Wat is de grap?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:05 schreef Renesite het volgende:
A7
1 belemmeringen met een totale lengte van 4 km file.
Heerenveen Groningen (4 km)
Tussen Leek en Groningen-West stilstaand verkeer
A28
Assen Groningen (17 km)
Tussen Assen-Noord en knp. Julianaplein stilstaand verkeer!
Gewoon, de hoeveelheid file enzo. Dat is best grappig, 17km, normaal nooit zoveel enzoquote:
okquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, de hoeveelheid file enzo. Dat is best grappig, 17km, normaal nooit zoveel enzo....
Ik ga richting werk
Ik zag jou er ook heul niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:47 schreef nietzman het volgende:
We zagen je heul niet in de Pintelier, Bob.
Jij trouwt maar met een andere stomme kroeg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:21 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Nee, daar was jij heul niet bij.![]()
[..]
Noem je Nietz nu een meisje?
[..]
Maar, maar, maar! En ik dan!?
Oehoi! Succes met om de files heenrijden! Wij hebben laatst een uurtje vastgestaan in Middelbertquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Kleiduif het volgende:
Fijn, moet net de auto naar de garage in Lettelbert brengen...
Dan maar achterlangs rijden.
Owja, dat was gezellig daar in Middelbertquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Oehoi! Succes met om de files heenrijden! Wij hebben laatst een uurtje vastgestaan in Middelbert
Gaat het goed met jullie daar?
Heeft Do2 zijn rijbewijs al? In dat geval een Trabi Safariquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de treinkaartjes zijn besteld, het hotel is geboekt, wat zijn de do's en don'ts volgens de ervaringsdeskundigen mbt Berlijn hier? We zitten aan het einde van de Kurfürstendamm aan de kant van de Gedächtniskirche.
Nee, we zijn afhankelijk van het openbaar vervoer en onze benen, maar we lijken overal best dichtbij te zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft Do2 zijn rijbewijs al? In dat geval een Trabi SafariMet een Trabantje de stad bekijken
Genoeg bussen in Berlijn. Vorige week was iemandvan BB er, heeft wat foto's gemaakt, wellicht leuk voor jou. http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=123&t=11638quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, we zijn afhankelijk van het openbaar vervoer en onze benen, maar we lijken overal best dichtbij te zitten..
Hoe laat waren jullie weer vertrokken dan?quote:
Ja, ik wil.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:36 schreef Inkomen het volgende:
Als ik later ooit nog groot word ga ik met jullie allemaal trouwen.
Tot half 2 ofzo? Je bent echt te onopvallend, nu is het bewezen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe laat waren jullie weer vertrokken dan?.
Ik geloof dat wij d'r om half een ook pas waren. Kon niet missen, ik als mezelf en met een heul klein blond Wietsje.
Ik wil er wel naar kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Kleiduif het volgende:
auto weg. GARANTIE is altijd leuk.
gaat goed met ons, kunnen steeds meer en willen steeds meer.
met afstuderen nog even de laatste dingen.
freecell, zou jij eens willen kijken naar mijn verslag?
of je er wat van begrijpt en het nederlandisch?
zijn wij als techneuten erg goed in.
mag over 2 weken aan de slag als assistent projectleider in assen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |