Die download ik op het momentquote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Met jouw LAPO dacht ik aan de bottom bloopers van de dvd![]()
![]()
Das verdomd toevallig want nu ben ik erquote:
Ik ook, vanaf 9 uur ofzo. Ik ga zo ff tv kijken en dan mn kribbe opzoekenquote:Op maandag 22 september 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Blergh, morgen weer stage. Van kwart voor 9 tot kwart voor 6 nuen dan weer meteen werken tot half 9
Heb jij een uitleg hoe ik eventueel mijn downloadsnelheid kan vergroten bij Utorrent? Het gaat nu met hooguit 30 kb/squote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf 9 uur ofzo. Ik ga zo ff tv kijken en dan mn kribbe opzoeken
''What is the name of that cocktail?''quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Pwned ! Ik heb van 9 tot 1 les![]()
Zometeen Fur TV, het enige leuke programma van MTV
Neem een rapidshare accountquote:Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die download ik op het moment![]()
![]()
3 seizoenen. Gaat alleen kankersloom
Wie weet hoe ik de downloadsnelheid kan vergroten? Gaat nu tussen 15 en 30 kb/s
Waar loopt gij stage?quote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf 9 uur ofzo. Ik ga zo ff tv kijken en dan mn kribbe opzoeken
Oke, dat gaat morgen meteen gebeuren !quote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neem een rapidshare accountAlle afleveringen staan gewoon op wbb!
Je moet de ahitofel equilibreren.quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij een uitleg hoe ik eventueel mijn downloadsnelheid kan vergroten bij Utorrent? Het gaat nu met hooguit 30 kb/s
Ge-ni-aalquote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''What is the name of that cocktail?''
''BEER''
![]()
Neemt niet weg dat bier goor is.
Hey behangplakker !quote:
Scheld je moeder uit, hou je kankerbeken, sterfquote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je moet de ahitofel equilibreren.
Das knap, ik heb de kaartquote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Pwned ! Ik heb van 9 tot 1 les![]()
Zometeen Fur TV, het enige leuke programma van MTV
Ja, die heb ik. Die bloopers zijn echt pricelessquote:Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die download ik op het moment![]()
![]()
3 seizoenen. Gaat alleen kankersloom
Wie weet hoe ik de downloadsnelheid kan vergroten? Gaat nu tussen 15 en 30 kb/s
Je daalt hier sterk in aanzien ventertquote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat bier goor is.
Log in op je router en gooi een poortje open, de poort die je gebruikt in utorrent.quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij een uitleg hoe ik eventueel mijn downloadsnelheid kan vergroten bij Utorrent? Het gaat nu met hooguit 30 kb/s
Mensen die een macabare renunciantie hebben, en daardoor reciproceren!quote:Op maandag 22 september 2008 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Scheld je moeder uit, hou je kankerbeken, sterf
BIER, jammie. Het stroomt door m'n aderen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je daalt hier sterk in aanzien ventert
Serieus, waar heb je die woorden vandaan?quote:Op maandag 22 september 2008 22:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Mensen die een macabare renunciantie hebben, en daardoor reciproceren!
http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, waar heb je die woorden vandaan?.
Zal je leren, vuige smeerlap.quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, morgen 8 uur melden
quote:Op maandag 22 september 2008 22:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beauregard en Chrizz2k gebruiken hem ook, vermoed ik.quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/
Ik dacht al, jij kan nooit zo intelligent zijnquote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/
Het is macabere en het is renunciatie.quote:Op maandag 22 september 2008 22:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal je leren, vuige smeerlap.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beauregard en Chrizz2k gebruiken hem ook, vermoed ik.
Dank je voor deze schrandere noot. Ik meen dat ik deze ridicule misstappen heb gemaakt door sisyfusarbeid .quote:Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is macabere en het is renunciatie.
Beauregardquote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beauregard en Chrizz2k gebruiken hem ook, vermoed ik.
Goedzo, een foutloze post!quote:Op maandag 22 september 2008 22:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dank je voor deze schrandere noot. Ik meen dat ik deze ridicule misstappen heb gemaakt door sisyfusarbeid .
quote:Op maandag 22 september 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Post eens even een foto van de lekkerste chick op jullie hyves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |