In Frankrijk hebben ze welquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
anywho.
@ maok; Btw, ik was niet in Frankrijk nee.Ik haat
Frankrijk.
Zoals ik al zei, je hebt ook positieve notes. En bekijk je PM box op BB eens.quote:Op maandag 1 september 2008 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vakantie is heul niet voorbij.Ik zit er midden in.
En iets van het leven maken vind ik zo overrated. Je moet gewoon een hoop lol hebben, dat is veel leuker dan er iets van maken.![]()
Hé, wie heeft mij die note aangesmeerd?
Die combinatie heb ik nooit gesnapt, chocola en iets brood-achtigs.quote:Op maandag 1 september 2008 19:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze welPain du Chocolade
Oneens en eens. Met chocolade was 't ook lekker. Maar Frankrijk blijft echt favo-vakantieland.quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die combinatie heb ik nooit gesnapt, chocola en iets brood-achtigs.
Stokbrood met kruidenboter en een wijntje daarentegen.Frankrijk.
In Duitsland word ik in sommige toeistische gebieden door Duisters in het Nedrlands aangesproken.quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Wat dat betreft doen ze eigenlijk niks onder aan Duitsers
En we zijn weer ontopicquote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk zijn Friezen nog het irritantst als ze weigeren iets anders dan Fries te spreken
Hoe dat sa?quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk zijn Friezen nog het irritantst als ze weigeren iets anders dan Fries te spreken
Nee, maar het is wel lekker.quote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die combinatie heb ik nooit gesnapt, chocola en iets brood-achtigs.
Stokbrood met kruidenboter en een wijntje daarentegen.Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |