misschien vind ie krabbelen ook wel een vorm van masserenquote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, nu kan je niet meer terugkrabbelen hoor.
Hihiquote:Op maandag 22 september 2008 14:37 schreef maok het volgende:
[..]
misschien vind ie krabbelen ook wel een vorm van masseren
Jaja, oké. Hier heb ik geen verweer meer op.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Bob.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Maar Jop, jij komt daar bier drinken, dan kun je als vergoeding er toch wel een massagetje tegen aan gooien? Sowieso, meisjes masseren is heus geen straf.
Maar oh zo irritant als de buurman ook zo'n ding heeft.quote:Op maandag 22 september 2008 13:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Afstandsbedieninglampjes
Ziet er altijd megafuturistisch uit
Krijg je het wel lekker warm vanquote:Op maandag 22 september 2008 @ 14:57 schreef freecell het volgende:
Sangria drinken wij hier momenteel.
Onvrijwillig trouwens. De fles was open en moet zo langzamerhand op.
Daarom kun je ze ook instellen. Dus een oproep aan de buren: Zet hem niet op stand Cquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar oh zo irritant als de buurman ook zo'n ding heeft.
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Bob.![]()
Kom jij ook bier drinken?
nietz:quote:Op maandag 22 september 2008 15:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, zei ik Jop? Ik bedoelde Jelmer.
Ook leukquote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.
Ik heb ook nog een deadline morgen waar ik nog aan moet beginnen. Ik ga ook maar één biertje drinken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, ik gok dat ik vanavond het bedrijf voor mijn consultancy report aan het vervloeken ben aangezien ik dat al de hele middag uitstel.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een deadline morgen waar ik nog aan moet beginnen. Ik ga ook maar één biertje drinken.
Uhuh, en een kelder waar het halve huis dubbel opgeslagen kan worden voor het geval 'ie stuk gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
nietz:
Heb je al een magnetron?
Mjah, de laatste keer dat ik het zei was ik een paar uur later zo lam was dat ik m'n homie op wou tillen, voorover viel en hij z'n pols kneusde en me een week scheef aankeek.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoe vaak ik mensen dat heb horen zeggen en daarna naar huis zien strompelen is niet meer op twee handen te tellen
Ik kan het in m'n eigen situatie ook niet meer op twee handen tellen vrees ik. Met als dieptepunt een presentatie engels waarbij ik niet eens meer op m'n benen kon staan, vlak voor de presentatie nog tot gruwel van m'n groepsgenoten naar de wc moest kruipen en toch nog een acht scoorde.quote:Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen dat heb horen zeggen en daarna naar huis zien strompelen is niet meer op twee handen te tellen
quote:Op maandag 22 september 2008 15:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan het in m'n eigen situatie ook niet meer op twee handen tellen vrees ik. Met als dieptepunt een presentatie engels waarbij ik niet eens meer op m'n benen kon staan, vlak voor de presentatie nog tot gruwel van m'n groepsgenoten naar de wc moest kruipen en toch nog een acht scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |