Probeer het eens bij Ziggo, is wel inbound callcenterwerk.quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Liever geen callcenterwerk, outbound sowieso niet, inbound kan misschien wel ja. Ik wil eigenlijk iets van 12-16 uur.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Alexxxxx schijnt 't nog wel eens te doen...
Jaaaaquote:Op maandag 1 september 2008 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat 't nog steeds goed tussen jou en Rose, Alex?.
Joepie!quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaze komt over een paar daagjes weer
Nou reken er maar niet op, volgens mij is de zomer voorbij, plus jij durfde toch al niet helemaal in het badje omdat het te koud was..quote:Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaaaAls t weer nu een beetje meezit kunnen we wer het zwembad in
Ik moet ook echt eens op zoek naar een bijbaan. Maar callcenterwerk lijkt me niets, en 20u in de week teveel. Succes met je zoektocht iig.quote:Op maandag 1 september 2008 11:43 schreef S-Two het volgende:
Aangezien ik het het komende jaar rustiger aan ga doen qua studie, ben ik ff op zoek naar een (goedbetaalde) leuke bijbaan. Iemand enig idee waar ik die in de stad kan vinden? Of anders mensen met tips welke uitzendbureaus goed zijn? Ik ben van plan deze week even bij studentenwerk langs te gaan, maar als er mensen andere goeie tips hebben ben ik daar erg blij mee.
Maar ik zal nu toch écht moeten met m'n nieuwe rooster. Maandag 10.30-12.30, dinsdag 8.30 - 12.30, woensdag 8.30-15.30, donderdag en vrijdag vrij.quote:Op maandag 1 september 2008 17:09 schreef Grulez het volgende:
Zelfde probleem hier, ojah ik ben ook lui.
Ik heb er 2 maar ik weet wel voor wat dat is, de ene is positief en de ander is waarschijnlijk omdat ik een ik linkje in mijn onderschrift had staan wat blijkbaar tegen de policy was (een negatieve dus). Eigenlijk heb ik er 0 want 1 positief + 1 negatief is weer 0quote:
Dan heb jij dus eigenlijk -1 notequote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb 2 positieve & 1 negatieve.
yeauh.quote:
slechts één,maar dat was voor iets in PTA. ik heb je niet eens genote voor je mongolengedragin dit topic, lief van me he?quote:Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
8 notes, yay
Benieuwd hoeveel er van die blauwe retard hier zijn.
De vakantie is heul niet voorbij.quote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef Wiets het volgende:
De vakantie is voorbij![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik weer studeren en doen alsof ik wat van mn leven ga maken.
en hoi iedereenWorden jullie niet ongelukkig van zo'n eerste dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |