroemde korte lontje der Vikingen ?
Bezeker rage ?
UIT ELKAAR SCHEUREN MET MIJN BLOTE KOLENSCHEPPEN ! dat zal ik dan doen.
Verder zijn jullie best aardig
Laten wegjagen door mods en admins?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:31 schreef gers het volgende:
JORDEEH LAAT JE NIET WEGJAGEN DOOR DE MODS EN DE ADMINS DIE TE LAAT GEBOREN ZIJN
Nee, jij kan er ook wat van.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
sneller reageren op post van een ander
Ik heb honger, dus ik ga maar even iets te eten makenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
4ebe doet alleen animalen sex, dus die mag alleen Ricko, met zijn spuitende vleesmans, aka Whitezilla ontvangen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, je bent lekker aan het typen, mooi muziekje aan en opeens weet je het: je bent VERSLAAFD
ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Laten wegjagen door mods en admins?
Het zijn de users die hier posten waardoor ik ga verlaten hoor
Welke users?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:17 schreef jordeeeh het volgende:
Het zijn de users die hier posten waardoor ik ga verlaten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |