Owja, aan leuke meisjes wordt natuurlijk altijd gevraagd of ze willen zittenquote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef JH87 het volgende:
Het is trouwens niet 'nu', Bob, ik ben allang in Groningen.
En staan heeft inderdaad ook wel z'n charmes. Maar de leuke meisjes zitten toch altijd wel.
ook al...quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Typisch, daar heb ik alleen altijd snurkende dikkies tegenover me.
Dat is een gemene opmerking.quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Typisch, daar heb ik alleen altijd snurkende dikkies tegenover me.
Vroeger, toen ik nog een OV had (wat klink ik nu oud, maar het is dan ook al bijna 14 jaar geleden) ging er een rechtstreekse trein van Maastricht naar Groningen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef Bob. het volgende:
Het enige irritante is overstappen, er moet gewoon een rechtstreekse trein gaan.
Knap is dat he? Mijn kleine dunne buurmeisje weet ook altijd het geluid te produceren van een olifant die door de gang heen stormt.quote:
ik gooi de folie pas weg als ik het doosje open maak en een open doosje is écht wel binnen een half jaar op (en thee is wel een half jaar houdbaar hoor!quote:Op maandag 22 september 2008 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik de enige die van theedoosjes de folie eromheen weggooit? Ik ben de voorraadkast aan het doorspitten op alles wat weg kan om 'm dan zo opnieuw in te delen, maar bij een doosje thee staat: Ten minste houdbaar tot: zie folie. Das toch dom?.
Mijn doosje was al open, en ik heb geen idee hoe lang al. Ik drink eigenlijk alleen thee bij anderen, en misschien straks in de winter. Maar ik heb het weggegooid, want de zouthoutthee die volgens mij uit ongeveer dezelfde periode komt was wel al over datum.quote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
ik gooi de folie pas weg als ik het doosje open maak en een open doosje is écht wel binnen een half jaar op (en thee is wel een half jaar houdbaar hoor!)
Ik word er zweterig vanquote:
Ik mocht toentertijd zelf kiezen, wel met verwijsbriefje van huisarts. Maar als ik jou was zal ik gewoon eentje bellen en vragen.quote:En weet iemand hier toevallig of ik zelf mag kiezen naar welke fysiotherapeut ik wil als mijn huisarts me doorstuurt? Of hoef je tegenwoordig helemaal niet meer doorgestuurd te worden en mag ik zelf ergens binnen lopen?
Dat jij moet rijden terwijl wij lekker doorzuipen!quote:Op maandag 22 september 2008 12:53 schreef Bob. het volgende:
En wat hadden ze voor interessants te vertellen over me Jops?
Tegenwoordig mag je gewoon zelf een afspraak maken volgens mij hoorquote:Op maandag 22 september 2008 @ 12:42 schreef Bob. het volgende:
He Fille, zin in de verhuizing?
En weet iemand hier toevallig of ik zelf mag kiezen naar welke fysiotherapeut ik wil als mijn huisarts me doorstuurt? Of hoef je tegenwoordig helemaal niet meer doorgestuurd te worden en mag ik zelf ergens binnen lopen?
Wat Nietz zegt; inderdaad over de Bob-campagne. Volgens mij is de overheid er nog steeds trots op.quote:Op maandag 22 september 2008 12:53 schreef Bob. het volgende:
En wat hadden ze voor interessants te vertellen over me Jops?
Ik geloof dat je dan nog beter een dronkelap achter het stuur kunt zetten.quote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat jij moet rijden terwijl wij lekker doorzuipen!
Een dronkelap rijdt ons dood tegen een boom, jij krijgt de auto gewoon niet van z'n plaats waarna we moeten lopen. Ik weet wel waar ik voor zou kiezen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan nog beter een dronkelap achter het stuur kunt zetten.
Oke, mooi! Want ik wil echt niet meer naar die waar mijn huisarts me de vorige keer naar stuurde.quote:Op maandag 22 september 2008 12:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je gewoon zelf een afspraak maken volgens mij hoor.
Ik heb een paar jaar geleden voor een verzekeraar gewerkt, daar hadden ze lijsten welke fysio's onder hun verzekering vielen (een heleboel maar niet allemaal). Stond daar gewoon op de website, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook zo is bij jou verzekeraar. (Ik weet trouwens even niet of je door verwezen moet worden of dat je er zelf heen kunt stappen)quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, mooi! Want ik wil echt niet meer naar die waar mijn huisarts me de vorige keer naar stuurde.![]()
En dat maakt voor mijn verzekering verder niks uit?
Oke, lijst gevonden, handig!quote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden voor een verzekeraar gewerkt, daar hadden ze lijsten welke fysio's onder hun verzekering vielen (een heleboel maar niet allemaal). Stond daar gewoon op de website, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook zo is bij jou verzekeraar. (Ik weet trouwens even niet of je door verwezen moet worden of dat je er zelf heen kunt stappen)
Niet helemaal zelf gemaakt hoor, gewoon apparaatjes instellen, in het stopcontact duwen en stekkers van de lampen er inquote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, lijst gevonden, handig!
En tof die lampen, dat je dat zelf kunt maken..
Had ik dit weekend ook al, gewoon 18 graden in the living room.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 13:58 schreef nietzman het volgende:
De kachel is zowaar aangeslingerd..
Jop wou je masseren, zei 'ie.quote:Op maandag 22 september 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Oeh, kom ik dan vanavond zo in een warm huis met kaarsjes en eten klaar en bier enzo?
misschien vind ie krabbelen ook wel een vorm van masserenquote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, nu kan je niet meer terugkrabbelen hoor.
Hihiquote:Op maandag 22 september 2008 14:37 schreef maok het volgende:
[..]
misschien vind ie krabbelen ook wel een vorm van masseren
Jaja, oké. Hier heb ik geen verweer meer op.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Bob.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Maar oh zo irritant als de buurman ook zo'n ding heeft.quote:Op maandag 22 september 2008 13:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Afstandsbedieninglampjes
Ziet er altijd megafuturistisch uit
Krijg je het wel lekker warm vanquote:Op maandag 22 september 2008 @ 14:57 schreef freecell het volgende:
Sangria drinken wij hier momenteel.
Onvrijwillig trouwens. De fles was open en moet zo langzamerhand op.
Daarom kun je ze ook instellen. Dus een oproep aan de buren: Zet hem niet op stand Cquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar oh zo irritant als de buurman ook zo'n ding heeft.
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Bob.![]()
Kom jij ook bier drinken?
nietz:quote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, zei ik Jop? Ik bedoelde Jelmer.
Ook leukquote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.
Ik heb ook nog een deadline morgen waar ik nog aan moet beginnen. Ik ga ook maar één biertje drinken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een deadline morgen waar ik nog aan moet beginnen. Ik ga ook maar één biertje drinken.
Uhuh, en een kelder waar het halve huis dubbel opgeslagen kan worden voor het geval 'ie stuk gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
nietz:
Heb je al een magnetron?
Mjah, de laatste keer dat ik het zei was ik een paar uur later zo lam was dat ik m'n homie op wou tillen, voorover viel en hij z'n pols kneusde en me een week scheef aankeek.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoe vaak ik mensen dat heb horen zeggen en daarna naar huis zien strompelen is niet meer op twee handen te tellen
Ik kan het in m'n eigen situatie ook niet meer op twee handen tellen vrees ik. Met als dieptepunt een presentatie engels waarbij ik niet eens meer op m'n benen kon staan, vlak voor de presentatie nog tot gruwel van m'n groepsgenoten naar de wc moest kruipen en toch nog een acht scoorde.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen dat heb horen zeggen en daarna naar huis zien strompelen is niet meer op twee handen te tellen
quote:Op maandag 22 september 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan het in m'n eigen situatie ook niet meer op twee handen tellen vrees ik. Met als dieptepunt een presentatie engels waarbij ik niet eens meer op m'n benen kon staan, vlak voor de presentatie nog tot gruwel van m'n groepsgenoten naar de wc moest kruipen en toch nog een acht scoorde.
Dan gaat 'ie meequote:Op maandag 22 september 2008 15:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, en een kelder waar het halve huis dubbel opgeslagen kan worden voor het geval 'ie stuk gaat..
Ach, hahaha, ja natuurlijk. Helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet je meer drinken dan bij borstvoeding toegestaan is
Die hebben ze afgeschaft bij ons, want dat was te makkelijk. Nu mogen we een consultancy report schrijven.quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef Jesse_ het volgende:
Het is toch niet alweer tijd voor de management game hè?
Gelukkig maar, geen vervuiling meer in het WSNquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die hebben ze afgeschaft bij ons, want dat was te makkelijk. Nu mogen we een consultancy report schrijven.
masserenquote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Tofquote:Op maandag 22 september 2008 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan komende week een paar daagjes naar Berlijn, hebben we net besloten..
Ik denk dat iemand een aanslag op je wilde plegen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Papiercontainer bij mij voor de deur stond net in de fik. Brandweer maar even gebeld en die zijn nu bezig het te blussen
Of op teiganquote:Op maandag 22 september 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand een aanslag op je wilde plegen.
Was Selwerd niet een synoniem voor paupers?quote:Op maandag 22 september 2008 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Papiercontainer bij mij voor de deur stond net in de fik. Brandweer maar even gebeld en die zijn nu bezig het te blussen
quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben helemaal hyper, hét bewijs dat ik kan loslaten tegenwoordig!.
Nee, daar was jij heul niet bij.quote:
Noem je Nietz nu een meisje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
St0nd je bij Nietz in de lift, Jop?
Maar, maar, maar! En ik dan!?quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Als ik later groot ben ga ik trouwen met de Pintelier.
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:05 schreef Renesite het volgende:
A7
1 belemmeringen met een totale lengte van 4 km file.
Heerenveen Groningen (4 km)
Tussen Leek en Groningen-West stilstaand verkeer
A28
Assen Groningen (17 km)
Tussen Assen-Noord en knp. Julianaplein stilstaand verkeer!
Gewoon, de hoeveelheid file enzo. Dat is best grappig, 17km, normaal nooit zoveel enzoquote:
okquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, de hoeveelheid file enzo. Dat is best grappig, 17km, normaal nooit zoveel enzo....
Ik ga richting werk
Ik zag jou er ook heul niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:47 schreef nietzman het volgende:
We zagen je heul niet in de Pintelier, Bob.
Jij trouwt maar met een andere stomme kroeg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:21 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Nee, daar was jij heul niet bij.![]()
[..]
Noem je Nietz nu een meisje?
[..]
Maar, maar, maar! En ik dan!?
Oehoi! Succes met om de files heenrijden! Wij hebben laatst een uurtje vastgestaan in Middelbertquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Kleiduif het volgende:
Fijn, moet net de auto naar de garage in Lettelbert brengen...
Dan maar achterlangs rijden.
Owja, dat was gezellig daar in Middelbertquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Oehoi! Succes met om de files heenrijden! Wij hebben laatst een uurtje vastgestaan in Middelbert
Gaat het goed met jullie daar?
Heeft Do2 zijn rijbewijs al? In dat geval een Trabi Safariquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de treinkaartjes zijn besteld, het hotel is geboekt, wat zijn de do's en don'ts volgens de ervaringsdeskundigen mbt Berlijn hier? We zitten aan het einde van de Kurfürstendamm aan de kant van de Gedächtniskirche.
Nee, we zijn afhankelijk van het openbaar vervoer en onze benen, maar we lijken overal best dichtbij te zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft Do2 zijn rijbewijs al? In dat geval een Trabi SafariMet een Trabantje de stad bekijken
Genoeg bussen in Berlijn. Vorige week was iemandvan BB er, heeft wat foto's gemaakt, wellicht leuk voor jou. http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=123&t=11638quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, we zijn afhankelijk van het openbaar vervoer en onze benen, maar we lijken overal best dichtbij te zitten..
Hoe laat waren jullie weer vertrokken dan?quote:
Ja, ik wil.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:36 schreef Inkomen het volgende:
Als ik later ooit nog groot word ga ik met jullie allemaal trouwen.
Tot half 2 ofzo? Je bent echt te onopvallend, nu is het bewezen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe laat waren jullie weer vertrokken dan?.
Ik geloof dat wij d'r om half een ook pas waren. Kon niet missen, ik als mezelf en met een heul klein blond Wietsje.
Ik wil er wel naar kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Kleiduif het volgende:
auto weg. GARANTIE is altijd leuk.
gaat goed met ons, kunnen steeds meer en willen steeds meer.
met afstuderen nog even de laatste dingen.
freecell, zou jij eens willen kijken naar mijn verslag?
of je er wat van begrijpt en het nederlandisch?
zijn wij als techneuten erg goed in.
mag over 2 weken aan de slag als assistent projectleider in assen.
Jullie zaten vast in een andere hoek. In een suffere hoek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tot half 2 ofzo? Je bent echt te onopvallend, nu is het bewezen.
Wij zaten in de coole mensen hoek. En ik heb een la chouffe sleutelhanger gekregen van het schattige barmeisje die ons steeds dingen over het bier ging uitleggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jullie zaten vast in een andere hoek. In een suffere hoek.
Da blonde dinkie en oh bij de wc's dan zeker?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:51 schreef Bob. het volgende:
Wij zaten in de coole mensen hoek. En ik heb een la chouffe sleutelhanger gekregen van het schattige barmeisje die ons steeds dingen over het bier ging uitleggen.
- Het joodsmuseum alleen van de buitenkant bekijken, de tentoonstelling is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de treinkaartjes zijn besteld, het hotel is geboekt, wat zijn de do's en don'ts volgens de ervaringsdeskundigen mbt Berlijn hier? We zitten aan het einde van de Kurfürstendamm aan de kant van de Gedächtniskirche.
Ik vind het ook vooral heel tof omdat m'n nieuwste nichtje vernoemd is naar twee wijken in Berlijn: ze heet Mitte Charlotte.
Je bedoeld dat het alarm bij het station weer eens af ging? Dat is zo vaak het gevalquote:Op dinsdag 23 september 2008 06:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie weet iets over de brand bij de Burger King?
Ja, die blonde en bij het raam aan de wc kant ja. Zat jij zeker weer bij de gokkast in de buurt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Da blonde dinkie en oh bij de wc's dan zeker?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
Ja, die blonde en bij het raam aan de wc kant ja. Zat jij zeker weer bij de gokkast in de buurt?
Ik was jaloers op de Pintelier, niet op jou.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij trouwt maar met een andere stomme kroeg.![]()
Goedemorgen!
Kurfurstendam = shoppen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook vooral heel tof omdat m'n nieuwste nichtje vernoemd is naar twee wijken in Berlijn: ze heet Mitte Charlotte.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:41 schreef teigan het volgende:
maok, de papiercontainer staat aan de andere kant van de flat... Ik heb vannacht wel weer eens de politie gebeld voor een stel dronken bralapen... Ik wil gewoon slapen 's nachts..
Als je in het centrum woont misschien, maar als je in een normale woonwijk woont en 's morgens gewoon vroeg op moet heb je toch wel het recht om normaal te kunnen slapen 's nachts? Of moet iedereen die geen student meer is soms verhuizen naar een dorpje. Gezellige stad hou je dan overquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boehoe doen terwijl je in de stad woont
doe jij het maar eens, 's nachts tot 2 uur wakkergehouden worden, en wel om 6 uur weer op voor je werk. En geloof me, voor de klas kun je niet eerst een paar uur rustig wakker worden met een kop koffie...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boehoe doen terwijl je in de stad woont
we staan 2, 3, 4 en ergens in de 20 op de vier kavels.. Het is nu dus afwachten of er mensen uit gaan vallen en wij dus opschuiven....quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:14 schreef maok het volgende:
[..]
Trouwens Teigan, over wonen in een dorp gesproken, zijn jullie nog ingeloot?
Ow dat klinkt best positief, jammer nog geen 1e plek maar dit lijkt me ook nog wel redelijk kansvol.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef teigan het volgende:
[..]
we staan 2, 3, 4 en ergens in de 20 op de vier kavels.. Het is nu dus afwachten of er mensen uit gaan vallen en wij dus opschuiven....
is het op zich ook wel, de makelaar zei dat hij ook wel mensen belde die overal op plek 20 stonden, die kunnen wel ophouden met hopen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ow dat klinkt best positief, jammer nog geen 1e plek maar dit lijkt me ook nog wel redelijk kansvol.
Tot 2 uur op straat waggelen en om zes uur onze nesten weer uit om docenten te plagen ging ons vroeger altijd prima af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
doe jij het maar eens, 's nachts tot 2 uur wakkergehouden worden, en wel om 6 uur weer op voor je werk. En geloof me, voor de klas kun je niet eerst een paar uur rustig wakker worden met een kop koffie...
T is wat hèquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
[..]
doe jij het maar eens, 's nachts tot 2 uur wakkergehouden worden, en wel om 6 uur weer op voor je werk. En geloof me, voor de klas kun je niet eerst een paar uur rustig wakker worden met een kop koffie...
Those were the days.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tot 2 uur op straat waggelen en om zes uur onze nesten weer uit om docenten te plagen ging ons vroeger altijd prima af.
Ik was maandag op het station en liep er langs, Burger King was dicht en de keukendeur stond open, mensen waren druk aan het schoonmaken. Alles was zwart geblakerd en hoorde 2 conducteurs praten over dat de boel in de fik had gestaan in de keuken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:00 schreef teigan het volgende:
is daar brand geweest dan?
als iemand er iets over had geweten dan had het hier al gestaan denk ik.
Veel succes dan straksquote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen. Lekker m´n eerste college geskipt zodat ik goed uitgerust ben voor gesprek met opdrachtgever straks.
Ik kan rustig aan opstaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes dan straks![]()
Al ben ik meestal wakkerder als ik uit college kom dan wanneer ik net uit bed kom
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:52 schreef Kleiduif het volgende:
beetje een puinhoop zo te horen?
wat voor werk doe je? vrachtwagenchauffeur?
Is dat een soort Teletubbie?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef nietzman het volgende:
I made a booboo.
Boo Boo may refer to:quote:
Ja! ik wilde jullie net bellen!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Kleiduif het volgende:
tara en freecell, zoeken jullie nog vervoer voor vanavond?
Tofquote:Op woensdag 24 september 2008 16:49 schreef Kleiduif het volgende:
ja hoor geen probleem, hebben niet voor niets 2 auto's, komt die ook nog een keer van zijn plek. om 6 uur zijn we er
Mooiquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef Kleiduif het volgende:
ja als we er zijn dan komt maarten net thuis en moet hij nog koken
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef JH87 het volgende:
Bob.!
Speciaal voor jou gejat.![]()
[ afbeelding ]
Hadden jullie pech met de auto?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:15 schreef teigan het volgende:
ik moet Friesland in, op de rand met Drenthe, en het is vanaf hier gewoon wat lastig te bereiken..
nee, de auto rijdt al weer een tijdje ok... Het is gewoon dat je qua kilometers flink omrijdt om er te komen..quote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hadden jullie pech met de auto?
Ja nee, want Hugo had het over dat jullie pech met de auto hadden ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:05 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, de auto rijdt al weer een tijdje ok... Het is gewoon dat je qua kilometers flink omrijdt om er te komen..
btw, wat ik me laatst afvroeg, heb je nog steeds wiskundebijles?
nou, die problemen waren in de eerste schoolweken, maar ik heb hem maandag gezien, en toen hadden we het daarover. Maar het gaat nu dus alweer even goed.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja nee, want Hugo had het over dat jullie pech met de auto hadden ofzo?
En dat geeft gelijk een antwoord op je vraag.; Ja dus.
Ja klopt.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:02 schreef teigan het volgende:
[..]
nou, die problemen waren in de eerste schoolweken, maar ik heb hem maandag gezien, en toen hadden we het daarover. Maar het gaat nu dus alweer even goed.
* teigan klopt dit af.
Hebben ZE verloren?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef MaxMark het volgende:
Even op en neer geweest naar Emmen voor de wedstrijd tegen Twente. Had niet gehoeven
En ik maar denken dat ik ellende hadquote:
Oh die was er gister ook al. Ik vond hem wel hippe dansmoves hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag bij het winkelcentrum in Selwerd een oudere man aan het gek doen. De man was compleet gekled in het groen, inclusief groene pet en wittige baard. Draaide muziek uit zn mobieltje of mp3-speler van McHammer en stond daar voor de Appie Heijn op te dansen
quote:Op donderdag 25 september 2008 01:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ellende had
Nou laat... Ik was om 7:25 aan het voeden, toen douchen, Leander in de Slen knopen, huishouden doen, kopje koffie drinken.... en toen nog eens het internet op.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:10 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen iedereen.
jullie zijn laat vandaag
Ik ben bij mijn vorige baan niet ontslagen he?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, hoe gaat het met je nieuwe werk? Ik liep gister met Do2 over straat en toen zei ik ineens: "Hey, weet je al dat Alex ontslagen is?" maar toen Do2 vroeg hoe ik daar nu weer bij kwam had ik werkelijk geen flauw idee. Heb ik dat gedroomd?.
Nee, dat zou dan om die nieuwe baan gaan, bij dat taxibedrijf. Dan zal ik dat hebben gedroomd.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vorige baan niet ontslagen he?Haf geen zin mijn jaarcontract te verlengen
En ik heb dus nu een andere baan, die zou afgelopen maandag bellen om een afspraak te maken voor de contractbesprekingen, maar nog niet gebeld
In de oude kapel, kutkrakers.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:18 schreef JH87 het volgende:
Nietz, over drie weken draait In Bruges in de Oude RKZ-bios. Best wel tof eigenlijk.
Maok misschien? Ik heb én geen rijbewijs én hoef niet richting Leek.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef Kleiduif het volgende:
zo de auto is weer klaar, is er misschien iemand die morgen toevallig richting leek moet? of iemand met een rijbewijs die mij kan helpen?
250 auto's op de wegquote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef Kleiduif het volgende:
Ze zijn inderdaad erg laks. Zeker voor contractbesprekingen. Hoe groot is het bedrijf?
Is dit veelzeggend over je beeld van Alexxxxx?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan om die nieuwe baan gaan, bij dat taxibedrijf. Dan zal ik dat hebben gedroomd.. Het kwam me zo echt voor! Bizar. Wat stom dat ze nog niet hebben gebeld, trouwens. Anders zelf bellen?
Helemaal juist. Een maand soms (de oktoberrevolutie in Rusland in 1917 was in november 1917 volgens onze kalender)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA, ik heb even een domme vraag. Het verschil tussen de Juliaanse en Gregoriaanse kalender kan geen verschil van acht jaar verklaren, toch? Slechts enkele dagen?
Ok, dank je wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal juist. Een maand soms (de oktoberrevolutie in Rusland in 1917 was in november 1917 volgens onze kalender)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |