Ik lever niets anders af dan kwaliteitquote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef gers het volgende:
[..]
maak je weer dan zo'n kwaliteits OP
i knowquote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lever niets anders af dan kwaliteit
Weet nietquote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef reetveter het volgende:
ALS JE JUEH OMKEERT HÉWAT KRIJG JE DAN
?
Waar IS jordeeeh?quote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als er een discussie is tussen jordeeeh en wat mods
geband door de duiters moffen modsquote:
ɥǝnɾquote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef reetveter het volgende:
ALS JE JUEH OMKEERT HÉWAT KRIJG JE DAN
?
gebannedquote:
Je moet hem dan ook niet met de toetsen kant op je bureau leggen, mosselflosser.quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
verdomme gek, als ik mijn toetsenbord omkeer kan ik niet typen
Bij dezen dan.quote:Op maandag 22 september 2008 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar hij leest wel mee, dus je kan hem de groeten doen
quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef gers het volgende:
JORDEEEH WE MISSEN JE![]()
JORDEEEH EN GERS NTB
JORDEEEH HVJ WJNMK
zeg es heujquote:Op maandag 22 september 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook niet met de toetsen kant op je bureau leggen, mosselflosser.
neujquote:Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
zeg es heujdoe es
ah gewoon doen man das leuk joh
![]()
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.quote:Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
JAN KLAASSEN WAS TROMPETTER IN HET LEGER VAN DE PRINS!
quote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.
NEE, HIJ WAS GEEN HELD EN HIJ HAD GEEN GELD EN HIJ HIELD NIET VAN DAT KRIJGSGEWELD, MAAR TROMPETTER WAS HIJ WEL IN HART EN ZIELLLLL.
HET LEGER SLOEG ZIJN TENTEN OP VOOR ALKMAAR IN 'T VELDquote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.
NEE, HIJ WAS GEEN HELD EN HIJ HAD GEEN GELD EN HIJ HIELD NIET VAN DAT KRIJGSGEWELD, MAAR TROMPETTER WAS HIJ WEL IN HART EN ZIELLLLL.
Msn meet for the winquote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
We kunnen wel eempies een msnmeet voorbereiden
Je bent je PI vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi jordeeehik mis je
![]()
(Je kan hier toch geen gemene opmerking over maken, gnagna)
goed ideequote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
We kunnen wel eempies een msnmeet voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |