quote:
Namen en rugnummersquote:
Jij had het over aangeraaktquote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet zoals die FOK!ster het zou willen.
quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
ik probeer het, maar hier in limburg zitten geen leuke mensen
Vind je t gek, alleen maar homofielen die friet zeggen ipv patatquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
ik probeer het, maar hier in limburg zitten geen leuke fokkers!
jouw punt is?quote:
en je bent vrouwquote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Sjeen het volgende:
Welles! Er zit in elk geval 1 hele leuke FOK!ker hier
En ik ben ook heel leuk, maar geen FOK!ker
Er komt een leeftijd dat bijna veertigers hiermee niet meer wegkomen hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als ik tegenwoordig al een beetje lief tegen een FOK!ster ben op een crewmeeting is het ook niet goed.
Ja, als ik die leeftijd bereikt heb zal ik er mee ophoudenquote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er komt een leeftijd dat bijna veertigers hiermee niet meer wegkomen hoor.
Zag van t weekend die docu van meatloaf dat ie al 59 jarige dikzak Paradise by the Dashboardlight zong met een 28 jarige vrouw die gekleed in een cheerleaderpakje 17 leek. Dat soort sneuigheidquote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als ik die leeftijd bereikt heb zal ik er mee ophouden.
Ja maar hij krijgt die 28-jarige dus welquote:Op maandag 1 september 2008 16:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zag van t weekend die docu van meatloaf dat ie al 59 jarige dikzak Paradise by the Dashboardlight zong met een 28 jarige vrouw die gekleed in een cheerleaderpakje 17 leek. Dat soort sneuigheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ze vond t niet zo erg leuk allemaal, hij kneep ook in dr kont en tieten.quote:Op maandag 1 september 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt die 28-jarige dus wel
Dan moet je dat nr niet met hem doenquote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, ze vond t niet zo erg leuk allemaal, hij kneep ook in dr kont en tieten.
lekker ding die Aspen, dat wel
quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Geduld, geduldquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat dan eens doen
denk je nou echt dat dat het probleem is?quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |