Owja, aan leuke meisjes wordt natuurlijk altijd gevraagd of ze willen zittenquote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef JH87 het volgende:
Het is trouwens niet 'nu', Bob, ik ben allang in Groningen.
En staan heeft inderdaad ook wel z'n charmes. Maar de leuke meisjes zitten toch altijd wel.
ook al...quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Typisch, daar heb ik alleen altijd snurkende dikkies tegenover me.
Dat is een gemene opmerking.quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Typisch, daar heb ik alleen altijd snurkende dikkies tegenover me.
Vroeger, toen ik nog een OV had (wat klink ik nu oud, maar het is dan ook al bijna 14 jaar geleden) ging er een rechtstreekse trein van Maastricht naar Groningen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef Bob. het volgende:
Het enige irritante is overstappen, er moet gewoon een rechtstreekse trein gaan.
Knap is dat he? Mijn kleine dunne buurmeisje weet ook altijd het geluid te produceren van een olifant die door de gang heen stormt.quote:
ik gooi de folie pas weg als ik het doosje open maak en een open doosje is écht wel binnen een half jaar op (en thee is wel een half jaar houdbaar hoor!quote:Op maandag 22 september 2008 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik de enige die van theedoosjes de folie eromheen weggooit? Ik ben de voorraadkast aan het doorspitten op alles wat weg kan om 'm dan zo opnieuw in te delen, maar bij een doosje thee staat: Ten minste houdbaar tot: zie folie. Das toch dom?.
Mijn doosje was al open, en ik heb geen idee hoe lang al. Ik drink eigenlijk alleen thee bij anderen, en misschien straks in de winter. Maar ik heb het weggegooid, want de zouthoutthee die volgens mij uit ongeveer dezelfde periode komt was wel al over datum.quote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
ik gooi de folie pas weg als ik het doosje open maak en een open doosje is écht wel binnen een half jaar op (en thee is wel een half jaar houdbaar hoor!)
Ik word er zweterig vanquote:
Ik mocht toentertijd zelf kiezen, wel met verwijsbriefje van huisarts. Maar als ik jou was zal ik gewoon eentje bellen en vragen.quote:En weet iemand hier toevallig of ik zelf mag kiezen naar welke fysiotherapeut ik wil als mijn huisarts me doorstuurt? Of hoef je tegenwoordig helemaal niet meer doorgestuurd te worden en mag ik zelf ergens binnen lopen?
Dat jij moet rijden terwijl wij lekker doorzuipen!quote:Op maandag 22 september 2008 12:53 schreef Bob. het volgende:
En wat hadden ze voor interessants te vertellen over me Jops?
Tegenwoordig mag je gewoon zelf een afspraak maken volgens mij hoorquote:Op maandag 22 september 2008 @ 12:42 schreef Bob. het volgende:
He Fille, zin in de verhuizing?
En weet iemand hier toevallig of ik zelf mag kiezen naar welke fysiotherapeut ik wil als mijn huisarts me doorstuurt? Of hoef je tegenwoordig helemaal niet meer doorgestuurd te worden en mag ik zelf ergens binnen lopen?
Wat Nietz zegt; inderdaad over de Bob-campagne. Volgens mij is de overheid er nog steeds trots op.quote:Op maandag 22 september 2008 12:53 schreef Bob. het volgende:
En wat hadden ze voor interessants te vertellen over me Jops?
Ik geloof dat je dan nog beter een dronkelap achter het stuur kunt zetten.quote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat jij moet rijden terwijl wij lekker doorzuipen!
Een dronkelap rijdt ons dood tegen een boom, jij krijgt de auto gewoon niet van z'n plaats waarna we moeten lopen. Ik weet wel waar ik voor zou kiezen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan nog beter een dronkelap achter het stuur kunt zetten.
Oke, mooi! Want ik wil echt niet meer naar die waar mijn huisarts me de vorige keer naar stuurde.quote:Op maandag 22 september 2008 12:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je gewoon zelf een afspraak maken volgens mij hoor.
Ik heb een paar jaar geleden voor een verzekeraar gewerkt, daar hadden ze lijsten welke fysio's onder hun verzekering vielen (een heleboel maar niet allemaal). Stond daar gewoon op de website, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook zo is bij jou verzekeraar. (Ik weet trouwens even niet of je door verwezen moet worden of dat je er zelf heen kunt stappen)quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, mooi! Want ik wil echt niet meer naar die waar mijn huisarts me de vorige keer naar stuurde.![]()
En dat maakt voor mijn verzekering verder niks uit?
Oke, lijst gevonden, handig!quote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden voor een verzekeraar gewerkt, daar hadden ze lijsten welke fysio's onder hun verzekering vielen (een heleboel maar niet allemaal). Stond daar gewoon op de website, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook zo is bij jou verzekeraar. (Ik weet trouwens even niet of je door verwezen moet worden of dat je er zelf heen kunt stappen)
Niet helemaal zelf gemaakt hoor, gewoon apparaatjes instellen, in het stopcontact duwen en stekkers van de lampen er inquote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, lijst gevonden, handig!
En tof die lampen, dat je dat zelf kunt maken..
Had ik dit weekend ook al, gewoon 18 graden in the living room.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 13:58 schreef nietzman het volgende:
De kachel is zowaar aangeslingerd..
Jop wou je masseren, zei 'ie.quote:Op maandag 22 september 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Oeh, kom ik dan vanavond zo in een warm huis met kaarsjes en eten klaar en bier enzo?
misschien vind ie krabbelen ook wel een vorm van masserenquote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, nu kan je niet meer terugkrabbelen hoor.
Hihiquote:Op maandag 22 september 2008 14:37 schreef maok het volgende:
[..]
misschien vind ie krabbelen ook wel een vorm van masseren
Jaja, oké. Hier heb ik geen verweer meer op.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Bob.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Maar oh zo irritant als de buurman ook zo'n ding heeft.quote:Op maandag 22 september 2008 13:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Afstandsbedieninglampjes
Ziet er altijd megafuturistisch uit
Krijg je het wel lekker warm vanquote:Op maandag 22 september 2008 @ 14:57 schreef freecell het volgende:
Sangria drinken wij hier momenteel.
Onvrijwillig trouwens. De fles was open en moet zo langzamerhand op.
Daarom kun je ze ook instellen. Dus een oproep aan de buren: Zet hem niet op stand Cquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar oh zo irritant als de buurman ook zo'n ding heeft.
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Bob.![]()
Kom jij ook bier drinken?
nietz:quote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, zei ik Jop? Ik bedoelde Jelmer.
Ook leukquote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.
Ik heb ook nog een deadline morgen waar ik nog aan moet beginnen. Ik ga ook maar één biertje drinken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een deadline morgen waar ik nog aan moet beginnen. Ik ga ook maar één biertje drinken.
Uhuh, en een kelder waar het halve huis dubbel opgeslagen kan worden voor het geval 'ie stuk gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
nietz:
Heb je al een magnetron?
Mjah, de laatste keer dat ik het zei was ik een paar uur later zo lam was dat ik m'n homie op wou tillen, voorover viel en hij z'n pols kneusde en me een week scheef aankeek.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoe vaak ik mensen dat heb horen zeggen en daarna naar huis zien strompelen is niet meer op twee handen te tellen
Ik kan het in m'n eigen situatie ook niet meer op twee handen tellen vrees ik. Met als dieptepunt een presentatie engels waarbij ik niet eens meer op m'n benen kon staan, vlak voor de presentatie nog tot gruwel van m'n groepsgenoten naar de wc moest kruipen en toch nog een acht scoorde.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen dat heb horen zeggen en daarna naar huis zien strompelen is niet meer op twee handen te tellen
quote:Op maandag 22 september 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan het in m'n eigen situatie ook niet meer op twee handen tellen vrees ik. Met als dieptepunt een presentatie engels waarbij ik niet eens meer op m'n benen kon staan, vlak voor de presentatie nog tot gruwel van m'n groepsgenoten naar de wc moest kruipen en toch nog een acht scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |