heheh dat bedoelde ik juist in t vorige topicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., heb je een nieuw neefje? Sinds wanneer?
Ik heb msn weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Even ter inspiratie:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor eindexamen beeldende vorming ga ik mbv fotografie de zeven zonden uitbeelden.
En dat is uitgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:14 schreef 2cv het volgende:
Goeiemoggel. Vandaag heb ik de krukken maar in de spreekwoordelijke wilgen gehangen. Zometeen naar de dokter die hopelijk bevestigt dat ik wel weer zonder krukken kan en ik hoop maandag weer aan het werk te kunnen.
Op mn msn staat nu wel een fotootjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., heb je een nieuw neefje? Sinds wanneer?
Ik heb msn weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Komt volgende week welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zow, tvp
de OP moet ook weer eens bijgewerkt worden zie ik wel
Ik ben wel eergisteren door de Moesstraat gefietst naar TARA en freecell (en weer terug), maar ik heb er niet gelopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef moemoe het volgende:
Ik meld me ook maar.
Trouwens, DevilsandDust, volgens mij zagen Sebas en ik jou eergisteren lopen in de buurt van de Moesstraat. Klopt dat?
ja, klopt... ik ben de naam vergetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef teigan het volgende:
btw, Alexxxxx, jij had toen toch met je katten een ziekte? wat was data ook alweer?
wij hebben een kleine kans op kattenleukemie kwamen we gisteren toevallig achter...
oh-owquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:34 schreef maok het volgende:
Arme Jaina, ze is wel lekker onhandig, eerst al een keer zichzelf buitensluiten, nu dit weer. Huisdieren gaan toch steeds meer op hun baasjes lijken?
Dat is echt balenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben voor beide aclocursussen waar ik me voor ingeschreven heb uitgeloot..
Ik was ook echt even teleurgesteld zeg. Bij beide was ik ongeveer vierde met inschrijven, maar ja, daar heb je geen moer aan. Iets anders zoeken dan maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is echt balen
Teveel mensen met goede voornemens dus..
En vanavond bier, toch? :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef nietzman het volgende:
Jowjowjow. koffie.
Bier, hmmmm!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef JH87 het volgende:
En vanavond bier, toch? :p
Ja, dat wel een beetje he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Lyssa het volgende:
Kek!
Net zoiets als die van mijmet roze en zwart
![]()
Da's toch niet erg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje he?
Maar mijne zijn van cheap-ass kwaliteit.
Nouja, dat weet ik niet; maar dat gok ik wel voor de prijs en als ik het materiaal zo voel.
Prima. Noorderplantsoen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:06 schreef JH87 het volgende:
Uh, uurtje of 9 ofzo?
quote:
Morgen ook nog toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Grulez het volgende:
Lekker weer vandaag zeg. Laatste keer dit jaar denk ik.
Check.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bij de ingang langs de Wilhelminakade zeg maar? Daar is 't meestal nog wel redelijk rustig, anders loop je daar in die drukte te zoeken.
Je bedoelt dat je in bed kan liggen omdat je zoveel vrije dagen hebt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef teigan het volgende:
ik heb de halve dag snipverkouden en moe in bed doorgebracht..
lang leve het werken in het onderwijs...
neuh, meer dat ik alle verkoudheidjes en griepjes oppik die er rondgaan.... Hele zomer weinig last gehad, weer op school, en gelijk weer gammel....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in bed kan liggen omdat je zoveel vrije dagen hebt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:18 schreef freecell het volgende:
Zondag:
Een zonnige en warme dag. Het wordt 26 à 27 graden. De wind uit het zuidoosten is zwak tot matig.
Aldus RTV Noord
Wat ja ?quote:
Hm, vaag.. Want als ik via ebay aangeef dat ik wil betalen met paypal, dan krijg ik automatisch te zien dat ik mijn creditcard nog moet koppelen ofzo... Maar ik moet mijn rekening er ook nog aan koppelen, dus het duurt sowieso nog een paar dagen voordat dat zover is... Ik wacht dus even rustig af, ik heb ook nog maar net een paypal ding aangemaakt..quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Teigan, nee, je hebt geen creditcard nodig.
Wij hebben ook PayPal, en ook geen creditcard. Je kan kiezen wat voor 'soort' PayPal je wilt, wij hebben dus gewoon PayPal aan onze rekening gekoppeld.
Het staat ook gewoon op hun website.
Uw bankrekening of creditcard wordt aan uw PayPal-rekening gekoppeld. U hoeft deze gegevens daarna nooit meer in te voeren bij het verrichten van een betaling.
Nadat u een betaling goedkeurt, schrijft PayPal het bedrag automatisch af van uw rekeningsaldo of uw creditcard.
Nee, dat meen je niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:23 schreef Bob. het volgende:
Zet ik net mijn mobiel aan, begint hij keihard te piepen zonder te stoppen. Kan iemand me alsjeblieft vertellen dat dat het nieuwe "ikbenleeg"-waarschuwings signaal is, en dat ik er dus niet alweer eentje naar de mobiele telefoon hemel heb geholpen?
Dit is de buis zoals hij was, ruim 3 meter lang:quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:11 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen..
maok, hoe groot is de buis? En heb je nog wat over?
-knip-
Het leven is mooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Na nog een keer vallen hield mijn telefoon op met piepen.En ik ben weer thuis.
En het zonnetje schijnt.
En ik ga vanavond naar de Pintelier.
Geen arm Bobje meer dus.
Ik misschien ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
En ik ga vanavond naar de Pintelier.
Geen arm Bobje meer dus.
Tjee, het toeval.quote:
Oh, om intro-papa te spelen? Ik hoef morgen pas om 12 uur, dus ik mag nog even.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:04 schreef JH87 het volgende:
Ik sla de Pintelier vanavond over, moet morgen om 8.00u op Zernike zijn.
Hij mag dat!quote:
Ja, ik moet de zin nog even vinden geloof ik. Zo vroeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, om intro-papa te spelen? Ik hoef morgen pas om 12 uur, dus ik mag nog even.
Sssssssst.quote:
hij staat in de kelder, en we zijn hard op zoek naar inspiratie voor wat we ervan gaan maken voor krabpaal...quote:
Wullesquote:
eenschquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Wulles
Niet alles in het leven is mooi, maar in het algemeen kan ik toch wel constateren dat mijn leven mooi is!
Ja, maar jij hebt net een kind,quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Wulles
Niet alles in het leven is mooi, maar in het algemeen kan ik toch wel constateren dat mijn leven mooi is!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt net een kind,Dat wordt over het algemeen wel leuk bevonden.
Heb ik ook gelezen inderdaad!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:51 schreef teigan het volgende:
Ik las laatst nog een interview waarin een deskundige zei dat mensen meestal iets ongelukkiger werden na het krijgen van kinderen.....
Hoe word jij gelu-hukkig?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef maok het volgende:
'k ben zooo gelu-u-kig.....
Vertel me toch waarom?quote:
Nog even wachten dan kom je erachterquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maok, je klinkt alsof je geneukt hebt.
zoiets, maar dan moeten Freecell en TARA wel even verder meewerkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan komik er achter met WIE je intiem bentgeweest?
Je valt op jong, en bent stiekem verliefd op Leander?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef maok het volgende:
[..]
zoiets, maar dan moeten Freecell en TARA wel even verder meewerken
Iedereen die Leander ziet is op hem verliefd, dat is dus niet zo gek. Iedereen smelt toch bij het zien van zo'n schatjequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je valt op jong, en bent stiekem verliefd op Leander?
Het is een wonderquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe word jij gelu-hukkig? Ik wil het ook graag zijn!
Jezus stierf en redde mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat wonder?
Is dat wonder dat gebeurt is ook voor mij?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef nietzman het volgende:
Of eens niet zo mateloos triest.
Dank je maar dat ik al erg om je eerste reactie moest lachen maakte al een hoop goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
indien ik je gekwets heb, mn welgemeende excuses aan maok
Ben jij in Frankrijk geweest deze zomer ChipsZak.?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
-knip-
Glenn keihard in de supermarkt, waar een vrouw met knalroze haar vlak naast hem iets uit het schap pakte: "Kijk pappa, zij heeft roze haar, dat kan toch niet, dat is niet goed" (ze sprak gelukkig alleen Frans)
-knip-
Joepie.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey tof,je kunt nu zien hoeveel notes je hebt
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Notes kunnen ook positief zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 01:07 schreef Bob. het volgende:
Ik heb er 2, bitches.
in jou geval Groningen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef Mark_Boelen het volgende:
En waar is hier alexxxx?
ik heb mijn war of the worlds dvd te koop staan, doe maar een bod.quote:Op maandag 1 september 2008 01:42 schreef Wootboon het volgende:
Is het onweer? Is het vuurwerk? Flitsen om de 2 seconden is toch niet normaal?!
Filmtip: War of the worlds.
We gaan doodquote:Op maandag 1 september 2008 01:42 schreef Wootboon het volgende:
Ik heb er 0.quote:Op maandag 1 september 2008 01:07 schreef Bob. het volgende:
Ik heb er 2, bitches.
Een van die van mij is positief, dat heft de negatieve op.quote:Op maandag 1 september 2008 02:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb er 0.En ik kan niet slapen.
En waarom gaat het onweer aan ons voorbij?
quote:Op maandag 1 september 2008 03:12 schreef Bob. het volgende:
Heb ik per ongeluk de Frans nagesynchroniseerde versie. That's it, ik ga slapen.
Is WotW de oude of de nieuwe versie? Hoeveel wil je dr voor hebben?quote:Op maandag 1 september 2008 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn war of the worlds dvd te koop staan, doe maar een bod.
DVDs die ik te koop heb staan
CDs die ik te koop heb staan
Die van mij zijn dat in ieder geval niet. Heb ze een tijdje geleden al eens ingezienquote:
Als niet-moeder zonder kinderwens kan ik me daar eigenlijk best wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:51 schreef teigan het volgende:
Ik las laatst nog een interview waarin een deskundige zei dat mensen meestal iets ongelukkiger werden na het krijgen van kinderen.....
ik geloof dat ik op zich wel blij kan zijn met mijn leven, met mezelf ben ik nog steeds wat minder tevreden..
Die met Tom Cruise?quote:Op maandag 1 september 2008 01:42 schreef Wootboon het volgende:
Die hele selchte met die bekende acteur met dat lelijke hoofd waar vrouwen op geilen. En de musical maar die verkoop ik uiteraard nietquote:Op maandag 1 september 2008 10:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is WotW de oude of de nieuwe versie? Hoeveel wil je dr voor hebben?
Liever geen callcenterwerk, outbound sowieso niet, inbound kan misschien wel ja. Ik wil eigenlijk iets van 12-16 uur.quote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef maok het volgende:
Callcenterwerk? (gewoon inbound)
Hoeveel uur in de week eigenlijk?
Hm, ik heb hier nog wel vitamine pillen waar beide in zit, ideaal.quote:Op maandag 1 september 2008 10:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Tekort aan kalium kan ook nog bij kramp
Het flitste wel mooi idd vanacht!
Je bent niet de enigequote:Op maandag 1 september 2008 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt moeite met beginnen. Nog steeds geen onderwerp voor m'n scriptie verzonnen..
Probeer het eens bij Ziggo, is wel inbound callcenterwerk.quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Liever geen callcenterwerk, outbound sowieso niet, inbound kan misschien wel ja. Ik wil eigenlijk iets van 12-16 uur.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Alexxxxx schijnt 't nog wel eens te doen...
Jaaaaquote:Op maandag 1 september 2008 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat 't nog steeds goed tussen jou en Rose, Alex?.
Joepie!quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaze komt over een paar daagjes weer
Nou reken er maar niet op, volgens mij is de zomer voorbij, plus jij durfde toch al niet helemaal in het badje omdat het te koud was..quote:Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaaaAls t weer nu een beetje meezit kunnen we wer het zwembad in
Ik moet ook echt eens op zoek naar een bijbaan. Maar callcenterwerk lijkt me niets, en 20u in de week teveel. Succes met je zoektocht iig.quote:Op maandag 1 september 2008 11:43 schreef S-Two het volgende:
Aangezien ik het het komende jaar rustiger aan ga doen qua studie, ben ik ff op zoek naar een (goedbetaalde) leuke bijbaan. Iemand enig idee waar ik die in de stad kan vinden? Of anders mensen met tips welke uitzendbureaus goed zijn? Ik ben van plan deze week even bij studentenwerk langs te gaan, maar als er mensen andere goeie tips hebben ben ik daar erg blij mee.
Maar ik zal nu toch écht moeten met m'n nieuwe rooster. Maandag 10.30-12.30, dinsdag 8.30 - 12.30, woensdag 8.30-15.30, donderdag en vrijdag vrij.quote:Op maandag 1 september 2008 17:09 schreef Grulez het volgende:
Zelfde probleem hier, ojah ik ben ook lui.
Ik heb er 2 maar ik weet wel voor wat dat is, de ene is positief en de ander is waarschijnlijk omdat ik een ik linkje in mijn onderschrift had staan wat blijkbaar tegen de policy was (een negatieve dus). Eigenlijk heb ik er 0 want 1 positief + 1 negatief is weer 0quote:
Dan heb jij dus eigenlijk -1 notequote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb 2 positieve & 1 negatieve.
yeauh.quote:
slechts één,maar dat was voor iets in PTA. ik heb je niet eens genote voor je mongolengedragin dit topic, lief van me he?quote:Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
8 notes, yay
Benieuwd hoeveel er van die blauwe retard hier zijn.
De vakantie is heul niet voorbij.quote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef Wiets het volgende:
De vakantie is voorbij![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik weer studeren en doen alsof ik wat van mn leven ga maken.
en hoi iedereenWorden jullie niet ongelukkig van zo'n eerste dag?
In Frankrijk hebben ze welquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
anywho.
@ maok; Btw, ik was niet in Frankrijk nee.Ik haat
Frankrijk.
Zoals ik al zei, je hebt ook positieve notes. En bekijk je PM box op BB eens.quote:Op maandag 1 september 2008 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vakantie is heul niet voorbij.Ik zit er midden in.
En iets van het leven maken vind ik zo overrated. Je moet gewoon een hoop lol hebben, dat is veel leuker dan er iets van maken.![]()
Hé, wie heeft mij die note aangesmeerd?
Die combinatie heb ik nooit gesnapt, chocola en iets brood-achtigs.quote:Op maandag 1 september 2008 19:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze welPain du Chocolade
Oneens en eens. Met chocolade was 't ook lekker. Maar Frankrijk blijft echt favo-vakantieland.quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die combinatie heb ik nooit gesnapt, chocola en iets brood-achtigs.
Stokbrood met kruidenboter en een wijntje daarentegen.Frankrijk.
In Duitsland word ik in sommige toeistische gebieden door Duisters in het Nedrlands aangesproken.quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Wat dat betreft doen ze eigenlijk niks onder aan Duitsers
En we zijn weer ontopicquote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk zijn Friezen nog het irritantst als ze weigeren iets anders dan Fries te spreken
Hoe dat sa?quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk zijn Friezen nog het irritantst als ze weigeren iets anders dan Fries te spreken
Nee, maar het is wel lekker.quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die combinatie heb ik nooit gesnapt, chocola en iets brood-achtigs.
Stokbrood met kruidenboter en een wijntje daarentegen.Frankrijk.
Heb niets kunnen vinden iig, en heb zelf ook niets.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Rekkie het volgende:
Heeft iemand toevallig een mooie widescreen wallpaper van de Euroborg?
Mijn werklaptopachtergrond moet nodig vervangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |