ITS OVER NINEEE THOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNDD!!1!quote:Op maandag 22 september 2008 23:35 schreef GGMM het volgende:
Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Haha jij hebt ook net zoiets als afca in je ondertitel maar dan andere lettersquote:Op maandag 22 september 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen met afca in hen username die er een fantasieleven op na houden zo mogelijk nog erger.
Jij daarintegen hebt de naam van een soapcharacter.quote:Op maandag 22 september 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen met afca in hun username die er een fantasieleven op na houden zo mogelijk nog erger.
Jij daarentegen bent gewoon een idioot.quote:Op maandag 22 september 2008 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij daarintegen hebt de naam van een soapcharacter.
Iemand die zichzelf vernoemt naar een soapcharacter neem ik niet zo serieus.quote:Op maandag 22 september 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent gewoon een idioot.
Ja je moet ff wachten tot die ajacieden weer wakker zijnquote:Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat dit lachen gieren brullen zou worden Paul?
Aha, uitlokking dus.quote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja je moet ff wachten tot die ajacieden weer wakker zijn
Ja, uitlokking ja.quote:Op maandag 22 september 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee, dan loopt het topic weer wat beter
Jaap Stam.quote:Op maandag 22 september 2008 23:57 schreef Klautje het volgende:
AJAX 020 MOKUM![]()
JAPIE STAM![]()
HUNTELAAR![]()
VERDER KEN IK NIEMAND
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:04 schreef Klautje het volgende:
[..]
Speelt die niet meer? Nou ja Davids dan
Johan Cruyff bedoel je..... of Sjaak Swartquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:04 schreef Klautje het volgende:
[..]
Speelt die niet meer? Nou ja Davids dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |