Ja, nu is het een bejaarden/vrouwen theekransje geworden met dom gewauwel.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Toen er nog elke avond relletjes waren, we in een deuk lagen om grappige gifjes en dit topic 24/7 NSFW was.
* Sackboy denkt met weemoed terug![]()
Ben je ookquote:Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
Maar elke keer als ik ga relluh dan zegt Bobby-B dat ik een kleuter ben
HOMOquote:Op woensdag 24 september 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je ook, maar dat moet jou er niet van weerhouden lekker te rellen. Een echte baas luistert niet naar mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een TR geplaatst dat jij mij homo noemt, kut kleuterquote:Op woensdag 24 september 2008 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOMO!!!
BAKKE SDICHT hé!!!!!!
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat ik van je denk!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOOOOOOOAAAAAAAAARRRRRRRRR
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Ik mis de optie KLB-SC IS baas.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Is de KLB-SC nog baas?De KLB-SC is nog baas. De KLB-SC is nu halfbaas. De KLB-SC is niet meer baas.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
RESTECP!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb hem een beetje meer baas gemaakt.
Als ik gebanned word verwacht ik wel dat jullie allemaal topics openen enzo en de mods gaan kloten
Dat is de eerste optie.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mis de optie KLB-SC IS baas.
De leider, de oprichter.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
RESTECP!
Jij bent nog een KLB SC baggeraar van de oude garde
Ik ook!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
RESTECP!
Blauwe ballen?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is de link met dit topique?
Ik draai al mee vanaf het 1e uur. I thank you.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor de KLB SC ontgroening moet je of je blote tieten posten of tubgirl
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:58 schreef HighVolume het volgende:
hahaha ... ik zat echt zo van vuile flikker je blijft van kinderen af !! ....... mmmm komt me bekend voor bij die pomp..... AHH FUCK !!! .... voel me rickrolled!
Karl Noten?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is de link met dit topique?
Ik heb ook nog zo'n oude garde.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
RESTECP!
Hij is dan ook geopent door ene kwaliteitsuserquote:Op woensdag 24 september 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n puickende lemming gezien.
Ze zijn wel beiden even bruin.quote:
Jij zeker?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is dan ook geopent door ene kwaliteitsuser
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n oude garde.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Bazen van de oude garde (vanaf #1 present):
GasTurbine
Triptamine
De_Ananas
Agiath
BobbyB
Sackboy
Paaskonijn
Broekpaling
Gers
Ik zie een nieuw kopje voor de OP.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Bazen van de oude garde (vanaf #1 present):
GasTurbine
Triptamine
De_Ananas
Agiath
BobbyB
Sackboy
Paaskonijn
Broekpaling
Gers