Owja, aan leuke meisjes wordt natuurlijk altijd gevraagd of ze willen zittenquote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef JH87 het volgende:
Het is trouwens niet 'nu', Bob, ik ben allang in Groningen.
En staan heeft inderdaad ook wel z'n charmes. Maar de leuke meisjes zitten toch altijd wel.
ook al...quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Typisch, daar heb ik alleen altijd snurkende dikkies tegenover me.
Dat is een gemene opmerking.quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Typisch, daar heb ik alleen altijd snurkende dikkies tegenover me.
Vroeger, toen ik nog een OV had (wat klink ik nu oud, maar het is dan ook al bijna 14 jaar geleden) ging er een rechtstreekse trein van Maastricht naar Groningen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef Bob. het volgende:
Het enige irritante is overstappen, er moet gewoon een rechtstreekse trein gaan.
Knap is dat he? Mijn kleine dunne buurmeisje weet ook altijd het geluid te produceren van een olifant die door de gang heen stormt.quote:
ik gooi de folie pas weg als ik het doosje open maak en een open doosje is écht wel binnen een half jaar op (en thee is wel een half jaar houdbaar hoor!quote:Op maandag 22 september 2008 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik de enige die van theedoosjes de folie eromheen weggooit? Ik ben de voorraadkast aan het doorspitten op alles wat weg kan om 'm dan zo opnieuw in te delen, maar bij een doosje thee staat: Ten minste houdbaar tot: zie folie. Das toch dom?.
Mijn doosje was al open, en ik heb geen idee hoe lang al. Ik drink eigenlijk alleen thee bij anderen, en misschien straks in de winter. Maar ik heb het weggegooid, want de zouthoutthee die volgens mij uit ongeveer dezelfde periode komt was wel al over datum.quote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
ik gooi de folie pas weg als ik het doosje open maak en een open doosje is écht wel binnen een half jaar op (en thee is wel een half jaar houdbaar hoor!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |