quote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.
NEE, HIJ WAS GEEN HELD EN HIJ HAD GEEN GELD EN HIJ HIELD NIET VAN DAT KRIJGSGEWELD, MAAR TROMPETTER WAS HIJ WEL IN HART EN ZIELLLLL.
HET LEGER SLOEG ZIJN TENTEN OP VOOR ALKMAAR IN 'T VELDquote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HIJ MARCHEERDE VAN DEN HELDER TOT DEN BRIEL.
NEE, HIJ WAS GEEN HELD EN HIJ HAD GEEN GELD EN HIJ HIELD NIET VAN DAT KRIJGSGEWELD, MAAR TROMPETTER WAS HIJ WEL IN HART EN ZIELLLLL.
Msn meet for the winquote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
We kunnen wel eempies een msnmeet voorbereiden
Je bent je PI vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi jordeeehik mis je
![]()
(Je kan hier toch geen gemene opmerking over maken, gnagna)
goed ideequote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
Ah, de KLB SC IRL meet is van de baan en nu gaan we maar op MSN afspreken?quote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef reetveter het volgende:
de irl meet is in groninen is democratisch besloten vandaag rond 14:23:33quote:Op maandag 22 september 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, de KLB SC IRL meet is van de baan en nu gaan we maar op MSN afspreken?
Bij Rickokun thuisquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
de irl meet is in groninen is democratisch besloten vandaag rond 14:23:33
Ligt eraan wat voor een cam je hebt. Die bolletjes van Logitech lijken me niet lekker te passen.quote:
dat is toch altijd maandagavondquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat niet geweest is kun je ook niet gemist hebben
Ik ga een beetje naar Groningenquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
does the pope shit in de woodsquote:Op maandag 22 september 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Con Air is echt een toffe film.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pi'sover het algemeen dan.
Dat is veel te ver wegquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan lig ik allang op 1 oorquote:
Ja, moet jij weten. Ben een arme sloeber en benzine is duur.quote:
de meet dan maar in Utrecht houdenquote:
Of in Den Helder.quote:
Welke meet ?quote:
ik wil ook naar ajaxquote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
Volgende week donderdag bij ajax - borac. Dan zie ik ananas misschien wel in een kroeg
Ik ga met m'n homies naar Jong Ajax - Jong PSV, doen we al paar jaarquote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef afcajos het volgende:
Volgende week donderdag bij ajax - borac. Dan zie ik ananas misschien wel in een kroeg
BT's grote gangbangmeetquote:
Daar hebben ze smartlappenfestivalquote:
Die meet waar al sinds deel 1 over gesproken wordt, jeweets!quote:
O ja...quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die meet waar al sinds deel 1 over gesproken wordt, jeweets!
Maar die ging toch alleen door als Blackzilla ook kwam?quote:
das tof als je dronken bentquote:Op maandag 22 september 2008 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben ze smartlappenfestival
Ja, ze is ineens wel stil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |