Hier gers, voor jou:quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een boek van 85 euro gekocht en in de eerste zin staat een domme basisschoolfout
Die 1e is de beste foto die ik tot nu toe van haar heb gezienquote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier gers, voor jou:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
die gaan in het archiefquote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier gers, voor jou:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, alleen jammer van die graftak ernaast.quote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die 1e is de beste foto die ik tot nu toe van haar heb gezien.
Denk je dat ik voordat je dat zei wist wie er naast haar zatquote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van die graftak ernaast.
quote:
Nee, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Denk je dat ik voordat je dat zei wist wie er naast haar zat.
Heb je dat met die banaan al gedaan? Vinden ze vast leuk!quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik cam met 3 fokkers. ik ben zooo stoer
quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Je bent taal-nazi of niet...quote:
Inderdaad, PSV'ers doen zoiets goedkoops nietquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Verkoop je ziel maar meteen aan de duivel, bah.
2quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dan wel net genoeg zodat je die leuke schoenen en dat jurkje kan kopen, bt!quote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Verkoop je ziel maar meteen aan de duivel, bah.
Oeh, fijn dat je me helpt herinnerenquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je dat met die banaan al gedaan? Vinden ze vast leuk!
Inderdaad. Straks loopt het nog een deuk op in mijn elitaire levensstijl.quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Inderdaad, PSV'ers doen zoiets goedkoops niet.
Ik snap ook niet hoe dit geen bipolaire consequenties kan hebben op de clignoteur van dat Ajax-rapaillequote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks loopt het nog een deuk op in mijn elitaire levensstijl.
Mazzel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |