Ik heb nog nooit een kloon geneukt. Andersom wel, de vrouwen die met mij neukten dachten een date te hebben met Hunkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
Je weet niet wanneer je een kloon te pakken hebt he
Is die nieuwe lichting FOK!kers uberhaubt een beetje neukbaar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef katerwater het volgende:
Waar wacht je nog op, TS!
Organiseer een neukmeet!
Nah, die zijn te jongquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is die nieuwe lichting FOK!kers uberhaubt een beetje neukbaar dan?
Beneden de 30 vind ik al te jongquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet allemaal beneden de 18?
Niu dat komt goed uit, dan kunnen wij iig een neukdate plannenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beneden de 30 vind ik al te jong
Volgens mij is Heatwave de enige oldbie die nog regelmatig nieuwe FOK!sters neukt, of is hij tegenwoordig ook al een burgerlul?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef thaduck het volgende:
Nee, na het samenwonen stopt dat he...
Was wel mooi, die tijd vroegâh
Het was een antwoord op je TTquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel gedacht dat Heatwave een burgerlul is idd
Zijn er vrouwen in Friesland?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Alexxxxx schijnt 't nog wel eens te doen...
na 40 pogingen heb je eindelijk een FOK!ster gevonden die niet labiel is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef kastanova het volgende:
Ik heb een vaste relatie tegenwoordig, vandaar.
Nee joh, dit is gewoon weer een collega.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
na 40 pogingen heb je eindelijk een FOK!ster gevonden die niet labiel is?
Jezus, hoe dronken waren die wel niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
de vrouwen die met mij neukten
GHBquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Jezus, hoe dronken waren die wel niet?
Goor hé?quote:
Het schijnt dat golfer Bluezz neuktquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:58 schreef golfer het volgende:
Begeef je eens in CUL. Daar is het tegenwoordig weer helemaal in.
Daar lopen ook wel wat patienten in de SC rond hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:58 schreef golfer het volgende:
Begeef je eens in CUL. Daar is het tegenwoordig weer helemaal in.
Naja ik zal misschien ooit een keer een fokster hebben gedaan, maar niet puur alleen omdat ze van fok kwamquote:
Wie doet dat wel dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:28 schreef DutchErrorist het volgende:
niet puur alleen omdat ze van fok kwam
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bluezz golfer neukt
Dat hadden inderdaad van die avontuurtjes moeten zijn waar je je vaag iets van kan herinneren als je eraan zou terugdenken, maar dit zijn van die verhalen met een tragisch einde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:39 schreef SunChaser het volgende:
En dan bedoel ik niet al die suffe oldbies die verkering met elkaar kregen ooit en aan elkaar zijn blijven plakkenen kinderen hebben of samenwonen of zelfs getrouwd zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 02:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Woonplaats 't verre Oost'n
Je bent zeker zo'n zwarte cross boerin
Burgerlul zeker niet, maar ik heb al zo'n 2 jaar geen fokster (nee, ook geen fokker) aangeraaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij is Heatwave de enige oldbie die nog regelmatig nieuwe FOK!sters neukt, of is hij tegenwoordig ook al een burgerlul?
Het kan ook zijn dat FOK!sters slimmer en kieskeuriger zijn gewordenquote:Op maandag 1 september 2008 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Burgerlul zeker niet, maar ik heb al zo'n 2 jaar geen fokster (nee, ook geen fokker) aangeraakt.
Zal me persoonlijk ook volledig worst zijn eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat FOK!sters slimmer en kieskeuriger zijn geworden
Nou...quote:Op maandag 1 september 2008 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Burgerlul zeker niet, maar ik heb al zo'n 2 jaar geen fokster (nee, ook geen fokker) aangeraakt.
Whehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Alexxxxx schijnt 't nog wel eens te doen...
niet zoals die FOK!ster het zou willenquote:
quote:
Namen en rugnummersquote:
Jij had het over aangeraaktquote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet zoals die FOK!ster het zou willen.
quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
ik probeer het, maar hier in limburg zitten geen leuke mensen
Vind je t gek, alleen maar homofielen die friet zeggen ipv patatquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
ik probeer het, maar hier in limburg zitten geen leuke fokkers!
jouw punt is?quote:
en je bent vrouwquote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Sjeen het volgende:
Welles! Er zit in elk geval 1 hele leuke FOK!ker hier
En ik ben ook heel leuk, maar geen FOK!ker
Er komt een leeftijd dat bijna veertigers hiermee niet meer wegkomen hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als ik tegenwoordig al een beetje lief tegen een FOK!ster ben op een crewmeeting is het ook niet goed.
Ja, als ik die leeftijd bereikt heb zal ik er mee ophoudenquote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er komt een leeftijd dat bijna veertigers hiermee niet meer wegkomen hoor.
Zag van t weekend die docu van meatloaf dat ie al 59 jarige dikzak Paradise by the Dashboardlight zong met een 28 jarige vrouw die gekleed in een cheerleaderpakje 17 leek. Dat soort sneuigheidquote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als ik die leeftijd bereikt heb zal ik er mee ophouden.
Ja maar hij krijgt die 28-jarige dus welquote:Op maandag 1 september 2008 16:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zag van t weekend die docu van meatloaf dat ie al 59 jarige dikzak Paradise by the Dashboardlight zong met een 28 jarige vrouw die gekleed in een cheerleaderpakje 17 leek. Dat soort sneuigheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ze vond t niet zo erg leuk allemaal, hij kneep ook in dr kont en tieten.quote:Op maandag 1 september 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt die 28-jarige dus wel
Dan moet je dat nr niet met hem doenquote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, ze vond t niet zo erg leuk allemaal, hij kneep ook in dr kont en tieten.
lekker ding die Aspen, dat wel
quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Geduld, geduldquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat dan eens doen
denk je nou echt dat dat het probleem is?quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |