quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
waor?quote:
wilt moet wil zijnquote:
wilt = wildtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
rld.spore.nfoquote:
Dat is een eretitel, je zou vereerd moeten zijnquote:Op maandag 22 september 2008 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
waarom sta ik onder t kopje baggerusers? Want als er iets is wat ik niet ben...
Ken je ook de volwassen versie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ken je ook de volwassen versie?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of met die 2 meiden ergens, ook duf
De originele blijft het geniaalst
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Zoek es die 2 meiden danquote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja
Of met die 2 meiden ergens, ook duf
De originele blijft het geniaalst
verkapt ik-wil-meer-vrienden-op-msn postquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Rhythm het volgende:
Heeft iemand deze: "" smiley op MSN? Gaarne melden, 2 kudos en 1 baas voor degene die hem wil transferren naar mijne
.
Nee joh, van de huidige lijst ken ik ook de helft nietquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-meer-vrienden-op-msn post
Ze is vast voetballenquote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef gers het volgende:
maar waarom komt jojoorjtuhhhh niet![]()
haat ze de sc?
quote:
ze kan toch ook met andere ballen spelenquote:
Meid toch.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, eindelijk klaar met werkenEn ik kreeg de auto niet mee, dus chillen met de homies zit er ook niet in
.
*kras*quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, eindelijk klaar met werkenEn ik kreeg de auto niet mee, dus chillen met de homies zit er ook niet in
.
Één groot feest. Gelukkig mag ik morgen weerquote:Op maandag 22 september 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, een paar![]()
Hoe was het op kantoor?
Ach, ik houd je gezelschap op FOK!quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één groot feest. Gelukkig mag ik morgen weer
maak je weer dan zo'n kwaliteits OPquote:Op maandag 22 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik wil de lapo wel hoormoeten jullie dit topic wel vol krijgen binnen een uur
Dat lukt alleen als er een discussie is tussen jordeeeh en wat modsquote:Op maandag 22 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik wil de lapo wel hoormoeten jullie dit topic wel vol krijgen binnen een uur
Ik lever niets anders af dan kwaliteitquote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef gers het volgende:
[..]
maak je weer dan zo'n kwaliteits OP
i knowquote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lever niets anders af dan kwaliteit
Weet nietquote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef reetveter het volgende:
ALS JE JUEH OMKEERT HÉWAT KRIJG JE DAN
?
Waar IS jordeeeh?quote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als er een discussie is tussen jordeeeh en wat mods
geband door de duiters moffen modsquote:
ɥǝnɾquote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef reetveter het volgende:
ALS JE JUEH OMKEERT HÉWAT KRIJG JE DAN
?
gebannedquote:
Je moet hem dan ook niet met de toetsen kant op je bureau leggen, mosselflosser.quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
verdomme gek, als ik mijn toetsenbord omkeer kan ik niet typen
Bij dezen dan.quote:Op maandag 22 september 2008 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar hij leest wel mee, dus je kan hem de groeten doen
quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef gers het volgende:
JORDEEEH WE MISSEN JE![]()
JORDEEEH EN GERS NTB
JORDEEEH HVJ WJNMK
zeg es heujquote:Op maandag 22 september 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook niet met de toetsen kant op je bureau leggen, mosselflosser.
neujquote:Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
zeg es heujdoe es
ah gewoon doen man das leuk joh
![]()
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.quote:Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
JAN KLAASSEN WAS TROMPETTER IN HET LEGER VAN DE PRINS!
quote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.
NEE, HIJ WAS GEEN HELD EN HIJ HAD GEEN GELD EN HIJ HIELD NIET VAN DAT KRIJGSGEWELD, MAAR TROMPETTER WAS HIJ WEL IN HART EN ZIELLLLL.
HET LEGER SLOEG ZIJN TENTEN OP VOOR ALKMAAR IN 'T VELDquote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.
NEE, HIJ WAS GEEN HELD EN HIJ HAD GEEN GELD EN HIJ HIELD NIET VAN DAT KRIJGSGEWELD, MAAR TROMPETTER WAS HIJ WEL IN HART EN ZIELLLLL.
Msn meet for the winquote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
We kunnen wel eempies een msnmeet voorbereiden
Je bent je PI vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi jordeeehik mis je
![]()
(Je kan hier toch geen gemene opmerking over maken, gnagna)
goed ideequote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
Ah, de KLB SC IRL meet is van de baan en nu gaan we maar op MSN afspreken?quote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
de irl meet is in groninen is democratisch besloten vandaag rond 14:23:33quote:Op maandag 22 september 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, de KLB SC IRL meet is van de baan en nu gaan we maar op MSN afspreken?
Bij Rickokun thuisquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
de irl meet is in groninen is democratisch besloten vandaag rond 14:23:33
Ligt eraan wat voor een cam je hebt. Die bolletjes van Logitech lijken me niet lekker te passen.quote:
dat is toch altijd maandagavondquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat niet geweest is kun je ook niet gemist hebben
Ik ga een beetje naar Groningenquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
does the pope shit in de woodsquote:Op maandag 22 september 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Con Air is echt een toffe film.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pi'sover het algemeen dan.
Dat is veel te ver wegquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan lig ik allang op 1 oorquote:
Ja, moet jij weten. Ben een arme sloeber en benzine is duur.quote:
de meet dan maar in Utrecht houdenquote:
Of in Den Helder.quote:
Welke meet ?quote:
ik wil ook naar ajaxquote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
Volgende week donderdag bij ajax - borac. Dan zie ik ananas misschien wel in een kroeg
Ik ga met m'n homies naar Jong Ajax - Jong PSV, doen we al paar jaarquote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
Volgende week donderdag bij ajax - borac. Dan zie ik ananas misschien wel in een kroeg
BT's grote gangbangmeetquote:
Daar hebben ze smartlappenfestivalquote:
Die meet waar al sinds deel 1 over gesproken wordt, jeweets!quote:
O ja...quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die meet waar al sinds deel 1 over gesproken wordt, jeweets!
Maar die ging toch alleen door als Blackzilla ook kwam?quote:
das tof als je dronken bentquote:Op maandag 22 september 2008 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben ze smartlappenfestival
Ja, ze is ineens wel stil.quote:
Van reetveter's dropveter? Liever nietquote:
quote:
Jij zit toch met hem te cammenquote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand, pm reetveter even blackzilla.
Ja maar ik ben die link ff kwijtquote:Op maandag 22 september 2008 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zit toch met hem te cammenkun je die link ook wel zelf doorsturen.
gezellig tochquote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik wel heeeeeel ver heen zijn
wannneer komt de rarquote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef reetveter het volgende:
hoe kan ze link sturen als ze haar shirt omhoog houd?
Op de toekomst@amsterdam? Loop jij daar dan rond met je psv shirt?quote:Op maandag 22 september 2008 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga met m'n homies naar Jong Ajax - Jong PSV, doen we al paar jaarBen jij er dan ook?
Uiteraardquote:
Nou ja, ze kan wel typenquote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef reetveter het volgende:
hoe kan ze link sturen als ze haar shirt omhoog houd?
Ja.quote:Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Op de toekomst@amsterdam? Loop jij daar dan rond met je psv shirt?
Ik wals jullie plat, iel scharminkelquote:Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef reetveter het volgende:
he jos gaan we matten daar met die gloeilampmakerts
Hier gers, voor jou:quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een boek van 85 euro gekocht en in de eerste zin staat een domme basisschoolfout
Die 1e is de beste foto die ik tot nu toe van haar heb gezienquote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier gers, voor jou:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
die gaan in het archiefquote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier gers, voor jou:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, alleen jammer van die graftak ernaast.quote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die 1e is de beste foto die ik tot nu toe van haar heb gezien.
Denk je dat ik voordat je dat zei wist wie er naast haar zatquote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van die graftak ernaast.
quote:
Nee, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Denk je dat ik voordat je dat zei wist wie er naast haar zat.
Heb je dat met die banaan al gedaan? Vinden ze vast leuk!quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik cam met 3 fokkers. ik ben zooo stoer
quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Je bent taal-nazi of niet...quote:
Inderdaad, PSV'ers doen zoiets goedkoops nietquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Verkoop je ziel maar meteen aan de duivel, bah.
2quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dan wel net genoeg zodat je die leuke schoenen en dat jurkje kan kopen, bt!quote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Verkoop je ziel maar meteen aan de duivel, bah.
Oeh, fijn dat je me helpt herinnerenquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je dat met die banaan al gedaan? Vinden ze vast leuk!
Inderdaad. Straks loopt het nog een deuk op in mijn elitaire levensstijl.quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Inderdaad, PSV'ers doen zoiets goedkoops niet.
Ik snap ook niet hoe dit geen bipolaire consequenties kan hebben op de clignoteur van dat Ajax-rapaillequote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks loopt het nog een deuk op in mijn elitaire levensstijl.
Mazzel!quote:
Haha ja, inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan wel net genoeg zodat je die leuke schoenen en dat jurkje kan kopen, bt!
Hey behangplakker!quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 22:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dit geen bipolaire consequenties kan hebben op de clignoteur van dat Ajax-rapaille. Ik zou er m'n causaliteit nog niet voor culmineren, laat staan rassureren!
quote:
Die download ik op het momentquote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Met jouw LAPO dacht ik aan de bottom bloopers van de dvd![]()
![]()
Das verdomd toevallig want nu ben ik erquote:
Ik ook, vanaf 9 uur ofzo. Ik ga zo ff tv kijken en dan mn kribbe opzoekenquote:Op maandag 22 september 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Blergh, morgen weer stage. Van kwart voor 9 tot kwart voor 6 nuen dan weer meteen werken tot half 9
Heb jij een uitleg hoe ik eventueel mijn downloadsnelheid kan vergroten bij Utorrent? Het gaat nu met hooguit 30 kb/squote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf 9 uur ofzo. Ik ga zo ff tv kijken en dan mn kribbe opzoeken
''What is the name of that cocktail?''quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Pwned ! Ik heb van 9 tot 1 les![]()
Zometeen Fur TV, het enige leuke programma van MTV
Neem een rapidshare accountquote:Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die download ik op het moment![]()
![]()
3 seizoenen. Gaat alleen kankersloom
Wie weet hoe ik de downloadsnelheid kan vergroten? Gaat nu tussen 15 en 30 kb/s
Waar loopt gij stage?quote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf 9 uur ofzo. Ik ga zo ff tv kijken en dan mn kribbe opzoeken
Oke, dat gaat morgen meteen gebeuren !quote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neem een rapidshare accountAlle afleveringen staan gewoon op wbb!
Je moet de ahitofel equilibreren.quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij een uitleg hoe ik eventueel mijn downloadsnelheid kan vergroten bij Utorrent? Het gaat nu met hooguit 30 kb/s
Ge-ni-aalquote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''What is the name of that cocktail?''
''BEER''
![]()
Neemt niet weg dat bier goor is.
Hey behangplakker !quote:
Scheld je moeder uit, hou je kankerbeken, sterfquote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je moet de ahitofel equilibreren.
Das knap, ik heb de kaartquote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Pwned ! Ik heb van 9 tot 1 les![]()
Zometeen Fur TV, het enige leuke programma van MTV
Ja, die heb ik. Die bloopers zijn echt pricelessquote:Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die download ik op het moment![]()
![]()
3 seizoenen. Gaat alleen kankersloom
Wie weet hoe ik de downloadsnelheid kan vergroten? Gaat nu tussen 15 en 30 kb/s
Je daalt hier sterk in aanzien ventertquote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat bier goor is.
Log in op je router en gooi een poortje open, de poort die je gebruikt in utorrent.quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij een uitleg hoe ik eventueel mijn downloadsnelheid kan vergroten bij Utorrent? Het gaat nu met hooguit 30 kb/s
Mensen die een macabare renunciantie hebben, en daardoor reciproceren!quote:Op maandag 22 september 2008 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Scheld je moeder uit, hou je kankerbeken, sterf
BIER, jammie. Het stroomt door m'n aderen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je daalt hier sterk in aanzien ventert
Serieus, waar heb je die woorden vandaan?quote:Op maandag 22 september 2008 22:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Mensen die een macabare renunciantie hebben, en daardoor reciproceren!
http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, waar heb je die woorden vandaan?.
Zal je leren, vuige smeerlap.quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, morgen 8 uur melden
quote:Op maandag 22 september 2008 22:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beauregard en Chrizz2k gebruiken hem ook, vermoed ik.quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/
Ik dacht al, jij kan nooit zo intelligent zijnquote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/
Het is macabere en het is renunciatie.quote:Op maandag 22 september 2008 22:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal je leren, vuige smeerlap.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beauregard en Chrizz2k gebruiken hem ook, vermoed ik.
Dank je voor deze schrandere noot. Ik meen dat ik deze ridicule misstappen heb gemaakt door sisyfusarbeid .quote:Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is macabere en het is renunciatie.
Beauregardquote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beauregard en Chrizz2k gebruiken hem ook, vermoed ik.
Goedzo, een foutloze post!quote:Op maandag 22 september 2008 22:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dank je voor deze schrandere noot. Ik meen dat ik deze ridicule misstappen heb gemaakt door sisyfusarbeid .
quote:Op maandag 22 september 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Post eens even een foto van de lekkerste chick op jullie hyves?
Jammie.quote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom is denk ik flagrant.
Die zou jij wel willen gravideren, neem ik aan.quote:
Die ogenquote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom is denk ik flagrant.
ts begint?quote:Op maandag 22 september 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Post eens even een foto van de lekkerste chick op jullie hyves?
Ja, zeker wetenquote:Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die zou jij wel willen gravideren, neem ik aan.
Trap ik niet inquote:Op maandag 22 september 2008 23:09 schreef reetveter het volgende:
als je pics post moet je links posten
"Hee, ik ken je niet, maar ik krabbel je even om je op de hoogte te stellen van dit topic: [KLB Bagger SC 179] waar niemand de LAPO wilt maken . Graag gedaan en wil je me aub batsenquote:Op maandag 22 september 2008 23:09 schreef reetveter het volgende:
als je pics post moet je links posten
Een pino cytose is blauw met grote veren en een fago cytose roze met veel grote verenquote:Op maandag 22 september 2008 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAt is het verschil tussen pinocytose en fagocytose?
De cretin, indien erudiet.quote:Op maandag 22 september 2008 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAt is het verschil tussen pinocytose en fagocytose?
VIKING, de man die alleen een berenvel draagt.quote:Op maandag 22 september 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Boe !
Rawr !quote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
VIKING, de man die alleen een berenvel draagt.
Biefstukje voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog rauw vlees gegeten?![]()
Met uitzondering van je Noorse schone.
Juicyhill is homo.quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef De_Ananas het volgende:The Bank Job
Jason Statham
![]()
Jos en ik die hem willen zijn
quote:Door Maisnon - maandag 22 september 2008 @ 23:12
Een pino cytose is blauw met grote veren en een fago cytose roze met veel grote veren
Ik wist wel dat ik op jullie kon rekenenquote:Door Rhythm - maandag 22 september 2008 @ 23:12
De cretin, indien erudiet.
Fijn dat het bevalt in dit conglomeraat van kwibussen en doerakken.quote:Op maandag 22 september 2008 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen,
Bedankt voor de fijne tijd die ik hier heb onder mijn stage en daarbuiten. Hier voel ik mij een beetje thuis.
Bedankt
Kheb ze allemaal op DVDquote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Maisnon het volgende:
Jason Statham is altijd wel de coolheid zelve.
In the Bank Job, Snatch, en the Transporter (wat is dat een absurde film) vooral.
"Protection? From who, ze germans?"
quote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Fijn dat het bevalt in dit conglomeraat van kwibussen en doerakken.
Ik ga nu heen, en keer morgen weder terug. Ik zie jullie allen met fiduci morgen weer tegemoet!
Trusten
Death Race lijkt me zooooooooo vet hequote:Op maandag 22 september 2008 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb ze allemaal op DVD
Nu nog ff Death Racer binnen halen
Transporter 3 komt ook nog!
Crank![]()
![]()
![]()
![]()
Jos heeft hem al gezienquote:Op maandag 22 september 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Death Race lijkt me zooooooooo vet he.
Mensen met afca als ondertitel !quote:Op maandag 22 september 2008 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja. het is gay, maar ik wil graag bevestiging van het feit dat ik knap ben.
Ik moet even 90 vragen maken, als je het niet erg vindt.quote:
Je hebt groot gelijk in dat topic.quote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mensen met afca als ondertitel !
Ligt eraan wat voor vragen, en waarvoorquote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even 90 vragen maken, als je het niet erg vindt.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor vragen, en waarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |