Dan gaat 'ie meequote:Op maandag 22 september 2008 15:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, en een kelder waar het halve huis dubbel opgeslagen kan worden voor het geval 'ie stuk gaat..
Ach, hahaha, ja natuurlijk. Helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet je meer drinken dan bij borstvoeding toegestaan is
Die hebben ze afgeschaft bij ons, want dat was te makkelijk. Nu mogen we een consultancy report schrijven.quote:Op maandag 22 september 2008 19:17 schreef Jesse_ het volgende:
Het is toch niet alweer tijd voor de management game hè?
Gelukkig maar, geen vervuiling meer in het WSNquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die hebben ze afgeschaft bij ons, want dat was te makkelijk. Nu mogen we een consultancy report schrijven.
masserenquote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Tofquote:Op maandag 22 september 2008 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan komende week een paar daagjes naar Berlijn, hebben we net besloten..
Ik denk dat iemand een aanslag op je wilde plegen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Papiercontainer bij mij voor de deur stond net in de fik. Brandweer maar even gebeld en die zijn nu bezig het te blussen
Of op teiganquote:Op maandag 22 september 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand een aanslag op je wilde plegen.
Was Selwerd niet een synoniem voor paupers?quote:Op maandag 22 september 2008 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Papiercontainer bij mij voor de deur stond net in de fik. Brandweer maar even gebeld en die zijn nu bezig het te blussen
quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben helemaal hyper, hét bewijs dat ik kan loslaten tegenwoordig!.
Nee, daar was jij heul niet bij.quote:
Noem je Nietz nu een meisje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
St0nd je bij Nietz in de lift, Jop?
Maar, maar, maar! En ik dan!?quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Als ik later groot ben ga ik trouwen met de Pintelier.
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:05 schreef Renesite het volgende:
A7
1 belemmeringen met een totale lengte van 4 km file.
Heerenveen Groningen (4 km)
Tussen Leek en Groningen-West stilstaand verkeer
A28
Assen Groningen (17 km)
Tussen Assen-Noord en knp. Julianaplein stilstaand verkeer!
Gewoon, de hoeveelheid file enzo. Dat is best grappig, 17km, normaal nooit zoveel enzoquote:
okquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, de hoeveelheid file enzo. Dat is best grappig, 17km, normaal nooit zoveel enzo....
Ik ga richting werk
Ik zag jou er ook heul niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:47 schreef nietzman het volgende:
We zagen je heul niet in de Pintelier, Bob.
Jij trouwt maar met een andere stomme kroeg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:21 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Nee, daar was jij heul niet bij.![]()
[..]
Noem je Nietz nu een meisje?
[..]
Maar, maar, maar! En ik dan!?
Oehoi! Succes met om de files heenrijden! Wij hebben laatst een uurtje vastgestaan in Middelbertquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Kleiduif het volgende:
Fijn, moet net de auto naar de garage in Lettelbert brengen...
Dan maar achterlangs rijden.
Owja, dat was gezellig daar in Middelbertquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Oehoi! Succes met om de files heenrijden! Wij hebben laatst een uurtje vastgestaan in Middelbert
Gaat het goed met jullie daar?
Heeft Do2 zijn rijbewijs al? In dat geval een Trabi Safariquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de treinkaartjes zijn besteld, het hotel is geboekt, wat zijn de do's en don'ts volgens de ervaringsdeskundigen mbt Berlijn hier? We zitten aan het einde van de Kurfürstendamm aan de kant van de Gedächtniskirche.
Nee, we zijn afhankelijk van het openbaar vervoer en onze benen, maar we lijken overal best dichtbij te zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft Do2 zijn rijbewijs al? In dat geval een Trabi SafariMet een Trabantje de stad bekijken
Genoeg bussen in Berlijn. Vorige week was iemandvan BB er, heeft wat foto's gemaakt, wellicht leuk voor jou. http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=123&t=11638quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, we zijn afhankelijk van het openbaar vervoer en onze benen, maar we lijken overal best dichtbij te zitten..
Hoe laat waren jullie weer vertrokken dan?quote:
Ja, ik wil.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:36 schreef Inkomen het volgende:
Als ik later ooit nog groot word ga ik met jullie allemaal trouwen.
Tot half 2 ofzo? Je bent echt te onopvallend, nu is het bewezen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe laat waren jullie weer vertrokken dan?.
Ik geloof dat wij d'r om half een ook pas waren. Kon niet missen, ik als mezelf en met een heul klein blond Wietsje.
Ik wil er wel naar kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Kleiduif het volgende:
auto weg. GARANTIE is altijd leuk.
gaat goed met ons, kunnen steeds meer en willen steeds meer.
met afstuderen nog even de laatste dingen.
freecell, zou jij eens willen kijken naar mijn verslag?
of je er wat van begrijpt en het nederlandisch?
zijn wij als techneuten erg goed in.
mag over 2 weken aan de slag als assistent projectleider in assen.
Jullie zaten vast in een andere hoek. In een suffere hoek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tot half 2 ofzo? Je bent echt te onopvallend, nu is het bewezen.
Wij zaten in de coole mensen hoek. En ik heb een la chouffe sleutelhanger gekregen van het schattige barmeisje die ons steeds dingen over het bier ging uitleggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jullie zaten vast in een andere hoek. In een suffere hoek.
Da blonde dinkie en oh bij de wc's dan zeker?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:51 schreef Bob. het volgende:
Wij zaten in de coole mensen hoek. En ik heb een la chouffe sleutelhanger gekregen van het schattige barmeisje die ons steeds dingen over het bier ging uitleggen.
- Het joodsmuseum alleen van de buitenkant bekijken, de tentoonstelling is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de treinkaartjes zijn besteld, het hotel is geboekt, wat zijn de do's en don'ts volgens de ervaringsdeskundigen mbt Berlijn hier? We zitten aan het einde van de Kurfürstendamm aan de kant van de Gedächtniskirche.
Ik vind het ook vooral heel tof omdat m'n nieuwste nichtje vernoemd is naar twee wijken in Berlijn: ze heet Mitte Charlotte.
Je bedoeld dat het alarm bij het station weer eens af ging? Dat is zo vaak het gevalquote:Op dinsdag 23 september 2008 06:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie weet iets over de brand bij de Burger King?
Ja, die blonde en bij het raam aan de wc kant ja. Zat jij zeker weer bij de gokkast in de buurt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Da blonde dinkie en oh bij de wc's dan zeker?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
Ja, die blonde en bij het raam aan de wc kant ja. Zat jij zeker weer bij de gokkast in de buurt?
Ik was jaloers op de Pintelier, niet op jou.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij trouwt maar met een andere stomme kroeg.![]()
Goedemorgen!
Kurfurstendam = shoppen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook vooral heel tof omdat m'n nieuwste nichtje vernoemd is naar twee wijken in Berlijn: ze heet Mitte Charlotte.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:41 schreef teigan het volgende:
maok, de papiercontainer staat aan de andere kant van de flat... Ik heb vannacht wel weer eens de politie gebeld voor een stel dronken bralapen... Ik wil gewoon slapen 's nachts..
Als je in het centrum woont misschien, maar als je in een normale woonwijk woont en 's morgens gewoon vroeg op moet heb je toch wel het recht om normaal te kunnen slapen 's nachts? Of moet iedereen die geen student meer is soms verhuizen naar een dorpje. Gezellige stad hou je dan overquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boehoe doen terwijl je in de stad woont
doe jij het maar eens, 's nachts tot 2 uur wakkergehouden worden, en wel om 6 uur weer op voor je werk. En geloof me, voor de klas kun je niet eerst een paar uur rustig wakker worden met een kop koffie...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boehoe doen terwijl je in de stad woont
we staan 2, 3, 4 en ergens in de 20 op de vier kavels.. Het is nu dus afwachten of er mensen uit gaan vallen en wij dus opschuiven....quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:14 schreef maok het volgende:
[..]
Trouwens Teigan, over wonen in een dorp gesproken, zijn jullie nog ingeloot?
Ow dat klinkt best positief, jammer nog geen 1e plek maar dit lijkt me ook nog wel redelijk kansvol.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef teigan het volgende:
[..]
we staan 2, 3, 4 en ergens in de 20 op de vier kavels.. Het is nu dus afwachten of er mensen uit gaan vallen en wij dus opschuiven....
is het op zich ook wel, de makelaar zei dat hij ook wel mensen belde die overal op plek 20 stonden, die kunnen wel ophouden met hopen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ow dat klinkt best positief, jammer nog geen 1e plek maar dit lijkt me ook nog wel redelijk kansvol.
Tot 2 uur op straat waggelen en om zes uur onze nesten weer uit om docenten te plagen ging ons vroeger altijd prima af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
doe jij het maar eens, 's nachts tot 2 uur wakkergehouden worden, en wel om 6 uur weer op voor je werk. En geloof me, voor de klas kun je niet eerst een paar uur rustig wakker worden met een kop koffie...
T is wat hèquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
[..]
doe jij het maar eens, 's nachts tot 2 uur wakkergehouden worden, en wel om 6 uur weer op voor je werk. En geloof me, voor de klas kun je niet eerst een paar uur rustig wakker worden met een kop koffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |