Zoek es die 2 meiden danquote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja
Of met die 2 meiden ergens, ook duf
De originele blijft het geniaalst
verkapt ik-wil-meer-vrienden-op-msn postquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Rhythm het volgende:
Heeft iemand deze: "" smiley op MSN? Gaarne melden, 2 kudos en 1 baas voor degene die hem wil transferren naar mijne
.
Nee joh, van de huidige lijst ken ik ook de helft nietquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-meer-vrienden-op-msn post
Ze is vast voetballenquote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef gers het volgende:
maar waarom komt jojoorjtuhhhh niet![]()
haat ze de sc?
quote:
ze kan toch ook met andere ballen spelenquote:
Meid toch.quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, eindelijk klaar met werkenEn ik kreeg de auto niet mee, dus chillen met de homies zit er ook niet in
.
*kras*quote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Goddomme, eindelijk klaar met werkenEn ik kreeg de auto niet mee, dus chillen met de homies zit er ook niet in
.
Één groot feest. Gelukkig mag ik morgen weerquote:Op maandag 22 september 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, een paar![]()
Hoe was het op kantoor?
Ach, ik houd je gezelschap op FOK!quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één groot feest. Gelukkig mag ik morgen weer
maak je weer dan zo'n kwaliteits OPquote:Op maandag 22 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik wil de lapo wel hoormoeten jullie dit topic wel vol krijgen binnen een uur
Dat lukt alleen als er een discussie is tussen jordeeeh en wat modsquote:Op maandag 22 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik wil de lapo wel hoormoeten jullie dit topic wel vol krijgen binnen een uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |