En ik maar denken dat ik ellende hadquote:
Oh die was er gister ook al. Ik vond hem wel hippe dansmoves hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Was vanmiddag bij het winkelcentrum in Selwerd een oudere man aan het gek doen. De man was compleet gekled in het groen, inclusief groene pet en wittige baard. Draaide muziek uit zn mobieltje of mp3-speler van McHammer en stond daar voor de Appie Heijn op te dansen
quote:Op donderdag 25 september 2008 01:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ellende had
Nou laat... Ik was om 7:25 aan het voeden, toen douchen, Leander in de Slen knopen, huishouden doen, kopje koffie drinken.... en toen nog eens het internet op.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:10 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen iedereen.
jullie zijn laat vandaag
Ik ben bij mijn vorige baan niet ontslagen he?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, hoe gaat het met je nieuwe werk? Ik liep gister met Do2 over straat en toen zei ik ineens: "Hey, weet je al dat Alex ontslagen is?" maar toen Do2 vroeg hoe ik daar nu weer bij kwam had ik werkelijk geen flauw idee. Heb ik dat gedroomd?.
Nee, dat zou dan om die nieuwe baan gaan, bij dat taxibedrijf. Dan zal ik dat hebben gedroomd.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vorige baan niet ontslagen he?Haf geen zin mijn jaarcontract te verlengen
En ik heb dus nu een andere baan, die zou afgelopen maandag bellen om een afspraak te maken voor de contractbesprekingen, maar nog niet gebeld
In de oude kapel, kutkrakers.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:18 schreef JH87 het volgende:
Nietz, over drie weken draait In Bruges in de Oude RKZ-bios. Best wel tof eigenlijk.
Maok misschien? Ik heb én geen rijbewijs én hoef niet richting Leek.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef Kleiduif het volgende:
zo de auto is weer klaar, is er misschien iemand die morgen toevallig richting leek moet? of iemand met een rijbewijs die mij kan helpen?
250 auto's op de wegquote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef Kleiduif het volgende:
Ze zijn inderdaad erg laks. Zeker voor contractbesprekingen. Hoe groot is het bedrijf?
Is dit veelzeggend over je beeld van Alexxxxx?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan om die nieuwe baan gaan, bij dat taxibedrijf. Dan zal ik dat hebben gedroomd.. Het kwam me zo echt voor! Bizar. Wat stom dat ze nog niet hebben gebeld, trouwens. Anders zelf bellen?
Helemaal juist. Een maand soms (de oktoberrevolutie in Rusland in 1917 was in november 1917 volgens onze kalender)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
TARA, ik heb even een domme vraag. Het verschil tussen de Juliaanse en Gregoriaanse kalender kan geen verschil van acht jaar verklaren, toch? Slechts enkele dagen?
Ok, dank je wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal juist. Een maand soms (de oktoberrevolutie in Rusland in 1917 was in november 1917 volgens onze kalender)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |