Those were the days.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tot 2 uur op straat waggelen en om zes uur onze nesten weer uit om docenten te plagen ging ons vroeger altijd prima af.
Ik was maandag op het station en liep er langs, Burger King was dicht en de keukendeur stond open, mensen waren druk aan het schoonmaken. Alles was zwart geblakerd en hoorde 2 conducteurs praten over dat de boel in de fik had gestaan in de keuken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:00 schreef teigan het volgende:
is daar brand geweest dan?
als iemand er iets over had geweten dan had het hier al gestaan denk ik.
Veel succes dan straksquote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen. Lekker m´n eerste college geskipt zodat ik goed uitgerust ben voor gesprek met opdrachtgever straks.
Ik kan rustig aan opstaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes dan straks![]()
Al ben ik meestal wakkerder als ik uit college kom dan wanneer ik net uit bed kom
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:52 schreef Kleiduif het volgende:
beetje een puinhoop zo te horen?
wat voor werk doe je? vrachtwagenchauffeur?
Is dat een soort Teletubbie?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef nietzman het volgende:
I made a booboo.
Boo Boo may refer to:quote:
Ja! ik wilde jullie net bellen!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Kleiduif het volgende:
tara en freecell, zoeken jullie nog vervoer voor vanavond?
Tofquote:Op woensdag 24 september 2008 16:49 schreef Kleiduif het volgende:
ja hoor geen probleem, hebben niet voor niets 2 auto's, komt die ook nog een keer van zijn plek. om 6 uur zijn we er
Mooiquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef Kleiduif het volgende:
ja als we er zijn dan komt maarten net thuis en moet hij nog koken
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef JH87 het volgende:
Bob.!
Speciaal voor jou gejat.![]()
[ afbeelding ]
Hadden jullie pech met de auto?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:15 schreef teigan het volgende:
ik moet Friesland in, op de rand met Drenthe, en het is vanaf hier gewoon wat lastig te bereiken..
nee, de auto rijdt al weer een tijdje ok... Het is gewoon dat je qua kilometers flink omrijdt om er te komen..quote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hadden jullie pech met de auto?
Ja nee, want Hugo had het over dat jullie pech met de auto hadden ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:05 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, de auto rijdt al weer een tijdje ok... Het is gewoon dat je qua kilometers flink omrijdt om er te komen..
btw, wat ik me laatst afvroeg, heb je nog steeds wiskundebijles?
nou, die problemen waren in de eerste schoolweken, maar ik heb hem maandag gezien, en toen hadden we het daarover. Maar het gaat nu dus alweer even goed.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja nee, want Hugo had het over dat jullie pech met de auto hadden ofzo?
En dat geeft gelijk een antwoord op je vraag.; Ja dus.
Ja klopt.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:02 schreef teigan het volgende:
[..]
nou, die problemen waren in de eerste schoolweken, maar ik heb hem maandag gezien, en toen hadden we het daarover. Maar het gaat nu dus alweer even goed.
* teigan klopt dit af.
Hebben ZE verloren?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef MaxMark het volgende:
Even op en neer geweest naar Emmen voor de wedstrijd tegen Twente. Had niet gehoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |