Biefstukje voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog rauw vlees gegeten?![]()
Met uitzondering van je Noorse schone.
Juicyhill is homo.quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef De_Ananas het volgende:The Bank Job
Jason Statham
![]()
Jos en ik die hem willen zijn
quote:Door Maisnon - maandag 22 september 2008 @ 23:12
Een pino cytose is blauw met grote veren en een fago cytose roze met veel grote veren
Ik wist wel dat ik op jullie kon rekenenquote:Door Rhythm - maandag 22 september 2008 @ 23:12
De cretin, indien erudiet.
Fijn dat het bevalt in dit conglomeraat van kwibussen en doerakken.quote:Op maandag 22 september 2008 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen,
Bedankt voor de fijne tijd die ik hier heb onder mijn stage en daarbuiten. Hier voel ik mij een beetje thuis.
Bedankt
Kheb ze allemaal op DVDquote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Maisnon het volgende:
Jason Statham is altijd wel de coolheid zelve.
In the Bank Job, Snatch, en the Transporter (wat is dat een absurde film) vooral.
"Protection? From who, ze germans?"
quote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Fijn dat het bevalt in dit conglomeraat van kwibussen en doerakken.
Ik ga nu heen, en keer morgen weder terug. Ik zie jullie allen met fiduci morgen weer tegemoet!
Trusten
Death Race lijkt me zooooooooo vet hequote:Op maandag 22 september 2008 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb ze allemaal op DVD
Nu nog ff Death Racer binnen halen
Transporter 3 komt ook nog!
Crank![]()
![]()
![]()
![]()
Jos heeft hem al gezienquote:Op maandag 22 september 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Death Race lijkt me zooooooooo vet he.
Mensen met afca als ondertitel !quote:Op maandag 22 september 2008 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja. het is gay, maar ik wil graag bevestiging van het feit dat ik knap ben.
Ik moet even 90 vragen maken, als je het niet erg vindt.quote:
Je hebt groot gelijk in dat topic.quote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mensen met afca als ondertitel !
Ligt eraan wat voor vragen, en waarvoorquote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even 90 vragen maken, als je het niet erg vindt.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor vragen, en waarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |